Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 1 października 2009, 11:23

autor: Hed

Druga odsłona DJ Hero w planach

Firma Activision podobno aktywnie prowadzi rozmowy z różnymi artystami, którzy mieliby się pojawić w kolejnych odsłonach serii DJ Hero lub ewentualnych pakietach DLC. Oczywiście pierwsza część zupełnie nowej serii nie została jeszcze nawet wydana, bo jej premierę przewidziano na końcówkę października tego roku. Wydawca myśli jednak przyszłościowo i ma już pewne pomysły.

Firma Activision podobno aktywnie prowadzi rozmowy z różnymi artystami, którzy mieliby się pojawić w kolejnych odsłonach serii DJ Hero lub ewentualnych pakietach DLC. Oczywiście pierwsza część zupełnie nowej serii nie została jeszcze nawet wydana, bo jej premierę przewidziano na końcówkę października tego roku. Wydawca myśli jednak przyszłościowo i ma już pewne pomysły.

Powyższą wiadomość podał serwis GamesInustry.biz, według którego, co najmniej jedno niezależne brytyjskie studio współpracuje już z FreeStyleGames (czyli ekipą odpowiedzialną za pierwowzór) nad DJ Hero 2. Podobno w kontynuacji lub dodatkach DLC do pierwszej części mieliby się pojawić DMC Champion oraz DJ Qbert, chociaż na razie są to tylko domysły, a niepotwierdzone informacje.

Druga odsłona DJ Hero w planach - ilustracja #1

Jak zauważa redaktor wspomnianego serwisu, pozyskanie DJ-a Qberta byłoby dużym osiągnięciem, gdyż jest on cenionym artystą i pionierem turtablismu (sztuka grania na gramofonach). Muzyk dołączyłby do takich osobistości jak Grand Master Flash (aktywny przede wszystkim w latach 70-tych), DJ AM, DJ Cut Chemist, czy DJ Shadow, którzy pojawią się w podstawowej wersji DJ Hero.

Wydaje się, że wydawca pragnie wykreować markę na miarę Guitar Hero, który doczekał się ogromnej ilości kontynuacji. Nie jest to zaskoczeniem, bo ludzie chcą kupować nowe zabawki, a gry muzyczne przeżywają rozkwit. Mówi się, że DJ Hero trafi do potencjalnie węższej grupy odbiorców niż jego gitarowy pierwowzór, chociaż tak naprawdę zobaczymy co pokażą wyniki sprzedaży.