Flashpoints – ciekawe instancje w Star Wars: The Old Republic

Na oficjalnej stronie gry Star Wars: The Old Republic pojawiła się garść informacji związanych z tzw. flashpoints. Deweloperzy ze studia BioWare ujawnili na razie 5 tego typu misji w instancjonowanych lokacjach adresowanych zarówno dla graczy reprezentujących siły Republiki jak i Imperium.

Aleksander Kaczmarek

Na oficjalnej stronie gry Star Wars: The Old Republic pojawiła się garść informacji związanych z tzw. flashpoints. Deweloperzy ze studia BioWare ujawnili na razie 5 tego typu misji w instancjonowanych lokacjach, przeznaczonych zarówno dla postaci reprezentujących siły Republiki jak i Imperium.

Chociaż instancje w grach z gatunku MMORPG znane są od kilkunastu lat, twórcy Star Wars: The Old Republic zamierzają nieco odświeżyć sprawdzony pomysł. Flashpoints mają być przede wszystkim wymagającymi misjami przeznaczonymi dla zgranych drużyn, przy czym każda obudowana zostanie odpowiednią otoczką fabularną.

Duży wpływ na elementy rozgrywki będą mieli sami gracze. Podjęte na starcie misji decyzje pozwolą m.in. odpowiednio dobrać przeciwników sterowanych przez komputerową Sztuczną Inteligencję. Nagrody za ukończenie flashpoints będą na tyle atrakcyjne, by zachęcić graczy do powtórek. Deweloperzy podkreślają jednak, że zwycięstwa nie przyjdą łatwo. Drużyny będą musiały wykazać się dobrą kooperacją oraz umiejętnością wykorzystania posiadanych umiejętności i zasobów.

Jak na razie studio BioWare ujawniło 5 flashpoints, jakie znajdą się w grze:

Flashpoints – ciekawe instancje w Star Wars: The Old Republic - ilustracja #1
  1. The Esseles (Republika) – zadaniem graczy jest obrona przed imperialnym atakiem statku, na którego pokładzie znajduje się ważna persona,
  2. The Black Talon (Imperium) – drużyna przejąć ma kontrolę nad statkiem transportowym, którego dowódca odmówił wykonania rozkazów, dokończyć przerwane zadanie i zadecydować o losie zbuntowanego kapitana,
  3. Taral V (Republika) – siły Imperium schwytały jednego z kluczowych dla Republiki rycerzy Jedi; misją graczy jest wdarcie się głęboko na tyły wroga i znalezienie sposobu, by uwolnić więźnia,
  4. Boarding Party (Imperium) – bardzo niebezpiecznemu rebeliantowi udaje się zbiec z imperialnego więzienia, gracze muszą wyśledzić uciekiniera i zapobiec atakowi, który mógłby zniszczyć Imperium Sithów,
  5. Directive 7 (Republika i Imperium) – zbuntowane droidy na jednym z księżyców stworzyły technologię, która w równej mierze zagraża Imperium i Republice; zadaniem graczy jest położyć kres rebelii zanim będzie za późno.

Warto odnotować, że poszczególne misje typu flashpoints pojawiają się na różnych etapach gry, dzięki czemu nawet niskopoziomowe drużyny będą mogły zmierzyć się z nimi.

Flashpoints – ciekawe instancje w Star Wars: The Old Republic - ilustracja #2

Flashpoints – ciekawe instancje w Star Wars: The Old Republic - ilustracja #3

Flashpoints – ciekawe instancje w Star Wars: The Old Republic - ilustracja #4

Flashpoints – ciekawe instancje w Star Wars: The Old Republic - ilustracja #5
Star Wars: The Old Republic

Star Wars: The Old Republic

PC
po premierze

Data wydania: 20 grudnia 2011

Informacje o Grze
8.3

GRYOnline

8.3

Gracze

8.8

Steam

OCEŃ
Oceny
  • BioWare
  • EA / Electronic Arts
  • PC
Podobało się?

2

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2011-01-31
08:24

zanonimizowany736552 Pretorianin

Mam nadzieję, że gra po premierze będzie nadal rozwijana, bo zapowiada się wyśmienicie.

Komentarz: zanonimizowany736552
2011-01-31
09:03

Raziel Legend

ale to będzie klapa. Jak chceli robić grę z dobrą fabułą to wybrali zły gatunek. Większości graczy będzie chodziło o samą akcję, poziomy, itemy, wstawki czy dialogi będą ich tylko denerwować. Nie mówię o sobie, bo np. w WoWie gram na RP serverze więc lubię się wczuć, ale zdaję sobie sprawę, że czytających questy (jak ja ) jest w tej grze strasznie mało.

Komentarz: Raziel
2011-01-31
09:11

Henrar Generał

Henrar

@Raziel: dokładnie, też się zastanawiałem, czy Bio zdaje sobie sprawę, że nadmierna ilość dialogów/fabuła w MMO tylko przeszkadza graczom. Mogliby zrobić normalnego cRPGa, ale wybrali dość ryzykowny gatunek - świat, marka i Bioware to za mało by przyciągnąć do siebie graczy na dłużej. To może być albo spektakularny sukces, albo spektakularna porażka (tka jak WAR, AOC czy ABP).

Komentarz: Henrar
2011-01-31
10:32

soviet666 Legionista

"Chociaż instancje w grach z gatunku MMORPG znane są od kilkunastu lat"
Instancje po raz pierwszy pojawiły się w Anarchy Online w 2001, więc to "kilkanaście lat" to nie bardzo. Wiem, czepiam się xD

Komentarz: soviet666
2011-02-10
22:33

Elroden Chorąży

"Większości graczy będzie chodziło o samą akcję, poziomy, itemy, wstawki czy dialogi będą ich tylko denerwować. "

Podejrzewam, że dialogi da się ominąć tak jak to jest zrobione w Mass Effect czy Dragon Age.

Komentarz: Elroden

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl