Studio Turtle Rock ujawniło ostateczne wymagania sprzętowe pecetowej wersji gry Evolve – sieciowego FPS-a z asymetrycznym multiplayerem 4v1. Są one troszkę niższe niż te, które podano przy okazji alfa-testów, ale wciąż mogą sprawić problemy kilkuletnim blaszakom.
Wygląda na to, że mamy dziś dzień ujawniania wymagań sprzętowych. Do H1Z1 i Armored Warfare dołączyło właśnie Evolve – sieciowa strzelanka od Turtle Rock Studios (twórców pierwszego Left 4 Dead) wyróżniająca się realiami science-fiction i asymetrycznym trybem wieloosobowym. Jeśli pamiętacie wymagania, które deweloper podawał w październiku, przy okazji alfa-testów, to nadal możecie traktować je punkt odniesienia, jako że różnice między specyfikacjami ujawnionymi dziś a ówczesnymi są marginalne, nie licząc ilości potrzebnego miejsca na dysku (odmienności występują chyba tylko w minimalnych procesorach i zalecanej karcie grafiki firmy NVIDIA). Tym samym Evolve nadal jest produkcją o wymogach zbliżonych do większości współczesnych strzelanek AAA (jak Call of Duty: Advanced Warfare czy Far Cry 4), czyli niezmuszającą do gwałtownego modernizowania komputera, ale i niezbyt przyjazną starszym blaszakom.
Zresztą przekonajcie się sami:
Co ciekawe, gra na starcie nie będzie oferowała wsparcia dla technologii SLI (czyli póki co nie liczcie na korzystanie z potencjału więcej niż jednej karty grafiki w Evolve). Oprócz tego deweloper opublikował screenshot z menu, pokazujący wszystkie opcje graficzne (nie licząc rozdzielczości, sięgających 4K), którymi będą mogli bawić się pecetowcy. Oto on:
Na koniec przypominam, że premiera Evolve nastąpi 10 lutego 2015 roku – prace nad tytułem zostały ukończone i powędrował on do tłoczni, zatem temu terminowi nic już nie powinno zagrozić. Oprócz użytkowników komputerów osobistych, polować na (albo w ciele) Goliata, Krakena czy Upiora będą także posiadacze konsol PlayStation 4 i Xbox One. Warto też wspomnieć, że na tych ostatnich czeka jeszcze jedna runda otwartych beta testów, zaplanowanych na 15-19 stycznia.
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Krzysztof Mysiak
Z GRYOnline.pl związany od 2013 roku, najpierw jako współpracownik, a od 2017 roku – członek redakcji, znany także jako Draug. Obecnie szef Encyklopedii Gier. Zainteresowanie elektroniczną rozrywką rozpalił w nim starszy brat – kolekcjoner gier i gracz. Zdobył wykształcenie bibliotekarza/infobrokera – ale nie poszedł w ślady Deckarda Caina czy Handlarza Cieni. Zanim w 2020 roku przeniósł się z Krakowa do Poznania, zdążył zostać zapamiętany z bywania na tolkienowskich konwentach, posiadania Subaru Imprezy i wywijania mieczem na firmowym parkingu.