GRID: Autosport w akcji na trzech materiałach wideo
Serwis Eurogamer udostępnił trzy filmy prezentujące rozgrywkę w ostatnio zapowiedzianej grze GRID: Autosport. Jeden z materiałów jest porównaniem trasy dostępnej w najnowszej odsłonie z odpowiednikiem występującym w Race Driver: GRID, czyli pierwszej części serii.
Marcin Skierski
Redakcja brytyjskiego serwisu Eurogamer przygotowała trzy materiały wideo prezentujące w akcji grę wyścigową GRID: Autosport. To doskonała okazja do przyjrzenia się produkcji studia Codemasters z bliska. Nagrania dotyczą wersji alfa, więc do czasu premiery tytuł może być pod wieloma względami poprawiony. Pierwszy film widoczny w tej wiadomości pozwala nie tylko na obejrzenie fragmentów rozgrywki, ale też na wysłuchanie wywiadu z Andy Stewartem ze studia Codemasters. Możecie między innymi zobaczyć, jak w GRID: Autosport prezentuje się widok z kokpitu. Twórcy zdecydowali się na jego powrót po nieobecności w GRID 2, co swego czasu wywołało spore kontrowersje wśród fanów. Na razie kokpit samochodu w GRID: Autosport wydaje się mało szczegółowy, ale mamy nadzieję, że to wyłącznie kwestia wczesnej wersji alfa.
W kolejnym filmie pokazano wyścig na torze Circuito del Jarama. Trzy okrążenia za kierownicą bolidu Formuły 3 przy różnych rzutach kamery, byście mogli przekonać się, który najbardziej Wam odpowiada. Ostatni materiał wideo to porównanie toru w San Francisco obecnego w wersji alfa GRID: Autosport z tym dostępnym w sześcioletniej grze Race Driver: GRID.
GRID: Autosport to kolejna odsłona popularnej serii gier wyścigowych od studia Codemasters. Premierę gry ustalono na 28 czerwca bieżącego roku na PC, PlayStation 3 oraz Xboksie 360. Twórcy zapowiadają, że będzie to najbardziej obszerna część cyklu, mimo że od debiutu GRID 2 w przyszłym miesiącu minie zaledwie rok.

GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
- Codemasters Software
- gameplaye
- trailery (gry)
- PC
- X360
- PS3
Komentarze czytelników
zanonimizowany484441 Generał
Gimbusy wypad! Zapowiada sie swietna gra.
dj_sasek Legend

Zacznę może od tego co mi się podoba:
- GRID jak i każda gra od Codies zawsze na wysokim poziomie ma zrobione udźwiękowienie, poczynając od ryku silników, po pisk ślizgających się opon a kończąc na dźwiękach otoczenia.
- trasy miejsce są świetne,
- graficznie stoi na przyzwoitym poziomie.
- AI w każdej grze Codies było niezłe, tutaj też nie zapowiada się żeby było inaczej.
Co mi się nie podoba:
- Ślizgające się na każdym zakręcie samochody, jest już lepiej niż poprzednio, ale dalej to nie jest to. Do Dirta to świetnie pasuje, ale nie do gry gdzie jeździmy po asfalcie.
- Mam nadzieję, że to tylko dlatego, że to wersja pre-alpfa, ale kokpity wyglądają jak z zeszłej epoki, mało szczegółów, zegary nieczytelne, kierownica w formule nie wyświetla obrotów i do tego jeszcze ten blur na elementach kokpitu. Dlatego mam nadzieję, że tak tylko wygląda pre-alpha i w finalnej to poprawią.
- Słaby kąt widzenia w kokpicie. Jest tam chyba ustawione mniej niż 60*. Mam nadzieję, że będzie to regulowane.
- Brak licencji wyścigowych... takie same malowania samochodów widziałem już niemal w każdej grze Codies.
- Zniszczenia samochodów to krok wstecz w stosunku do GRID 1, ale są wystarczające.
Na razie tyle.
zanonimizowany771529 Generał
Przecież w jedynce samochody też ślizgały się po zakrętach jak kostki mydła.
jampa Pretorianin
@5
- AI w każdej grze Codies było niezłe, tutaj też nie zapowiada się żeby było inaczej.
w całej ich serii F1 AI jest tragiczne
dj_sasek Legend

jampa [7]
Racja o F1 zapomniałem. Zgodzę się, że AI tam było tragiczne. Ale w każdym Dircie i poprzednich GRIDach dawało radę.