Call of Duty: Modern Warfare 3 – 6,5 miliona egzemplarzy sprzedanych w 24 godziny

Call of Duty: Modern Warfare 3 pobiło rekordy sprzedaży. Gra firmy Activision i studia Infinity Ward trafiła do 6,5 miliona graczy w ciągu pierwszych 24 godzin. Dzięki temu wydawca osiągnął 400 milionów przychodów w jeden dzień. To więcej od ubiegłorocznego Call of Duty: Black Ops.

Szymon Liebert

Komentarze

Firma Activision podała wyniki sprzedaży gry Call of Duty: Modern Warfare 3. Zgodnie z oczekiwaniami, produkcja studia Infinity Ward osiągnęła imponujące rezultaty. Najnowsza odsłona serii strzelanek sprzedała się w nakładzie 6,5 miliona egzemplarzy w Stanach Zjednoczonych i Wielkiej Brytanii w ciągu pierwszych 24 godzin. Tym samym, pobito rekord ubiegłorocznego Black Ops.

Tak wysoka sprzedaż Modern Warfare 3 pozwoliła osiągnąć 400 milionów przychodów w ciągu pierwszego dnia od premiery i utrzymać tendencję wzrostową dla całej serii, która od trzech lat bije rekordy. Gra Activision pokonała też konkurencyjnego Battlefield 3 pod względem sprzedaży. Produkcja Electronic Arts trafiła do 5 milionów graczy w ciągu tygodnia.

Call of Duty: Modern Warfare 3 – 6,5 miliona egzemplarzy sprzedanych w 24 godziny - ilustracja #1

Bobby Kotick, szef Activision, twierdzi, że nie było marki rozrywkowej, która przez trzy lata z rzędu pobijałaby własne rekordy. Zdaniem firmy, sprzedaż całej serii Call of Duty jest wyższa od przychodów z takich hitów jak Gwiezdne wojny lub Władca pierścienia. Przedstawiciele wydawcy podziękowali studiom odpowiedzialnym za Modern Warfare 3 i fanom.

Call of Duty: Modern Warfare 3 trafiło do sklepów 8 listopada tego roku. Produkcja stworzona przez Infinity Ward jest dostępna w Polsce w wersji na pecety, Xboksa 360 oraz PlayStation 3. W grze zaserwowano widowiskową i efektowną kampanię oraz rozbudowany multiplayer z paroma nowymi pomysłami (np. misjami survivalowymi).

  1. Oficjalna strona Modern Warfare 3
7.5

GRYOnline

7.8

Gracze

8.9

Steam

OCEŃ
Oceny

DC Universe Online i Age of Conan rozwijają skrzydła po przejściu na free to play

Następny
DC Universe Online i Age of Conan rozwijają skrzydła po przejściu na free to play

Cyfrowa dystrybucja - promocje na 12-13 listopada (Assassin's Creed)

Poprzedni
Cyfrowa dystrybucja - promocje na 12-13 listopada (Assassin's Creed)

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl