Firma Ubisoft pochwaliła się, że gra Assassin’s Creed Odyssey osiągnęła złoty status. Tym samym możemy być pewni, że produkcja nie zaliczy żadnych opóźnień i zadebiutuje, zgodnie z planem, na początku października.

Mamy dobre wieści dla osób czekających na Assassin’s Creed Odyssey, czyli najnowszą odsłonę popularnego cyklu firmy Ubisoft. Autorzy ogłosili na Twitterze, że produkcja osiągnęła tzw. złoty status. Oznacza to, że prace nad projektem zostały ukończone i do tłoczni trafiły płyty z ostateczną wersją. W rezultacie możemy być pewni, że gra nie zaliczy żadnych opóźnień i ustalony na 5 października termin premiery zostanie dochowany.
Przypomnijmy, że gra zmierza na pecety oraz konsole PlayStation 4 i Xbox One. Na wszystkich trzech platformach zaoferuje lokalizację kinową, czyli z polskimi napisami. Wczoraj ujawniono, że powstanie również wersja na Nintendo Switch, ale wykorzysta ona technologię streamingu i wszystko wskazuje na to, że dostępna będzie tylko w Japonii.
W związku z rychłą premierą ostatnio zostaliśmy wręcz zalani nowymi informacjami i materiałami z Assassin’s Creed Odyssey. Mogliśmy obejrzeć mapę świata gry i przeanalizować pełną listę umiejętności oraz wymagania sprzętowe wersji pecetowej. Ponadto dowiedzieliśmy się, że w Assassin’s Creed Odyssey znajdziemy dwa warianty rozgrywki. Będący nowością tryb eksploracyjny pozbawiony będzie większości ikon na mapie oraz w świecie gry i informacje takie jak cele zabójstw czy lokalizacje ważnych przedmiotów będziemy musieli odkrywać samodzielnie.
Ponadto autorzy ujawnili ambitne plany rozwoju Assassin’s Creed Odyssey po premierze. Gra otrzyma dwa duże płatne dodatki DLC, każdy składający się z trzech epizodów wypuszczanych co 6 tygodni, oraz zestaw darmowych aktualizacji z nowymi przygodami. Ponadto szykowane są remastery Assassin’s Creed III i Assassin’s Creed III: Liberation, które wejdą w skład przepustki sezonowej, ale będzie je można również kupić samodzielnie.
GRYOnline
Gracze
Steam
OpenCritic
28

Autor: Adrian Werner
Prawdziwy weteran newsroomu GRYOnline.pl, piszący nieprzerwanie od 2009 roku i wciąż niemający dosyć. Złapał bakcyla gier dzięki zabawie na ZX Spectrum kolegi. Potem przesiadł się na własne Commodore 64, a po krótkiej przygodzie z 16-bitowymi konsolami powierzył na zawsze swoje serce grom pecetowym. Wielbiciel niszowych produkcji, w tym zwłaszcza przygodówek, RPG-ów oraz gier z gatunku immersive sim, jak również pasjonat modów. Poza grami pożeracz fabuł w każdej postaci – książek, seriali, filmów i komiksów.