Beta Killzone 2 dopiero w przyszłym roku
Smutny miesiąc czeka tych, którzy ostrzyli sobie zęby na publiczne beta-testy gry Killzone 2. Wbrew rozmaitym doniesieniom, next-genowy FPS grupy Guerilla Games nie zostanie pokazany graczom w tym roku – proces jego publicznego sprawdzania rozpocznie się najwcześniej w styczniu.
Marek Grochowski
Smutny miesiąc czeka tych, którzy ostrzyli sobie zęby na publiczne beta-testy gry Killzone 2. Wbrew rozmaitym doniesieniom, next-genowy FPS grupy Guerilla Games nie zostanie pokazany graczom w tym roku – proces jego publicznego sprawdzania rozpocznie się najwcześniej w styczniu.

Tytuł, który według założeń twórców ma być jednym z największych hitów na konsolę PlayStation 3, znajduje się obecnie pod ścisłym nadzorem koncernu Sony Computer Entertainment America. Prace produkcyjne skupiają się w szczególności nad sieciowym trybem rozgrywki, bo to właśnie on będzie obiektem ewentualnych beta-testów.
Alex Armour z SCEA komentuje sprawę następująco: „Chcielibyśmy zrobić betę, ale nie sądzę, abyśmy mieli cokolwiek gotowego przed końcem bieżącego roku. Jest to coś, nad czym pracujemy w kontekście roku przyszłego.” My z kolei przypominamy, że w 2008 r. odbędzie się także premiera ostatecznej wersji drugiego Killzone’a. Więcej informacji na temat dzieła tworzonego wyłącznie z myślą o PS3 znajdziecie w naszej encyklopedii.
Więcej:PlayStation 6 to konsola na „następną dekadę” zdaniem ekspertów z Digital Foundry

GRYOnline
Gracze
Komentarze czytelników
Coy2K Legend

graficznie Killzone 2 wygląda świetnie przede wszystkim dlatego, że ma swój silnik, a nie jakiś kolejny wariant Unreal Engine. Dodac do tego swietne oswietlenie i bogactwo otoczenia, stonowane kolory i te wlasnie bardzo fajne rozmycia broni na pierwszym planie i mamy prawdziwą ucztę dla oka...
jak będzie w sferze grywalnosci ? tego pewnie jeszcze jakis czas sie nie dowiemy, ale to ma byc shooter, wiec zapewne "idz i strzelaj" pytanie tylko czy bedzie tak swietnie oskryptowane jak Cod4 czy bedzie raczej wieksza swoboda... osobiscie wolalbym wszechobecne skrypty, bo wlasnie dzieki nim gra jest naprawde niesamowita niech za przyklad posłuży Half-Life.
Jak ktos chce swobody to niech pogra w mmorpg, shootery powinny byc realizowane jako interaktywne filmy :)
Piotr44 Generał

Miałem dla porównania w poprzednim poscie zamieścić ten screen ale coś nie wyszło :-( Więc jeszcze raz CoD4 w porównaniu z K2 moim zdaniem Cod jest zdecydowanie lepszy
zanonimizowany251643 Legend
Piotr44 - zwróć uwagę, jak w tej scence którą zamieściłeś rozchodzi się światło. Kilka 'punktów' na żołnierzy, ziemia odbija światło z całej sceny, ogólnie rzecz ujmując, mało 'prawdziwie'.
Tekstury są świetne ale jak już pisałem, grafika to nie tylko tekstury, ważne jest jak obrazki zostaną wprawione w ruch. I dzięki technice 'defferred rendering' świat kreowany w Killzone jest trochę bardziej prawdziwy niż w COD4, który oferuje świetną, czystą grafikę z efektami ale widać że to wszystko 'już było'
Najkrótsza lamerska definicja tej techniki wzięta z sieci:
Well, a deferred rendering engine separates lighting from drawing geometry. In a traditional forward renderer, you run a pixel shader to sample the material properties (the texture, reflection, et cetera), add the influences from all of the lights, and write out the complete pixel. In a deferred renderer you write out the surface properties (texture, specular intensity, et cetera) first, and then perform lighting on the pixels in screen-space.
A tutaj slajdy z prezentacji jeżeli kogoś interesuje strona techn.
http://www.guerrilla-games.com/publications/dr_kz2_rsx_dev07.pdf
zanonimizowany431140 Legend
@albz74 [ Legend ] : przeczytaj mojego posta na temat wrazenia jakie robi K2 raz jeszcze, dobrze? Chyba mnie nie zrozumiales, bo wlasnie napisalem, ze coby nie mowic, to pod wzgledem grafiki robi wrazenie.
@piotr44: to ty jeszcze nie wiesz, ze ogladanie statycznych screenow [podkolorowywanych regularnie, tak w ogole] ma sie nijak, do aktualnego, ruchomego footage in-game? Ja w zasadzie juz nawet na screeny uwagi nie zwracam, a siegam tylko po materialy z gametrailers, inaczej naprawde ciezko cokolwiek ocenic
zanonimizowany251643 Legend
Drau - rzeczywiście, nie zauważyłem potrojnego przeczenia :D