Firma Ubisoft opublikowała wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry For Honor. Zarówno przy minimalnej, jak i rekomendowanej konfiguracji autorzy poinformowali, jakich efektów powinniśmy się spodziewać pod względem m.in. liczby klatek na sekundę oraz poziomu detali.
Wczoraj pisaliśmy o osiągnięciu przez grę For Honor tzw. złotego statusu. Oznacza to, że prace nad nią zostały zakończone i autorzy uznali, że najwyższy czas opublikować wymagania sprzętowe wersji pecetowej.

Według autorów poniższa konfiguracja wystarczy do zabawy w 30 klatkach na sekundę, w rozdzielczości 720p i na niskich ustawieniach graficznych, z wyłączoną opcją synchronizacji pionowej (ang. v-sync):
Z kolei rekomendowana konfiguracja ma pozwolić na zabawę w 60 klatkach na sekundę, w rozdzielczości 1080p i na wysokim poziomie detali, przy wyłączonej opcji v-sync:
Przypomnijmy, że For Honor zmierza na pecety oraz konsole Xbox One i PlayStation 4. Gra ukaże się 14 lutego tego roku, równocześnie na wszystkie trzy platformy sprzętowe.
Zanim produkcja trafi do sprzedaży gracze otrzymają możliwość jej wypróbowania w zamkniętych beta testach, które odbędą się w dniach 26-29 stycznia. Mają one obfitować w zawartość, gdyż zaoferują opcję zagrania dziewięcioma wojownikami (z dwunastu planowanych w grze) oraz w trzech (z pięciu) trybach zabawy.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
14

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.