Firma Capcom może szykować się do wskrzeszenia marki Dino Crisis. Wydawca odnowił bowiem rejestrację znaku handlowego marki w Japonii.
Serca fanów klasycznej serii Dino Crisis wypełniła nadzieja. Firma Capcom zarejestrowała (w praktyce odnowiła) znak handlowy tej marki w Japonii.
Oczywiście, to nie przesądza, że firma szykuje się do powrotu do tego cyklu, ale zdecydowanie czyni coś takiego bardziej prawdopodobnym.
Warto przypomnieć, że w 2018 r. Capcom dokonał rejestracji znaku handlowego serii Onimusha. Rok później wydano remaster pierwszej części w postaci Onimusha: Warlords, a za dwa miesiące ukaże się odświeżona wersja sequela. Z kolei na przyszły rok zaplanowano premierę Onimusha: Way of the Sword, czyli zupełnie nowej głównej odsłony cyklu. Pozostaje mieć nadzieję, że Dino Crisis czeka podobny renesans.
Pod koniec roku w komunikacie dla inwestorów firma Capcom oznajmiła, że reaktywacja uśpionych marek jest jednym z jej priorytetów. Owocem tego jest zarówno wspomniane już Onimusha: Way of the Sword, jak i kontynuacja Okami. Dino Crisis to najlepszy kandydat do kolejnego comebacku spośród bogatej biblioteki klasycznych serii tego wydawcy.
GRYOnline
Gracze
4

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.