Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 24 października 2021, 09:33

autor: Adrian Werner

Fallout 4 - ambitny mod Project Mojave już dostępny we wczesnej wersji

Ukazała się pierwsza, wczesna wersja moda Project Mojave. Celem projektu jest odtworzenie w grze Fallout 4 dużej części zawartości Fallout: New Vegas.

W przyszłym miesiącu Fallout 4 będzie obchodził szóste urodziny, a mimo to nadal cieszy się dużym wsparciem społeczności moderskiej. Najnowszym tego przykładem stała się premiera pierwszej wersji Project Mojave – potężnej modyfikacji, której celem jest odtworzenie tzw. New Vegas Strip, czyli jednej z najważniejszych lokacji w Fallout: New Vegas, na lepszym silniku czwartej części cyklu.

Udostępniona wersja oznaczona jest numerem 0.1, a sami autorzy opisują ją jako „wczesny dostęp”. Wiele czasu zatem minie, nim projekt będzie gotowy. Mimo to już teraz mod imponuje rozmiarami i poziomem wykonania, potrafiąc zapewnić sporo dobrej rozgrywki.

Gotowy projekt ma odtwarzać ok. 1/4 całej mapy z Fallout: New Vegas. Otrzymamy trzy zupełnie nowe stwory, a dodatkowych siedem będzie mocno zmodyfikowanymi wersjami tych znanych z F4. Podczas zabawy zwiedzimy m.in. trzy kasyna i tyle samo domów dla gracza oraz skorzystamy z ponad 20 nowych broni oraz 50 niedostępnych wcześniej elementów garderoby.

Mod jest ambitny, ale na wczesnym etapie prac. W takich wypadkach często pojawiają się wątpliwości, czy zostanie ukończony. W tym przypadku są jednak na to spore szanse. Ograniczenie modyfikacji tylko do New Vegas Strip pokazuje, że twórcy realistycznie podchodzą do swoich możliwości. Do tego zespół składa się z doświadczonych moderów, którzy mają na koncie wiele ukończonych projektów.

  1. Project Mojave - strona modyfikacji
  1. Fallout 4 - poradnik do gry
  2. Recenzja gry Fallout 4 - czas apokalipsy

Adrian Werner

Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

więcej