Capcom chce skoncentrować się na reaktywacji uśpionych marek

W komunikacie dla inwestorów firma Capcom podkreśliła, że dużą uwagę przykłada do reaktywacji klasycznych marek ze swojego katalogu.

Adrian Werner

Komentarze
Capcom chce skoncentrować się na reaktywacji uśpionych marek, źródło grafiki: Capcom.
Capcom chce skoncentrować się na reaktywacji uśpionych marek Źródło: Capcom.

Podczas tegorocznej edycji The Game Awards firma Capcom zapowiedziała powroty swoich dwóch klasycznych marek, ujawniając Onimusha: Way of the Sword oraz kontynuację kultowego Okami. Okazuje się, że na tych dwóch seriach się nie skończy.

  1. Źródłem tych doniesień jest komunikat dla inwestorów, którego tematem jest zapowiedź obu wspomnianych wcześniej gier.
  2. Najbardziej interesujący fragment znalazł się na samym końcu komunikatu. Możemy tam przeczytać, że poza regularnym wydawaniem nowych tytułów, Capcom koncentruje się na reaktywacji uśpionych marek, które od dawna nie dostały nowej odsłony.

Po zapowiedzi Onimusha: Way of the Sword oraz nowego Okami taką uśpioną marką, której powrót gracze chcieliby zobaczyć najbardziej, jest Dino Crisis, czyli wzorowana na Resident Evil seria survival horrorów, w których zamiast z zombiakami walczyliśmy z dinozaurami. Nadzieje fanów na reaktywację tego cyklu obudziło niedawne udostępnienie pierwszej jego odsłony w PS Store.

Dino Crisis jest najbardziej pożądaną do wskrzeszenia marką Capcomu, ale nie jedyną. Wielu graczy z chęcią zobaczyłoby także nowe odsłony takich serii, jak Breath of Fire czy Darkstalkers, jak również remastery klasycznych produkcji firmy, w tym zwłaszcza Haunting Ground.

Biblioteka klasycznych produkcji Capcomu jest bardzo bogata i jeśli wydawca zechce do niej częściej sięgać, to szybko nie skończą mu się marki godne przypomnienia współczesnym graczom.

  1. Oficjalna strona firmy Capcom
Onimusha: Way of the Sword

Onimusha: Way of the Sword

PC PlayStation Xbox
Data wydania: 2026
Onimusha: Way of the Sword - Encyklopedia Gier
Chcę zagrać

3

Adrian Werner

Autor: Adrian Werner

Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.

Hayden Christensen nie wahał się ani chwili, gdy zaproponowano mu powrót do Star Wars. Marzył o tym już przed telefonem od Disneya. „Życie jest pełne cudów”

Następny
Hayden Christensen nie wahał się ani chwili, gdy zaproponowano mu powrót do Star Wars. Marzył o tym już przed telefonem od Disneya. „Życie jest pełne cudów”

Dark Interval Part 2 to 5-6 godzin zabawy na najwyższym poziomie w uniwersum Half-Life 2

Poprzedni
Dark Interval Part 2 to 5-6 godzin zabawy na najwyższym poziomie w uniwersum Half-Life 2

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl