Newsroom Wiadomości Najciekawsze Komiksy Tematy RSS
Wiadomość gry 19 listopada 2004, 07:23

Aspyr Media ujawnia szczegóły soundtracku do Rebel Without a Pulse

Kilka tygodni temu mieliśmy przyjemność poinformować Was o debiutanckim produkcie firmy Wideload Games (założonej przez Alexandra Seropiana, niegdyś Bungie Software) o nazwie Rebel Without a Pulse, którego głównym bohaterem jest zombie o imieniu Stubbs. Dzisiaj mamy dla Was kolejne wieści związane z tą grą a należą do nich informacje o ścieżce dźwiękowej, jaka towarzyszyć będzie zmaganiom gracza.

Kilka tygodni temu mieliśmy przyjemność poinformować Was o debiutanckim produkcie firmy Wideload Games (założonej przez Alexandra Seropiana, niegdyś Bungie Software) o nazwie Rebel Without a Pulse, którego głównym bohaterem jest zombie o imieniu Stubbs. Dzisiaj mamy dla Was kolejne wieści związane z tą grą a należą do nich informacje o ścieżce dźwiękowej, jaka towarzyszyć będzie zmaganiom sympatycznego aczkolwiek nieco „nadpsutego” jegomościa.

Premierę płyty zapowiedziano na 15 marca 2005 roku a znajdą się na niej następujące utwory:

  • Ben Keller – Lollipop
  • The Raveonettes – My Boyfriend’s Back
  • Death Cab for Cutie – Earth Angel
  • Rogue Wave – Everyday
  • Cake – Strangers in the Night
  • The Walkmen – There Goes My Baby
  • The Dandy Warhols – All I Have to Do is Dream
  • Oranger – Mr. Sandman
  • The Flaming Lips – If I Only had a Brain
  • Clem Snide – Tears on My Pillow
  • Rose Hill Drive – Shakin’ All Over
  • Milton Mapes – Lonesome Town
  • Phantom Planet – The Living Dead
Aspyr Media ujawnia szczegóły soundtracku do Rebel Without a Pulse - ilustracja #1

Głównym bohaterem Rebel Without a Pulse jest Stubbs, nieustannie rozkładający się aczkolwiek wyjątkowo sprawny przedstawiciel nieumarłej hordy, pragnący jednej rzeczy – śmierci istot żywych. W dokonywaniu masakry na ulicach metropolii z pewnością bogaty arsenał broni: eksplodujące granaty stworzone z jelit, zombie’a plwocina do ataków na odległość, odrywana ręka, która potrafi przedostać się przez ciasne przejścia, czy odseparowana od reszty ciała głowa, która służy Stubbsowi jako bluźniercza i siejąca zniszczenie kula do kręgli. Jakby tego wszystkiego było mało, nasz bohater może wgryzać się w mózgi żywych ludzi i w ten sposób powiększać szeregi powłóczącej nogami hordy.

Gra ukaże się latem przyszłego roku, na platformach: PC oraz Xbox.

Krystian Smoszna

Krystian Smoszna

Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.

więcej