88. Gry Zręcznościowe - według daty premiery
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 88. Gry z gatunku zręcznościowe ułożone według daty premiery.
Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Crash Bandicoot 2: Cortex Strikes Back
Zręcznościowe 30 sierpnia 2007
Cyfrowa reedycja drugiej części kolorowej platformówki, która zadebiutowała na konsoli PS One w 1997 roku. Sympatyczny Crash musi po raz kolejny stawić czoła złowrogiemu doktorowi Cortexowi, który za pomocą specjalnych kryształów mocy zamierza ulepszyć swą maszynę i zamienić wszystkich mieszkańców Ziemi w posłusznych niewolników. Zadaniem bohatera jest zebrać wszystkie 25 kryształów zanim zrobi to przeciwnik.

I Spy Fun House
Zręcznościowe 29 sierpnia 2007
Połączenie gry logicznej oraz zręcznościówki. Znajdujemy się w tytułowym domu zabaw, rozwiązując zagadki oraz uczestnicząc w prostych mini-grach. Odnajdujemy też sekretne przedmioty i komnaty.

Carnival Games (2007)
Zręcznościowe 27 sierpnia 2007
W Carnival Games wybieramy się do wirtualnego wesołego miasteczka, w którym czeka na nas kilkadziesiąt różnych atrakcji i minigier.

Turn It Around
Zręcznościowe 21 sierpnia 2007
Zestaw 24 różnorakich mini-gier, których cechą wspólną jest konieczność dokonywania obrotów całego ekranu lub wybranych jego fragmentów. Wiele spośród przygotowanych gier wzorowanych jest na klasykach od Taito.

Snakeball
Zręcznościowe 16 sierpnia 2007
Zręcznościówka, nawiązująca do kultowych gier z telefonów komórkowych. Przejmujemy kontrolę nad konstrukcją zbliżoną do węża, połykając znajdujące się na planszy różnokolorowe kulki.

Ecco the Dolphin
Zręcznościowe 15 sierpnia 2007
Ecco the Dolphin to powrót do przeszłości, a dokładniej do czasów świetności konsol 16-bitowych. Mamy tu do czynienia z dwuwymiarową platformówką, która w oryginale ukazała się w 1993 roku na Segę Mega Drive.

Space Strike
Zręcznościowe 15 sierpnia 2007
Gra nawiązująca do klasycznej formuły Space Invaders. Wcielamy się w niej w pilota statku kosmicznego, który musi powstrzymać inwazję obcych najeźdźców.

Piyotama
Zręcznościowe 9 sierpnia 2007
Gra logiczno-zręcznościowa, której ogólne założenia przypominają kultowego Tetrisa. Asystujemy w wykluwaniu się widocznych na ekranie jajek, łącząc obiekty tego samego koloru.

Donkey Kong: Jungle Climber
Zręcznościowe 9 sierpnia 2007
Bohaterem DK: King of Swing DS jest jedna z najbardziej popularnych małp świata gier video – Donkey Kong. Tym razem zajmuje się tym, w czym człekokształtne są najlepsze – bujaniem i wspinaniem się.

Na Fali: Centrum Zabawy
Zręcznościowe 3 sierpnia 2007
Zestaw prostych zabaw oraz innych atrakcji dla najmłodszych sympatyków gier komputerowych. Całość w bezpośredni sposób bazuje na popularnym filmie animowanym pod tym samym tytułem.

Blast Factor: Advanced Research
Zręcznościowe 2 sierpnia 2007
Oficjalny dodatek do gry "Blast Factor", oferujący między innymi ulepszoną grafikę, jedenastu nowych przeciwników, siedmiu ciekawie zaprojektowanych bossów oraz dwa premierowe tryby zabawy (Practice Mode i Hybrid Mode).

Ultimate Duck Hunting
Zręcznościowe 1 sierpnia 2007
Gra o tematyce łowieckiej. Wcielamy się w postać myśliwego i zajmujemy się polowaniem na kaczki. Ważną rolę odgrywa także szkolenie towarzyszącego głównej postaci psa.

Ricochet Infinity
Zręcznościowe 31 lipca 2007
Gra zręcznościowo-logiczna, nawiązująca do kultowego "Breakouta". Największą innowacją jest zawarcie opcji Recall, pozwalającej na przywoływanie kulki w dowolnym momencie rozgrywki.

Super Contra
Zręcznościowe 25 lipca 2007
klasyczna dwuwymiarowa strzelanina, której korzenie sięgają platform 8-bitowych. Podążając w prawą stronę ekranu likwidujemy fale nacierających przeciwników. W niektórych etapach kamera zmienia jednak swoją pozycję, ukazując walki z lotu ptaka.

Bomberman Live
Zręcznościowe 18 lipca 2007
Bomberman Live to kolejna odsłona niemalże kultowej serii, traktującej o strategicznym rozmieszczaniu śmiercionośnych bomb. Niniejszy tytuł stanowi odświeżoną wersję pozycji, rozpoczynającej ów cykl i pochodzącej z roku 1983.

ThreadSpace: Hyperbol
Zręcznościowe 12 lipca 2007
ThreadSpace: Hyperbol to przygotowana przez ekipę deweloperską Iocaine Studios zręcznościowa strzelanina z elementami strategii i RPG. Gracz wciela się w rolę pilota statku kosmicznego, który angażuje się w galaktyczny konflikt pomiędzy trzema potężnymi frakcjami. Rozgrywka zaprojektowana została z myślą o starciach w sieciowym trybie multiplayer.

Sonic the Hedgehog (1991)
Zręcznościowe 11 lipca 2007
Dwuwymiarowa platformówka, która jest pierwszą odsłoną przygód Sonica, sympatycznego niebieskiego jeża, próbującego pokrzyżować plany złego Dr.Eggmana. Produkcja po raz pierwszy zadebiutowała na konsoli SEGA Mega Drive w 1991 roku. Wersja gry na PlayStation 3 została wzbogacona o obsługę trofeów, lisy rankingowe oraz filtry poprawiające jakość obrazu.

Nucleus
Zręcznościowe 6 lipca 2007
Bardzo nietypowa strzelanina, w której przejmujemy kontrolę nad mikroorganizmem, zajmując się zwalczaniem rozprzestrzeniającego się po organiźmie wirusa.

Project Sylpheed
Zręcznościowe 29 czerwca 2007
Kosmiczna strzelanina z zacięciem symulacyjnym (widok między innymi z kokpitu), w której obok intensywnych zmagań z przeciwnikami pierwsze skrzypce gra rozbudowana warstwa fabularna.

Switchball
Zręcznościowe 26 czerwca 2007
Połączenie gry logicznej oraz zręcznościówki, wzorowane na takich produkcjach, jak chociażby "Ballance". Sterujemy kulką, próbując pokonywać znajdujące się na planszy przeszkody.

Chicken Shoot
Zręcznościowe 26 czerwca 2007
Chicken Shoot to gra zręcznościowa, należąca do serii, rozpoczętej w 2001 roku i wydawanej pierwotnie wyłącznie z myślą o PeCetach. Developerzy w sześć lat po wspomnianym debiucie doszli do wniosku, że warto zadedykować kolejną odsłonę owego cyklu posiadaczom konsol ze stajni Nintendo.

Nervous Brickdown
Zręcznościowe 26 czerwca 2007
Nervous Brickdown to pozycja o charakterze zręcznościowym z elementami logicznymi, przygotowana z myślą o posiadaczach dwuekranowej konsoli ze stajni Nintendo. Stanowi ona wariację na temat klasycznej gry Breakout, powstałej w 1976 roku z myślą o popularnych w tamtym czasie automatach.

Transformers: Decepticons
Zręcznościowe 21 czerwca 2007
Transformers: Decepticons to gra akcji, przygotowana w oparciu o film o nazwie Transformers, pochodzący z wytwórni Paramount Pictures. Początkowo wirtualna edycja historii robotów została zapowiedziana w jednakowej wersji dla wszystkich platform. Niemniej jednak developerzy postanowili, że posiadacze Nintendo DS, otrzymają dwie pozycje, poświęcone różnym frakcjom.

Go! Go! Minon
Zręcznościowe 21 czerwca 2007
Połączenie gry logicznej oraz dynamicznej zręcznościówki. Wcielamy się w postać zabawnego stworka, przeskakując po kostkach domina. Musimy odnaleźć prawidłową drogę prowadzącą do celu.