Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 4 października 2008, 11:59

autor: Szymon Liebert

Brak uaktualnień dla pecetowej wersji Mercenaries 2?

Pomimo faktu, że pecetowa wersja tej świetnej gry akcji otrzymała już jedną łatkę poprawiającą błędy, pojawiły się spekulacje o możliwym braku przyszłych aktualizacji, oferujących przede wszystkim nową zawartość (czyli postacie, bronie, kody i inne). Czyżby posiadacze Mercenaries 2: World in Flames w wersji na komputery osobiste zostali na lodzie?

Pomimo faktu, że pecetowa wersja tej świetnej gry akcji otrzymała już jedną łatkę poprawiającą błędy, pojawiły się spekulacje o możliwym braku przyszłych aktualizacji, oferujących przede wszystkim nową zawartość (czyli postacie, bronie, kody i inne). Czyżby posiadacze Mercenaries 2: World in Flames w wersji na komputery osobiste zostali na lodzie?

Brak uaktualnień dla pecetowej wersji Mercenaries 2? - ilustracja #1

To niestety całkiem możliwe. Oliwy do ognia dolewają szczególnie zapowiedzi ze strony zarówno Electronic Arts (wydawca) jak i Pandemic (deweloper), według których tytuł otrzyma już niedługo nową zawartość w postaci miniaturowego dodatku nazwanego Total Payback, zawierającego między innymi 6 nowych postaci tytułowych najemników do wyboru. To nie wszystko – mówi się o jeszcze jednym większym dodatku, który miałby pojawić się w okolicach listopada.

Brak uaktualnień dla pecetowej wersji Mercenaries 2? - ilustracja #2

W obu powyższych przypadkach, według komentarza przedstawiciela EA, możemy spodziewać się jak na razie wersji dodatków tylko na Xboksa 360 i PlayStation 3 – pecety nie zostały bowiem uwzględnione. Nie jest to oczywiście ostateczna informacja, jednak miłośnicy gry korzystający z wersji na komputery osobiste może będą musieli obejść się smakiem, podobnie jak użytkownicy PlayStation 2, na którą ten tytuł jest także dostępny (i podobno wygląda na tej platformie koszmarnie). Zasadniczą różnicą jest tu oczywiście fakt, że w przypadku drugiej generacji PlayStation nie ma możliwości aplikowania uaktualnień, w odróżnieniu do zupełnie otwartej architektury sprzętowej i programistycznej jaką oferują pecety. Czyżby więc, pomimo względnej łatwości wprowadzania zmian i dodatków do wersji PC, nie opłacało się to twórcom ze względów marketingowych i finansowych?