Z dosyć nietypowego miejsca doszły do nas informacje dotyczące drugiej części gry z gatunku action/cRPG, pt. Dungeon Siege. Otóż na oficjalnych stronach firmy nVidia, w sekcji poświęconej tegorocznej konferencji „Game Developers Conference 2002” znajduje się fragment wypowiedzi pana Chrisa Taylora, szefa studia Gas Powered Games, twórcy Dungeon Siege, dotyczący wykorzystania nowinek technicznych zawartych w kartach graficznych nVidii w nadchodzącej grze - Dungeon Siege 2.
Z dosyć nietypowego miejsca doszły do nas informacje dotyczące drugiej części gry z gatunku action/cRPG, pt. Dungeon Siege. Otóż na oficjalnych stronach firmy nVidia, w sekcji poświęconej tegorocznej konferencji „Game Developers Conference 2002” znajduje się fragment wypowiedzi pana Chrisa Taylora, szefa studia Gas Powered Games, twórcy Dungeon Siege, dotyczący wykorzystania nowinek technicznych zawartych w kartach graficznych nVidii w nadchodzącej grze - Dungeon Siege 2.
Dość enigmatyczną wypowiedź Chrisa Taylora można zawrzeć w tych oto słowach:
„W chwili obecnej zespół artystów składa wszystkie koncepcyjne projekty graficzne do „kupy”... ; zwiększamy ilość polygonów, zwiększamy rozdzielczość i jakość tekstur, dzięki czemu grafika w nowym DS będzie niesamowita. Nareszcie poziom grafiki, o którym marzyli programiści jest w naszym zasięgu.”
Dla ścisłości dodam, że owa konferencja miała miejsce w marcu bieżącego roku i prawdopodobnie w chwili obecnej proces developingu gry znajduje się w dużo bardziej zaawansowanym stadium. Zaś sama wypowiedź Taylora dotyczyła możliwości kart graficznych opartych o chip GeForce4.
Z kolei patrząc z drugiej strony, zastanawiające jest to, iż w przeciągu pół roku, kiedy zostały wypowiedziane owe słowa, na świat nie wydostała się żadna informacja dotycząca Dungeon Siege 2. Zwarzywszy na to, że Chris Taylor zaangażował się w produkcję gry Middle-Earth Online, można nawet wnioskować, iż produkcja Dungeon Siege 2 zeszła na tzw. „boczny tor”, lub w ogóle została wstrzymana...
GRYOnline
Gracze
Steam
0

Autor: Przemysław Bartula
W 2000 roku dołączył do ekipy tworzącej serwis GRYOnline.pl i realizuje się w nim po dziś dzień. Zaczął od napisania kilku recenzji, a potem płynnie poszły newsy, wpisy encyklopedyczne i cała masa innych aktywności. Na przestrzeni 20 lat uczestniczył w tworzeniu niemal wszystkich działów i projektów firmy; przez lata piastował stanowisko szefa encyklopedii gier i szefa newsroomu, a ostatecznie trafił do zarządu firmy GRY-OnLine S.A. Obecnie jest dużo bardziej zaangażowany w aktywności zarządcze aniżeli redaktorskie. Posiada dyplom technika elektrotechnika i inżyniera budownictwa wodnego.