Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 18 września 2010, 09:38

autor: Vercetti

Cyfrowa dystrybucja - promocje na weekend 18-19 września (Tales of Monkey Island)

Jak co weekend przygotowaliśmy dla Was zestawienie promocji, które pojawiły się w systemach cyfrowej dystrybucji - na platformie Steam oraz w serwisach Good Old Games, Impulse, Direct2Drive i GamersGate. Tym razem sieciowe sklepy stawiają na wyprzedaże tytułów o pirackiej tematyce.

Jak co weekend przygotowaliśmy dla Was zestawienie promocji, które pojawiły się w systemach cyfrowej dystrybucji - na platformie Steam oraz w serwisach Good Old Games, Impulse, Direct2Drive i GamersGate. Tym razem sieciowe sklepy stawiają na wyprzedaże tytułów o pirackiej tematyce.

Cyfrowa dystrybucja - promocje na weekend 18-19 września (Tales of Monkey Island) - ilustracja #1
  1. Tales of Monkey Island – cały sezon (język angielski) - $4.95 (ok. 14,90 zł), sklep Telltale Games
  2. Monkey Island: Special Edition Bundle (angielski) – 7,49 euro (ok. 29,50 zł), Steam
  3. Pakiet gier Codemasters (angielski) – $26.33 (ok. 79 zł), Good Old Games
  4. Blacklight: Tango Down (angielski) – 11,38 zł, Impulse
  5. Vizati (angielski) – 13,63 zł, Impulse
  6. Air Forte (angielski) – 31,87 zł, Impulse

Prócz tego sklepy Green Man Gaming, GamersGate, Impulse i Direct 2 Drive zorganizowały specjalne wyprzedaże:

  1. Talk Like a Pirate Week – gry z piratami w rolach głównych 30-50% taniej, GamersGate
  2. Gry wyścigowe 1C (angielski) – 70% taniej, Green Man Gaming
  3. Gry firmy Enlight (angielski) – od 15,15 zł, Impulse
  4. Promocja z okazji 6 urodzin Direct2Drive: wybrane gry za 6 euro/dolarów do końca września – nowe tytuły co środę, D2D EU / D2D US

Przypominamy, że wartości podane na naszej liście w złotówkach zostały bądź to ustalone przez same sklepy, bądź też przeliczone przez nas według aktualnego kursu walut. Do kwot denominowanych w dolarach należy doliczyć podatek od sprzedaży.

Ostatnia aktualizacja: 2010-09-18

GOL Newsroom

Zapraszamy Was do polubienia profilu Newsroomu na Facebooku. Znajdziecie tam nie tylko najciekawsze wiadomości, ale i szereg miłych dodatków.