Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 sierpnia 2011, 13:50

autor: Marek Oramus

Asura's Wrath - nowe informacje na temat rozgrywki

Przedstawiciele firm CyberConnect2 oraz Capcom wypowiedzieli się podczas targów gamescom na temat ich widowiskowej produkcji, Asura's Wrath.

Asura’s Wrath to jedna z tych produkcji, które wzbudzają ogromne zainteresowanie swoją widowiskową, azjatycką stylistyką. Najlepiej świadczą o tym emocje, które wywołał zwiastun tej gry przedstawiony przez redakcję tvgry.pl w trakcie programu Przed seansem. Duże wrażenie zrobił także fragment rozgrywki zaprezentowany na tegorocznych targach E3.

Hiroshi Matsuyama, dyrektor generalny studia CyberConnect2, a także Kasuhiro Tsuyachiya, producent firmy Capcom, postanowili w związku z rosnącą popularnością Asura’s Wrath, udzielić serwisowi Siliconera wywiadu na jej temat.

Asura's Wrath - nowe informacje na temat rozgrywki - ilustracja #1

Twórcy na etapie planowania doszli do wniosku, że na rynku jest zbyt wiele gier akcji, w których przemierzamy kolejne poziomy zakończone walką z bossem. Postanowili porzucić tę wyeksploatowaną do granic możliwości formę i spróbować czegoś nowego. Od samego początku chcieli połączyć mitologię wzbogaconą o elementy science-fiction z tematyką gniewu.

Asura’s Wrath powstaje z myślą nie tylko o japońskim rynku. Twórcy zamierzają zainteresować nią także graczy spoza Kraju Kwitnącej Wiśni. Wraz z postępem fabuły główny bohater zaliczy wiele druzgocących porażek, ale nie podda się i zawsze będzie parł do przodu. W związku z tym nie zabraknie emocjonujących punktów kulminacyjnych, w których z niecierpliwością będziemy oczekiwać na dalszy ciąg. Gra kończy się napisem „to be continued”, więc z pewnością w przyszłości pojawi się jej kolejna odsłona.

Asura's Wrath - nowe informacje na temat rozgrywki - ilustracja #2

W Asura’s Wrath nie zabraknie również sekwencji QTE znanych z innej produkcji tego studia, Naruto Shippuden: Ultimate Ninja Storm 2. Zdaniem twórców wpływają one na zwiększenie dramaturgii i w przeciwieństwie do gry o Naruto, pozwolą na głębokie wczucie się w postać Asury. Bohater w trakcie rozgrywki nie dysponuje standardowym zestawem umiejętności. Wiąże się to z faktem, że w pewnych sytuacjach będzie miał sześć rąk, a np. w dalszym etapie zostanie pozbawiony wszystkich. Dlatego gracze muszą dostosować się do aktualnego stanu postaci.

Asura’s Wrath ukaże się w przyszłym roku na PlayStation 3 oraz Xboxa 360. Poniżej możecie zobaczyć najnowsze materiały filmowe zaprezentowane podczas targów gamescom.