Hitman - obejrzyj 15-minutową prezentację z konwentu PAX Prime

W sieci pojawił się zapis 15-minutowej prezentacji gry Hitman. Możemy na niej zobaczyć powrót do korzeni cyklu, czyli wielkich map i pełnej swobody wykonywania zadań.

Adrian Werner

HITMAN W SKRÓCIE:
  • Deweloper: IO Interactive
  • Platforma: PC, PS4, XONE
  • Gatunek: skradanka
  • Data premiery: grudzień 2015 r.

Po lekko rozczarowującym Hitman: Absolution oczy fanów skradanek zwrócone są obecnie w stronę następnej odsłony cyklu, zatytułowanej po prostu Hitman, w nadziei, że gra zdoła dorównać wspaniałemu Hitman: Blood Money. Możliwe, że te oczekiwania zostaną zaspokojone. Ludzie ze studia IO Interactive, stawili się na trwający obecnie konwent PAX Prime z całkiem zaawansowaną wersją alfa i zapis prezentacji jednej z misji został właśnie wypuszczony do sieci. Możemy na nim obejrzeć poziom umiejscowiony w Paryżu, podczas pokazu mody. Filmik trwa piętnaście minut, opatrzony jest komentarzem twórców i daje całkiem niezłe pojęcie o kierunku, w jakim zmierza nowy Hitman. Przede wszystkim jednak to, co na nim widać zapewnia sporo powodów do optymizmu.

Po klaustrofobicznym Hitman: Absolution seria powróci do dużych map o otwartej strukturze. Co więcej, gra ma zaoferować największe poziomy w historii cyklu. Każdy z nich zostanie zaprojektowany tak, aby sprawiał wrażenie autentycznej lokacji ze świata rzeczywistego. Ważnym tego elementem będą dynamiczne i realistyczne reakcje postaci na nasze działania.

Hitman - obejrzyj 15-minutową prezentację z konwentu PAX Prime - ilustracja #1

Zgodnie z najlepszymi tradycjami serii, w grze mapy zostaną zaprojektowane tak, aby oferowały multum sposobów na ukończenie misji. Autorzy twierdzą, że dla nich każda lokacja musi być niczym ser szwajcarski, czyli pełna dziur, przez które gracz będzie mógł się dostać do istotnych miejsc. Jednocześnie obiecują, że podczas eksploracji nie trafimy na ślepe zaułki, wymuszające wczytanie misji od nowa i otrzymamy multum sposobów na naprawienie własnych błędów.

Twórcy obiecują też znacznie rozszerzone możliwości zabijania za pomocą otoczenia i mapy zostaną gęsto zapełnione różnorodnymi obiektami, które sprytnie wykorzystane umożliwią pozbawienie celów życia. Powróci także system symulacji tłumów. Na niektórych poziomach znajdować się ma kilkaset postaci (dla porównania, w Hitman Absolution było to maksymalnie kilkadziesiąt) i każda z nich posiadać będzie własny moduł sztucznej inteligencji, pozwalający jej dynamicznie reagować na wydarzenia, nawet jeśli gracz nie będzie tego świadkiem.

Przypomnijmy, że premiera szóstej odsłony cyklu Hitmana planowana jest na 8 grudnia 2015 roku, a gra ukaże się na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4. Początkowo zlecenia będziemy wykonywali tylko w kilku lokacjach, a kolejne mają być regularnie dodawane w formie aktualizacji.

  1. Zapowiedź – Nowy kontrakt Agenta 47, czyli Hitman w otwartym świecie
  2. Oficjalna strona gry Hitman
Hitman

Hitman

PC PlayStation Xbox
po premierze

Data wydania: 11 marca 2016

Informacje o Grze
7.3

GRYOnline

7.1

Gracze

8.2

Steam

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-08-30
12:20

jasam18 Centurion

Wygląda słabo żeby nie powiedzieć bardzo słabo. Magnetyczny hitman przyciąga strzelby i karabiny na plecy
armia klonów stoi w wyznaczonych miejscach nie mając nic innego do roboty wrogowie są głusi kiedy w tym samym pomieszczeniu dusisz któregoś z nich a on z siebie wydaje jakieś dźwięki. ogólnie wygląda to słabo ale i tak zagram z nudów

Komentarz: jasam18
2015-08-30
20:34

Scorpi_80 Generał

Scorpi_80

Szału nie ma, najbardziej mnie rozwaliła broń na plecach...Niby alpha ale jednak większość pewnie zostanie.

Komentarz: Scorpi_80
2015-08-31
10:49

Fm6a Legionista

Lepiej ,żeby dali słabą grafikę na gameplayach ponieważ nie będzie hypu i rozczarowania jak np. w watch dogs

Komentarz: Fm6a
2015-08-31
10:55

koobun Legend

koobun

Absolution było świetne
+1

Komentarz: koobun
2015-08-31
13:18

Spalo Legionista

Jest to pre alpha uruchomiona na konsoli i dlatego pewne ograniczenia graficzne dla tych plastikowych pudełek muszą być. Przypuszczam że gdy uruchomią to na komputerze stacjonarnym to będzie to zupełnie inaczej wyglądać.

Komentarz: Spalo

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl