Za GTA: San Andreas VR odpowiada ekipa, która przeniosła do wirtualnej rzeczywistości L.A. Noire. Daje to nadzieję na porządny port.
Za Grand Theft Auto: San Andreas VR, które powstaje na Oculus Rift 2, odpowiedzialne jest australijskie studio Video Games Deluxe. Zespół ma na koncie m.in. bardzo ciepło przyjęte L.A. Noire VR Case Files, co daje solidne podstawy do tego, by sądzić, że nie będzie to zwykłe przerzucenie GTA do VR.
Informacja o tym pojawiła się na oficjalnym profilu firmy w serwisie LinkedIn. Wynika z niej, że Video Games Deluxe planuje rozbudowę zespołu. Aktualnie studio zatrudnia mniej niż 10 osób.

O samym projekcie nie wiemy zbyt wiele. Nowe informacje pojawią się prawdopodobnie podczas zapowiadanego na przyszły rok wydarzenia Oculus Gaming Showcase. Potencjał przenoszenia starszych gier do wirtualnej rzeczywistości dobitnie pokazany został przy okazji niedawnego debiutu Resident Evil 4. Hit firmy Capcom został dostosowany do Oculusa Quest 2 i zbiera wyśmienite opinie.
GRYOnline
Gracze
Steam
31

Autor: Paweł Musiolik
Pisać o grach zaczynał na łamach serwisu SquareZone. Później pisał i szefował na nieistniejącym PSSite.com, zaś aktualnie prowadzi swojego bloga o grach. Nie napisał jeszcze tekstu, z którego byłby w 100% zadowolony. Przygodę z grami zaczął w wieku 3 lat, gdy udało mu się namówić ojca na kupno komputera C64. Rozbudzona przez Flimbo's Quest miłość do elektronicznej rozrywki rozkwitła podczas pierwszych przygód z Heroes of Might & Magic, osiągając apogeum po zakupie pierwszego PlayStation. Wraz z rosnącym wiekiem zaliczał kolejne kontakty z konsolami przenośnymi Nintendo, wrócił też na łono PC jako dodatkowej platformy do grania. Kolekcjonuje gry, jest fanem emulacji.