Activision nie pozwala zapomnieć o Call of Duty: Modern Warfare. Firma poinformowała o pięciu eventach przedpremierowych, dzięki którym będzie można m.in. zagrać w betę i poznać szczegóły dotyczące rozgrywki cross-platformowej. Dowiedzieliśmy się też, kiedy wreszcie zobaczymy kampanię fabularną.

Call of Duty: Modern Warfare zadebiutuje na PC i konsolach PlayStation 4 oraz Xbox One 25 października. Nic dziwnego, że Activision stara się utrzymać zainteresowanie tytułem za pomocą nowych materiałów. Tym razem amerykański producent i wydawca ujawnił na Twitterze informacje o nadchodzącej serii wydarzeń związanych z grą, którą nazwał „Road to Launch”. Rozpoczną ją otwarte beta-testy dla posiadaczy PS4.
W ramach „Road to Launch” odbędą się następujące eventy:
Warto na moment zatrzymać się przy rozgrywce cross-platformowej, którą zaoferuje CoD: Modern Warfare. Zgodnie z poprzednimi doniesieniami, matchmaking w grze ma kojarzyć graczy korzystających z tych samych kontrolerów. Nie powinna więc wystąpić sytuacja, w której użytkownik pada zmierzy się z posiadaczem myszki i klawiatury, na co często narzekano. To przełoży się oczywiście na równiejsze szanse w starciach. Więcej szczegółów Activision i Infinity Ward zdradzą już niedługo, a przed premierą będzie można też przetestować, jak model ten spisuje się w praktyce.
Produkcja jest nowym otwarciem podserii Modern Warfare. Pierwotna wersja gry, zatytułowana Call of Duty 4: Modern Warfare, zadebiutowała w roku 2007 m.in. na PC czy konsolach PS3 i Xbox 360. Od 2016 roku dostępna jest także jej zremasterowana edycja.
Dziękujemy za przeczytanie artykułu.
Ustaw GRYOnline.pl jako preferowane źródło wiadomości w Google
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
13

Autor: Krzysztof Kałuziński
W GRYOnline.pl związany z Newsroomem. Nie boi się podejmowania różnych tematów, choć preferuje wiadomości o niezależnych produkcjach w stylu Disco Elysium. W dzieciństwie pisał opowiadania fantasy, katował Pegasusa, a potem peceta. Pasję przekuł w zawód redaktora portalu dla graczy prowadzonego z przyjacielem, jak również copywritera oraz doradcy w sklepie z konsolami. Nie przepada za remake'ami i growymi tasiemcami. Od dziecka chciał napisać powieść, choć zdecydowanie lepiej tworzy mu się bohaterów niż fabułę. Pewnie dlatego tak pokochał RPGi (papierowe i wirtualne). Wychowały go lata 90., do których chętnie by się przeniósł. Uwielbia filmy Tarantino, za sprawą Mad Maksa i pierwszego Fallouta zatracił się w postapo, a Berserk przekonał go do dark fantasy. Dziś próbuje sił w e-commerce i marketingu, jednocześnie wspierając Newsroom w weekendy, dzięki czemu wciąż może kultywować dawne pasje.