Beta Killzone 2 dopiero w przyszłym roku

Smutny miesiąc czeka tych, którzy ostrzyli sobie zęby na publiczne beta-testy gry Killzone 2. Wbrew rozmaitym doniesieniom, next-genowy FPS grupy Guerilla Games nie zostanie pokazany graczom w tym roku – proces jego publicznego sprawdzania rozpocznie się najwcześniej w styczniu.

Marek Grochowski

Smutny miesiąc czeka tych, którzy ostrzyli sobie zęby na publiczne beta-testy gry Killzone 2. Wbrew rozmaitym doniesieniom, next-genowy FPS grupy Guerilla Games nie zostanie pokazany graczom w tym roku – proces jego publicznego sprawdzania rozpocznie się najwcześniej w styczniu.

Beta Killzone 2 dopiero w przyszłym roku - ilustracja #1

Tytuł, który według założeń twórców ma być jednym z największych hitów na konsolę PlayStation 3, znajduje się obecnie pod ścisłym nadzorem koncernu Sony Computer Entertainment America. Prace produkcyjne skupiają się w szczególności nad sieciowym trybem rozgrywki, bo to właśnie on będzie obiektem ewentualnych beta-testów.

Alex Armour z SCEA komentuje sprawę następująco: „Chcielibyśmy zrobić betę, ale nie sądzę, abyśmy mieli cokolwiek gotowego przed końcem bieżącego roku. Jest to coś, nad czym pracujemy w kontekście roku przyszłego.” My z kolei przypominamy, że w 2008 r. odbędzie się także premiera ostatecznej wersji drugiego Killzone’a. Więcej informacji na temat dzieła tworzonego wyłącznie z myślą o PS3 znajdziecie w naszej encyklopedii.

Killzone 2

Killzone 2

PlayStation
po premierze

Data wydania: 25 lutego 2009

Informacje o Grze
7.7

GRYOnline

8.0

Gracze

OCEŃ
Oceny
Podobało się?

0

Kalendarz Wiadomości

Nie
Pon
Wto
Śro
Czw
Pią
Sob

Komentarze czytelników

Dodaj komentarz
Forum Inne Gry
2007-11-29
23:07

Coy2K Legend

Coy2K

graficznie Killzone 2 wygląda świetnie przede wszystkim dlatego, że ma swój silnik, a nie jakiś kolejny wariant Unreal Engine. Dodac do tego swietne oswietlenie i bogactwo otoczenia, stonowane kolory i te wlasnie bardzo fajne rozmycia broni na pierwszym planie i mamy prawdziwą ucztę dla oka...

jak będzie w sferze grywalnosci ? tego pewnie jeszcze jakis czas sie nie dowiemy, ale to ma byc shooter, wiec zapewne "idz i strzelaj" pytanie tylko czy bedzie tak swietnie oskryptowane jak Cod4 czy bedzie raczej wieksza swoboda... osobiscie wolalbym wszechobecne skrypty, bo wlasnie dzieki nim gra jest naprawde niesamowita niech za przyklad posłuży Half-Life.
Jak ktos chce swobody to niech pogra w mmorpg, shootery powinny byc realizowane jako interaktywne filmy :)

Komentarz: Coy2K
2007-11-29
23:11

Piotr44 Generał

Piotr44

Miałem dla porównania w poprzednim poscie zamieścić ten screen ale coś nie wyszło :-( Więc jeszcze raz CoD4 w porównaniu z K2 moim zdaniem Cod jest zdecydowanie lepszy

Komentarz: Piotr44
2007-11-30
00:41

zanonimizowany251643 Legend

Piotr44 - zwróć uwagę, jak w tej scence którą zamieściłeś rozchodzi się światło. Kilka 'punktów' na żołnierzy, ziemia odbija światło z całej sceny, ogólnie rzecz ujmując, mało 'prawdziwie'.

Tekstury są świetne ale jak już pisałem, grafika to nie tylko tekstury, ważne jest jak obrazki zostaną wprawione w ruch. I dzięki technice 'defferred rendering' świat kreowany w Killzone jest trochę bardziej prawdziwy niż w COD4, który oferuje świetną, czystą grafikę z efektami ale widać że to wszystko 'już było'

Najkrótsza lamerska definicja tej techniki wzięta z sieci:
Well, a deferred rendering engine separates lighting from drawing geometry. In a traditional forward renderer, you run a pixel shader to sample the material properties (the texture, reflection, et cetera), add the influences from all of the lights, and write out the complete pixel. In a deferred renderer you write out the surface properties (texture, specular intensity, et cetera) first, and then perform lighting on the pixels in screen-space.

A tutaj slajdy z prezentacji jeżeli kogoś interesuje strona techn.
http://www.guerrilla-games.com/publications/dr_kz2_rsx_dev07.pdf

Komentarz: zanonimizowany251643
2007-11-30
00:46

zanonimizowany431140 Legend

@albz74 [ Legend ] : przeczytaj mojego posta na temat wrazenia jakie robi K2 raz jeszcze, dobrze? Chyba mnie nie zrozumiales, bo wlasnie napisalem, ze coby nie mowic, to pod wzgledem grafiki robi wrazenie.

@piotr44: to ty jeszcze nie wiesz, ze ogladanie statycznych screenow [podkolorowywanych regularnie, tak w ogole] ma sie nijak, do aktualnego, ruchomego footage in-game? Ja w zasadzie juz nawet na screeny uwagi nie zwracam, a siegam tylko po materialy z gametrailers, inaczej naprawde ciezko cokolwiek ocenic

Komentarz: zanonimizowany431140
2007-11-30
00:58

zanonimizowany251643 Legend

😁

Drau - rzeczywiście, nie zauważyłem potrojnego przeczenia :D

Komentarz: zanonimizowany251643

GRYOnline.pl:

Facebook GRYOnline.pl Instagram GRYOnline.pl X GRYOnline.pl Discord GRYOnline.pl TikTok GRYOnline.pl Podcast GRYOnline.pl WhatsApp GRYOnline.pl LinkedIn GRYOnline.pl Forum GRYOnline.pl

tvgry.pl:

YouTube tvgry.pl TikTok tvgry.pl Instagram tvgry.pl Discord tvgry.pl Facebook tvgry.pl