W dniu premiery Ghost of Yotei otrzyma garść poprawek. Aktualizacja zniweluje irytujący element rozgrywki, obecny m.in. w God of War: Ragnarok.
Ghost of Yotei jest już dostępne.
Już o północy z środy na czwartek zadebiutuje kontynuacja hitu od studia Sucker Punch Productions, więc deweloperzy w pocie czoła dopieszczają hucznie zapowiadane Ghost of Yotei. Co dokładnie zmieni się w dniu premiery produkcji, ujawnił nam serwis IGN, który dotarł do detali day-one patcha owej przygodowej gry akcji.
Szczególnie zadowoleni powinni być fani rozwiązywania zagadek, ponieważ łatka 1.006 ograniczy podpowiedzi na niektórych poziomach trudności. Jeśli graliście choćby w God of War: Ragnarok, zapewne pamiętacie porady udzielane graczowi nieco zbyt szybko przez Kratosa lub Atreusa tuż po rozpoczęciu główkowania. Takie zachowanie bohaterów mogło, delikatnie mówiąc, irytować, więc całe szczęście, że Sucker Punch nauczyło się na błędach swoich kolegów z Santa Monica Studio.
Co jeszcze poprawi pierwsza aktualizacja? Poniżej znajdziecie kilka przykładowych poprawek.
Przypomnijmy, że Ghost of Yotei zadebiutuje jedynie na PlayStation 5. Tytuł będzie wyposażony w pełną polską lokalizację.
Więcej:Kolejny wielki patch do Europa Universalis 5 już jest. Naprawiono w nim ponad 600 błędów
GRYOnline
Gracze
OpenCritic
0

Autor: Maciej Gaffke
W GRYOnline.pl zajmuje się głównie newsowaniem. Ukończył filologię polską (I stopień) oraz krajoznawstwo i turystykę historyczną (II stopień) na Uniwersytecie Gdańskim, co wiążę się z jego innymi, „pozagrowymi” zainteresowaniami – historią, książkami, podróżami. Jeśli zaś chodzi o same gry wideo – kiedyś wielbiciel FPS-ów, teraz nawrócony na przygodowe gry akcji. Poza tym interesuje się też bijatykami (szczególnie Mortal Kombat), RPG-ami oraz wszystkimi tytułami nastawionymi na pojedynczego gracza. Od czasu do czasu lubi również pograć w tenisa, siatkówkę czy piłkę nożną. Dumny mieszkaniec Pomorza i Pucka.