Kilka tygodni temu mieliśmy przyjemność poinformować Was o debiutanckim produkcie firmy Wideload Games (założonej przez Alexandra Seropiana, niegdyś Bungie Software) o nazwie Rebel Without a Pulse, którego głównym bohaterem jest zombie o imieniu Stubbs. Dzisiaj mamy dla Was kolejne wieści związane z tą grą a należą do nich informacje o ścieżce dźwiękowej, jaka towarzyszyć będzie zmaganiom gracza.
Kilka tygodni temu mieliśmy przyjemność poinformować Was o debiutanckim produkcie firmy Wideload Games (założonej przez Alexandra Seropiana, niegdyś Bungie Software) o nazwie Rebel Without a Pulse, którego głównym bohaterem jest zombie o imieniu Stubbs. Dzisiaj mamy dla Was kolejne wieści związane z tą grą a należą do nich informacje o ścieżce dźwiękowej, jaka towarzyszyć będzie zmaganiom sympatycznego aczkolwiek nieco „nadpsutego” jegomościa.
Premierę płyty zapowiedziano na 15 marca 2005 roku a znajdą się na niej następujące utwory:

Głównym bohaterem Rebel Without a Pulse jest Stubbs, nieustannie rozkładający się aczkolwiek wyjątkowo sprawny przedstawiciel nieumarłej hordy, pragnący jednej rzeczy – śmierci istot żywych. W dokonywaniu masakry na ulicach metropolii z pewnością bogaty arsenał broni: eksplodujące granaty stworzone z jelit, zombie’a plwocina do ataków na odległość, odrywana ręka, która potrafi przedostać się przez ciasne przejścia, czy odseparowana od reszty ciała głowa, która służy Stubbsowi jako bluźniercza i siejąca zniszczenie kula do kręgli. Jakby tego wszystkiego było mało, nasz bohater może wgryzać się w mózgi żywych ludzi i w ten sposób powiększać szeregi powłóczącej nogami hordy.
Gra ukaże się latem przyszłego roku, na platformach: PC oraz Xbox.
GRYOnline
Gracze

Autor: Krystian Smoszna
Gra od 1985 roku i nadal mu się nie znudziło. Zaczynał od automatów i komputerów ośmiobitowych, dziś gra głównie na konsolach i pececie w przypadku gier strategicznych. Do szeroko rozumianej branży pukał już pod koniec 1996 roku, ale zadebiutować udało się dopiero kilka miesięcy później, kilkustronicowym artykułem w CD-Action. Gry ustawiły całą jego karierę zawodową. Miał być informatykiem, skończył jako pismak. W GOL-u od blisko dwudziestu lat, do 2023 pełnił funkcję redaktora naczelnego. Gra w zasadzie we wszystko, bez podziału na gatunki, dużą estymą darzy indyki. Poza grami interesuje się piłką nożną i Formułą 1, na okrągło słucha też muzyki ekstremalnej.