Death Stranding 2 osiągnęło ważny kamień milowy. Obecnie gra Hideo Kojimy znajduje się w „fazie dostosowywania”

Zakończono zdjęcia oraz nagrania do Death Stranding 2. Gra znajduje się obecnie w „fazie dostosowań”, która potrwa około roku.

Marcin Bukowski

Death Stranding 2 osiągnęło ważny kamień milowy. Obecnie gra Hideo Kojimy znajduje się w „fazie dostosowywania”, źródło grafiki: Kojima Productions.
Death Stranding 2 osiągnęło ważny kamień milowy. Obecnie gra Hideo Kojimy znajduje się w „fazie dostosowywania” Źródło: Kojima Productions.

Według najnowszych doniesień serwisu Famitsu Hideo Kojima wystąpił w audycji radiowej, podczas której wypowiedział się na temat aktualnego stanu prac nad Death Stranding 2: On The Beach.

Reżyser ujawnił, że zakończono już zdjęcia oraz nagrania, choć nie mamy pewności, czy miał na myśli japońską, czy angielską obsadę. Przypomnijmy, że w przypadku tej pierwszej prace miały wystartować dopiero w tym roku. Kojima oznajmił również, że Death Stranding 2 znajduje się obecnie w „fazie dostosowywania” i dobiegnie ona końca za około rok. Chodzi tu najpewniej o etap poprawiania i udoskonalania rozgrywki wraz z testowaniem gry oraz eliminowaniem błędów.

Przy okazji projektant odniósł się też do najnowszego zwiastuna, który został zaprezentowany podczas styczniowego State of Play. Według Kojimy celem wideo było ukazanie nie tylko nowych motywów i elementów rozgrywki, ale też tych, które zostały przeniesione z „jedynki”. Twórcy chcieli również naświetlić sposób, w jaki różne postacie zostaną ze sobą powiązane, a tych, jak już wiemy, w drugiej części będzie znacznie więcej.

Death Stranding 2: On The Beach zmierza – przynajmniej na tę chwilę – tylko na konsolę PlayStation 5. Gra ukazać ma się w 2025 roku, a biorąc pod uwagę czas trwania „fazy dostosowywania”, należy założyć, że będzie to jego druga połowa.

Death Stranding 2: On The Beach

Death Stranding 2: On The Beach

PlayStation
po premierze

Data wydania: 26 czerwca 2025

Informacje o Grze
9.1

GRYOnline

8.0

Gracze

9.0

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

3

Marcin Bukowski

Autor: Marcin Bukowski

Absolwent Elektroniki i Telekomunikacji na Politechnice Gdańskiej, który postanowił poświęcić swoje życie grom wideo. W czasach dzieciństwa gubił się w Górniczej Dolinie oraz „wbijał golda” w League of Legends. Dwadzieścia lat później gry nadal bawią go tak samo. Dziś za ulubione tytuły uważa Persony oraz produkcje typu soulslike od From Software. Stroni od konsol, a wyjątkowe miejsce w jego sercu zajmuje PC. Po godzinach hobbystycznie działa jako tłumacz, tworzy swoją pierwszą grę bądź spędza czas na oglądaniu filmów i seriali (głównie tych animowanych).

Wielka aktualizacja Starfielda nie wzbudziła nowego szału na grę. Na Steamie RPG Bethesdy zaliczyło tylko drobne drgnięcie

Następny
Wielka aktualizacja Starfielda nie wzbudziła nowego szału na grę. Na Steamie RPG Bethesdy zaliczyło tylko drobne drgnięcie

Twórcy GTA 6 chcą stworzyć coś, czego „nikt nigdy wcześniej nie widział”, i wciąż dążą do perfekcji

Poprzedni
Twórcy GTA 6 chcą stworzyć coś, czego „nikt nigdy wcześniej nie widział”, i wciąż dążą do perfekcji

Kalendarz Wiadomości

maj
Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl