Bloodborne - prezentacja sterowania w nowym materiale

Do sieci trafił wczoraj nowy materiał z Bloodborne - nadchodzącej produkcji japońskiego studia From Software. Na siedmiominutowym filmiku możemy m.in. zobaczyć, jakie prezentuje się sterowanie w grze.

Jakub Mirowski

Nie jest zaskoczeniem, że po ogromnym sukcesie dwóch części Dark Souls oraz Demon's Souls następne dzieło studia From Software jest według wielu osób jedną z najbardziej obiecujących produkcji 2015 roku. Niestety, do premiery Bloodborne zostały jeszcze ponad dwa miesiące, a japoński zespół wcale nie ułatwia graczom czekania – wczoraj do sieci trafił prezentujący rozgrywkę, siedmiominutowy materiał. Możecie go zobaczyć poniżej.

Bloodborne - prezentacja sterowania w nowym materiale - ilustracja #1

Bloodborne to:

  1. wymagający RPG akcji, osadzony w mrocznym, wiktoriańskim klimacie, gdzie zadaniem gracza jest walka z zarażonymi przez tajemniczą plagę ludźmi oraz potworami
  2. duża kolekcja broni tak białej, jak i palnej
  3. kolejna produkcja From Software – twórców Dark Souls oraz Demon's Souls – która ma się charakteryzować wysokim poziomem trudności
  4. tytuł ekskluzywny na PlayStation 4

Trudno powiedzieć, by filmik pokazywał cokolwiek, czego jeszcze nie widzieliśmy – ci sami przeciwnicy, ten sam mroczny, dorosły klimat... W dużej mierze został on stworzony przy użyciu lokacji oraz fragmentów, które mogliśmy zobaczyć już we wcześniejszych zwiastunach. Jedyną nowością jest prezentacja sterowania – twórcy, choć premiera gry będzie mieć miejsce dopiero w marcu, już teraz postanowili wtajemniczyć graczy w sposób poruszania się i walki w świecie Bloodborne. Taki pośpiech mógłby dziwić, gdyby nie fakt, że mamy do czynienia z produkcją autorstwa From Software – nawet wyuczenie się sterowania na dwa miesiące przed debiutem tego tytułu zapewne nie uchroni nas od regularnych zgonów. Przynajmniej taką mamy nadzieję, bo ostatecznie japoński deweloper wyrobił sobie już reputację jako twórca gier bardzo wymagających i niewybaczających błędów – i tego samego oczekujemy od Bloodborne, które 24 marca trafi do posiadaczy PlayStation 4.

Potężni przeciwnicy, wysoki poziom trudności oraz mroczny klimat – Bloodborne zapowiada się na jeden z najciekawszych tytułów ekskluzywnych na PlayStation 4. - Bloodborne - prezentacja sterowania w nowym materiale - wiadomość - 2015-01-18
Potężni przeciwnicy, wysoki poziom trudności oraz mroczny klimat – Bloodborne zapowiada się na jeden z najciekawszych tytułów ekskluzywnych na PlayStation 4.
  1. Oficjalna strona internetowa studia From Software
  2. Graliśmy w Bloodborne – Dark Souls w klimacie wiktoriańskim
Bloodborne

Bloodborne

PlayStation
po premierze

Data wydania: 24 marca 2015

Informacje o Grze
9.2

GRYOnline

8.5

Gracze

9.1

OpenCritic

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Jakub Mirowski

Autor: Jakub Mirowski

Z GRYOnline.pl związany od 2012 roku: zahaczył o newsy, publicystykę, felietony, dział technologiczny i tvgry, obecnie specjalizuje się w ambitnych tematach. Napisał zarówno recenzje trzech odsłon serii FIFA, jak i artykuł o afrykańskiej lodówce low-tech. Poza GRYOnline.pl jego materiały na temat uchodźców, migracji oraz zmian klimatycznych publikowane były m.in. w Krytyce Politycznej, OKO.press i Nowej Europie Wschodniej. W kwestii gier jego zakres zainteresowań jest nieco węższy i ogranicza się do wszystkiego, co wyrzuci z siebie FromSoftware, co ciekawszych indyków i tytułów typowo imprezowych.

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2015-01-18
18:51

Redovsky Pretorianin

Zapowiada się świetna gra.

Komentarz: Redovsky
2015-01-18
20:26

rom Pretorianin

rom

Bezi2598 z tego co było pokazane do dzisiaj oraz wypowiedzi From Software, będzie tylko i wyłącznie zestaw broń biała/ broń palna

Komentarz: rom
2015-01-18
21:43

kain_pl Generał

Gre napewno kupie na dniach premiery ,ale ciekawy jestem tych zbroi.Bo widac ten styl z Van Helsinga,ale czy bedzie mozliwy jakis ciezszy ekwipunek. Widzialem na materialach ,ze gra nabiera plynniejszej i szybszej walki co moze powodowac jeszcze trudniejsza jazde.(przykladowo jak w Soulsach mialo sie dobra tarcze i kontrolowalo stamine ,dalo sie kontrolowac walke i odslonic w odpowiednim momencie by zadac combo.).Tu zas z braku tarcz gracz jest zmuszony tylko unikac ciosow.A co do stzelby mysle ze to jest zastapienie lukow i kusz(wkoncu to sa inne czasy ,,historyczne''

Komentarz: kain_pl
2015-01-18
22:10

zanonimizowany581957 Generał

Cuuudo... :) Niby tylko 10 tygodni, a jednak AŻ 10 tygodni... Nie mogę się już doczekać!

Komentarz: zanonimizowany581957
2015-01-19
15:02

Murabura Generał

co do proni palnej to niejako zastepuje ona parowanie (blokowanie to co innego. na wszelki wypadek to napisze ;) tarcza/sztyletem przy pomocy L2/LT - dobry timing pozwala na riposte/kontre na tej samej zasadzie co w grach Souls.
wielka szkoda ze nie zalapalem sie na alphe :( pewnie dlatego ze w Demon Souls gralem na pozyczonym PS3, Dark na X360 a Dark 2 na PC... ponoc historia konta byla wazna a ja na PS4 jestem niejako swiezakiem chociaz na serii Souls zeby zjadlem.
dla mnie must have, w koncu glownie dla tej gry kupilem PS4 ale mimo wszystko mam From za zle za to jak staraja sie wydymac graczy, glownie PC, na Scholar of the First Sin sprzedajac upgrade graficzny i zwiekszenie limitow w multi za cene pelnej gry :| takie cos na PC to dziadostwo - kupiles pelniaka i dlc? masz za darmo lub grosze a nie cene pelniaka... nawet EA czy Activision tak nie robi. Ubi moze sie do tego przymierza patrzac na to jak grabi sobie u graczy :P

Komentarz: Murabura

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl