Gameplay z Cyberpunka 2077 wykorzystał RTX 2080 Ti oraz ray tracing

Firma Nvidia pochwaliła się za pośrednictwem Twittera, że wczorajszy zapis rozgrywki z gry Cyberpunk 2077 został przechwycony przy użyciu karty grafiki GeForce RTX 2080 Ti oraz z włączoną technologią ray tracingu.

Konrad Serafiński

Na Cyberpunka 2077 czeka cały świat wirtualnej rozrywki. - Gameplay z Cyberpunka 2077 wykorzystał RTX 2080 Ti oraz ray tracing - wiadomość - 2019-08-31
Na Cyberpunka 2077 czeka cały świat wirtualnej rozrywki.

Zgodnie z zapowiedzią, studio CD Projekt RED zaprezentowało wczoraj niespełna piętnastominutowy zapis rozgrywki z Cyberpunka 2077. Dotychczas ten gameplay widzieli tylko uczestnicy targów E3 2019, gdyż jego pokaz w Los Angeles odbył się za zamkniętymi drzwiami. Materiał prezentuje kilka kluczowych mechanik, takich jak walka, jazda motocyklem, drzewka umiejętności czy interakcja z postaciami. Ciekawostką jest natomiast fakt, że zapis rozgrywki, który wczoraj udostępniono, został nagrany z wykorzystaniem technologii ray tracingu na karcie GeForce RTX 2080 Ti. Taką informację za pośrednictwem Twittera przekazała Nvidia.

O tym, że Cyberpunk 2077 umożliwi wykorzystanie tej technologii, wiadomo nie od dziś. Do tej pory jednak widzieliśmy głównie zrzuty ekranu z nią, a nie właściwą rozgrywkę. Po tym, jak Nvidia pochwaliła się na Twitterze, że nowy gameplay zaprezentował ray tracing w grze, pojawiło się wiele głosów negatywnych. Na forum Reddit gracze zwracają uwagę, że produkcja zaliczyła downgrade względem materiałów poprzednich materiałów. Pamiętajmy jednak, że to nadal nieukończona wersja gry i śledzenie promieni zostanie prawdopodobnie udoskonalone.

Tak czy inaczej, warto było czekać na szerszą prezentację tego materiału. Mnogość rozwiązań fabularnych, tworzenie postaci oraz świetne pomysły na prezentację świata i wciągnięcie weń gracza robią wrażenie. Cyberpunk 2077 ukaże się 16 kwietnia 2020 roku i trafi na PC, Xboksa One oraz PlayStation 4 w pełnej polskiej wersji językowej.

  1. Oficjalna strona internetowa gry Cyberpunk 2077
  2. Zapowiedź gry Cyberpunk 2077
  3. Kompendium wiedzy o Cyberpunk 2077
Cyberpunk 2077

Cyberpunk 2077

PC PlayStation Xbox Nintendo
po premierze

Data wydania: 10 grudnia 2020

Informacje o Grze
8.1

GRYOnline

7.6

Gracze

8.6

Steam

7.6

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

29

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Gry RPG
2019-09-01
11:54

Whisper_of_Ice Senator

Whisper_of_Ice

To oczywiste że na pokazach gry odpalane są na najlepszym sprzęcie.

Komentarz: Whisper_of_Ice
2019-09-01
13:29

Ghost_ Konsul

Nvidia ściemnia. Gameplay był nagrywany na Xboxie.

Komentarz: Ghost_
2019-09-01
18:36

wytrawny_troll Generał

wytrawny_troll

Nieprawda gameplay był na dże forsie emix ftery z gts,rtv,ryj,bmx.

Komentarz: wytrawny_troll
2019-09-01
23:03

squrcz Junior

😉

Może to był gameplay z Google Stadia?

Komentarz: squrcz
2019-09-01
23:17

str1111 Generał

Obejrzałem sobie ten "gameplay" na spowolnieniu i jestem już w 100% pewien że mój negatywny odbiór to głównie montaż. Przez te przeskoki nie da się wyłapać detali, a jest ich od groma, od tego jak zachowują się protetyczne ręce V, poprzez silnik zniszczeń, który wygląda świetnie (To jak rozpadają się murki pod ostrzałem czy wybuchami, albo jak szkło rozsypuje się po ziemi) a na małych szczegółach jak grafiti na schodach kończąc.
I szczerze jak na początku widziałem ray tracing tylko w 2-3 scenach, tak teraz wiem że jest tego od groma, tyle że bardzo subtelnie jest to wkomponowane w świat gry (przykładowo odbicia na wszczepach agenta net watch, odbicia na posadzce w siedzibie voodo boys, etc.).
Dodatkowo muszę pochwalić walkę wręcz, która wygląda mega naturalnie (ataki w krtań, blokowanie i zabijanie ciosów, itd), oraz strzelanie z broni krótkiej, animacje rewolwery wyglądały świetnie... dopracowania potrzebuje jednak strzelanie z czegoś cięższego (choć może to być tylko wrażenie, skoro statystyki i wszczepy mają wpływać na animacje odrzutu). Myślę że gdyby zamiast takich urywek, pokazanoby coś bardziej zwartego, odbiór byłby znacznie lepszy, ale mój hype na pewno znowu podskoczył.

Komentarz: str1111

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl