Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 31 lipca 2013, 09:20

autor: Bartosz Woldański

BioShock: Infinite sprzedało się w nakładzie ponad 4 mln sztuk

Koncern Take-Two oficjalnie ujawnił, że BioShock: Infinite, najnowsza strzelanina FPP studia Irrational Games, trafiło do rąk ponad 4 milionów graczy. Wczoraj pojawiło się pierwsze bardziej rozbudowane DLC do gry, zdradzono również, co czeka fanów serii w nadchodzącym roku.

Elizabeth zmieni się w pierwszym fabularnym DLC wręcz nie do poznania - BioShock: Infinite sprzedało się w nakładzie ponad 4 mln sztuk - wiadomość - 2013-07-31
Elizabeth zmieni się w pierwszym fabularnym DLC wręcz nie do poznania
BioShock: Infinite w skrócie:
  • Ponad 4 mln sprzedanych egzemplarzy w ciągu 4 miesięcy
  • Wczoraj ukazało się „zręcznościowe” DLC Clash in the Clouds
  • Kolejne dodatki w drodze – pierwsza część Burial at Sea jeszcze w tym roku; druga w przyszłym

Jak wynika z podsumowania finansowego firmy Take-Two Interactive, BioShock: Infinite rozeszło się w nakładzie przeszło 4 milionów egzemplarzy od czasu premiery. Wynik ten został poprawiony o kilkaset tysięcy kopii w stosunku do ostatniego rozliczenia koncernu. Strauss Zelnick, prezes firmy, zdradził, że najnowszy BioShock był, jak na razie w tym roku, najlepiej sprzedającą się wieloplatformową produkcją w Ameryce Północnej. Wydawca oczekuje, że Infinite przebije wyniki osiągnięte przez poprzednie odsłony cyklu.

Clash in the Clouds to dodatek przygotowany dla tych graczy, którzy polubili część strzelankową BioShocka: Infinite - BioShock: Infinite sprzedało się w nakładzie ponad 4 mln sztuk - wiadomość - 2013-07-31
Clash in the Clouds to dodatek przygotowany dla tych graczy, którzy polubili część strzelankową BioShocka: Infinite

Warto wspomnieć o planach związanych z marką BioShock. Infinite wczoraj doczekało się pierwszego bardziej rozbudowanego DLC zatytułowanego Clash in the Clouds, które skupia się na strzelaninach i przetrwaniu kolejnych fal przeciwników na kilku mapach. To zaledwie wstęp do pozostałych dodatków, które mają być fabularnym uzupełnieniem wszystkich odsłon serii. Burial at Sea zostanie podzielone na dwie części (w drugiej pokierujemy losami… Elizabeth) i przeniesie gracza do Rapture – na rok przed wydarzeniami, które znamy z oryginalnego BioShocka, tuż przed wypadkami, które stopniowo doprowadziły do upadku podwodnego miasta. Twórcy zdradzili, że DLC zostały przygotowane od początku, a zatem nie powstają z elementów usuniętych z podstawowej wersji tytułu. Wszystkie rozszerzenia wchodzą w skład przepustki sezonowej, dodawanej za darmo do polskich pudełek z grą.

BioShock: Infinite ukazało się 26 marca 2013 roku na PC, PlayStation 3 i Xboksa 360. Pozytywnie na sprzedaż powinny wpłynąć fabularne DLC, z których pierwsza część zadebiutuje przed końcem tego roku, a druga – w 2014 roku.