Encyklopedia Gier Top Gry Premiery Beta testy Screeny Download Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS5 XSX PS4 Xbox One Switch Andro iOS

85. Gry Zręcznościowe - według daty premiery

Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl

Strona 85. Gry z gatunku zręcznościowe ułożone według daty premiery.

Gry zręcznościowe. Gatunek wymagający szczególnej sprawności manualnej. Produkcje te inaczej zwane są grami arcade. Głównym zadaniem gracza jest dotarcie do wyznaczonego celu lub pokonanie przeciwników, wykazując się przy tym sprawnym kontrolowaniem prowadzonej postaci lub pojazdu. Zręcznościówki zazwyczaj pozbawione są fabuły lub występuje ona w postaci szczątkowej. Do tej kategorii należą m.in. popularne platformówki.

PC
PC Windows1860
PlayStation
Sony PlayStation 5169 Sony PlayStation 4635 Sony PlayStation 3349 Sony PlayStation 2195 Sony PlayStation 165 PlayStation Portable142 PlayStation Vita217
Xbox
Microsoft Xbox Series X/S131 Microsoft XBOX ONE503 Microsoft Xbox 360383 Microsoft Xbox64
Mobile
Android312 Apple iOS361 Windows Phone50
Nintendo
Nintendo Switch 23 Nintendo Switch547 Nintendo Wii271 Nintendo DS307 Nintendo Wii U148 Nintendo 3DS146 Game Boy Advance163 Nintendo GameCube74
WIĘCEJ
MNIEJ

Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?

Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

Wybrane:

gry zręcznościowe
Reksio i Kretes: Tajemnica Trzeciego Wymiaru
Reksio i Kretes: Tajemnica Trzeciego Wymiaru

Zręcznościowe 12 grudnia 2007

Reksio i Kretes - Tajemnica Trzeciego Wymiaru to kolejny produkt z dobrze znanym i lubianym, sympatycznym pieskiem w roli główniej, stworzony przez firmę Aidem Media z myślą o młodych użytkownikach komputerów. Omawiana produkcja jest samodzielnym dodatkiem o charakterze logiczno-zręcznościowych do serii o przygodach Reksia, do którego instalacji nie są potrzebne wcześniejsze gry z cyklu, do udanej zabawy nie jest też wymagana znajomość treści poprzedniczek.

PC

Pokemon Snap
Pokemon Snap

Zręcznościowe 10 grudnia 2007

Reedycja klasycznej gry zręcznościowej. Wcielamy się w postać zawodowego fotografa, wyruszając na wyspę zamieszkiwaną przez ponad 60 gatunków Pokemonów. Nasza rola polega na robieniu stworkom jak najlepszych zdjęć.

Wii

Aquaria
Aquaria

Zręcznościowe 7 grudnia 2007

Dwuwymiarowa gra zręcznościowa, której akcja rozgrywa się w podwodnym świecie tytułowej Aquarii. Poznajemy tu historię Naji - prawdopodobnie ostatniej przedstawicielki swojej rasy, pragnącej odkryć co stało się z jej przodkami.

PC

The Legend of Beowulf
The Legend of Beowulf

Zręcznościowe 6 grudnia 2007

The Legend of Beowulf to adresowana głównie do młodszych odbiorców przygodowa gra akcji, wyprodukowana przez studio deweloperskie JetDogs. Fabuła produkcji bazuje na słynnym nordyckimi micie. Gracz kieruje poczynaniami tytułowego wojownika, który pragnie wyzwolić lud wikingów od potwora - Grendela, a następnie już jako król Danii musi stawić czoła jego matce.

PC

Cranium Kabookii
Cranium Kabookii

Zręcznościowe 4 grudnia 2007

Grając w Cranium Kabooki, czy to z rodziną czy przyjaciółmi, „wchodzimy” w ekran telewizora dzięki specjalnym okularom - Kabookii Decoder Glasses. Wii-pilot służy natomiast jako pędzel czy też pałeczka do ksylofonu.

Wii

Atari Classics Evolved
Atari Classics Evolved

Zręcznościowe 1 grudnia 2007

Atari Classics Evolved jest zestawem jedenastu klasyków Atari z automatów coin-op, zaprezentowanych zarówno w oryginalnej, jak i w odświeżonej formie. Produkt ten zawiera także kilkadziesiąt największych hitów z konsoli Atari 2600.

PSP

Contra 4
Contra 4

Zręcznościowe 1 grudnia 2007

Kolejna część kultowej dwuwymiarowej zręcznościówki. Zajmujemy się likwidacją pojawiających się na obu ekranikach przeciwników, przeskakując jednocześnie na kolejne platformy.

NDS

RealPlay Puzzlesphere
RealPlay Puzzlesphere

Zręcznościowe 30 listopada 2007

Połączenie gry logicznej oraz trójwymiarowej platformówki. Do zabawy wykorzystujemy prawdziwą kulę z wbudowanymi sensorami ruchu. Na ukończenie czeka ponad 50 różnych poziomów.

PS2

Guru Guru
Guru Guru

Zręcznościowe 30 listopada 2007

Guru Guru to gra akcji z elementami logicznymi, przygotowana z myślą o młodszych posiadaczach dwuekranowej konsoli ze stajni Nintendo, aczkolwiek ci nieco starsi również mogą czerpać z niej wiele przyjemności. Przystępując do zabawy użytkownik wciela się w postać Straw. Owa dziewczyna jest początkującą czarownicą, dopiero co poznającą tajniki magii.

NDS

Asteroids & Asteroids Deluxe
Asteroids & Asteroids Deluxe

Zręcznościowe 28 listopada 2007

Reedycja dwóch wersji klasycznej gry zręcznościowej. Wcielamy się w postać pilota niewielkiego statku kosmicznego, niszcząc pojawiające się na planszy meteoryty.

X360

Na Dzikim Zachodzie: Przygody Lucky Luke'a
Na Dzikim Zachodzie: Przygody Lucky Luke'a

Zręcznościowe 23 listopada 2007

Go West: A Lucky Luke Adventure to wypełniona akcją platformówka, traktująca o najszybszym rewolwerowcu na Dzikim Zachodzie imieniem Luke. Niniejsza pozycja powstała w oparciu o animowany film Go West!

PCNDSWii

Boulder Dash: Rocks!
Boulder Dash: Rocks!

Zręcznościowe 22 listopada 2007

Boulder Dash: Rocks! to pozycja o charakterze zręcznościowo-logicznym, przygotowana na kanwie gry, której pierwsza odsłona miała miejsce w roku 1984. Ów pierwowzór zadebiutował w świecie elektronicznej rozrywki na automatach i popularnych w tamtym czasie platformach sprzętowych.

PSPNDS

Geometry Wars: Galaxies
Geometry Wars: Galaxies

Zręcznościowe 20 listopada 2007

Geometry Wars: Galaxies jest zręcznościową strzelaniną, w której główny bohater i jego wrogowie są figurami geometrycznymi, a walka odbywa się na zawieszonej w kosmosie siatce czasoprzestrzennej. Galaxies to zarazem trzecie stadium stworzonej przez Bizarre Creations mini-gry: pierwowzór pojawił jako dodatek w wyścigach Project Gotham Racing 2.

NDSWii

Time Crisis 4
Time Crisis 4

Zręcznościowe 20 listopada 2007

Time Crisis 4 to kolejna strzelanina z serii, zapoczątkowanej w roku 1997 i wywodzącej się z automatów coin-op. W niniejszej grze, podobnie jak w jej poprzedniczkach, używa się specjalnego pistoletu Guncon. Pozwala on nie tylko na strzelanie do konkretnych celów, gdyż dzięki dwóm gałkom analogowym umożliwia m.in. zmianę ustawienia kamery oraz wybór trybu prowadzenia ognia.

PS3

Dirty Dancing The Video Game
Dirty Dancing The Video Game

Zręcznościowe 20 listopada 2007

Dirty Dancing The Video Game to gra komputerowa oparta na kanwie popularnego filmu z 1987 r., znanego w Polsce jako „Wirujący seks”.

PC

Ghost Squad
Ghost Squad

Zręcznościowe 20 listopada 2007

Ghost Squad jest adaptacją na konsolę Nintendo znanej z automatów strzelaniny z 2004 roku, jednej z wielu popularnych „celowniczków na szynach”. Wydana przez firmę Sega, a stworzona przez AM2 produkcja pozwala wcielić się w rolę żołnierza należącego do świetnie wyposażonych amerykańskich oddziałów antyterrorystycznych, przygotowanych do tego, by cicho i bez śladu wykonywać nawet najtrudniejsze zadania.

Wii

Link's Crossbow Training
Link's Crossbow Training

Zręcznościowe 19 listopada 2007

Link’s Crossbow Training to strzelanina przedstawiona zarówno w widoku z perspektywy pierwszej jak i trzeciej osoby. Wcielamy się w znanego z serii Zelda Linka i próbujemy strącać pojawiające się na ekranie obiekty. Gra swoją mechaniką przypomina takie tytuły jak Resident Evil: Umbrella Chronicles, czy Ghost Squad.

Wii

Rayman: Szalone Kórliki 2
Rayman: Szalone Kórliki 2

Zręcznościowe 15 listopada 2007

Rayman: Szalone Kórliki 2 to kontynuacja gry zręcznościowej Rayman Raving Rabbids, wyprodukowanej w 2006 r. przez firmę Ubisoft Entertainment. Pierwotnie tytuł miał ukazać się wyłącznie na konsolach Wii oraz Dual Screen, jednak po wydaniu pozycji na platformach Nintendo autorzy gry zdecydowali się zrobić wyjątek dla posiadaczy komputerów osobistych i wypuścili Szalone Kórliki 2 także na PC.

PCNDSWii

Shrek-N-Roll
Shrek-N-Roll

Zręcznościowe 14 listopada 2007

Shrek w ciągu kilku lat od swojej kinowej premiery stał się doskonale rozpoznawalną marką na całym chyba świecie. Nic więc dziwnego, że sympatyczny ogr bardzo szybko doczekał się przeniesienia swoich przygód na ekran monitorów i telewizorów. Jedną z takich propozycji bazujących na popularności bohaterów filmu jest Shrek-N-Roll.

X360

Sonic Rivals 2
Sonic Rivals 2

Zręcznościowe 13 listopada 2007

Sonic Rivals 2 to platformówka 2.5D, co oznacza, że akcja dziejąca się w dwóch wymiarach została umieszczona w trójwymiarowym środowisku. Niniejsza gra stanowi kontynuację pozycji wydanej w 2006 roku z myślą o posiadaczach przenośnej konsoli marki Sony. Po raz kolejny wyłącznie właściciele PSP otrzymali szansę na przyjrzenie się nowym perypetiom najszybszego jeża świata imieniem Sonic.

PSP

Cooking Mama 2: Dinner with Friends
Cooking Mama 2: Dinner with Friends

Zręcznościowe 13 listopada 2007

Kontynuacja popularnej gry zręcznościowo-logicznej. Ponownie wcielamy się w postać młodej kucharki, zajmując się przyrządzaniem różnorakich potraw. Uczestniczymy także w zabawnych mini-grach.

NDSWii

Trilby: The Art of Theft
Trilby: The Art of Theft

Zręcznościowe 13 listopada 2007

Zabawna platformówka o złodzieju, w której próbujemy okraść bogaczy. Cechą charakterystyczną produkcji jest otwarta struktura poziomów – niemal każdy z nich można przejść na kilka sposobów. Podczas samej rozgrywki omijamy pułapki, hakujemy systemy zabezpieczeń i ukrywamy się przed strażnikami. Autorem gry jest Ben „Yahtzee” Croshaw.

PC

Doomsday
Doomsday

Zręcznościowe 12 listopada 2007

Doomsday to stworzona przez białostockie studio Evermotion Games gra zręcznościowa, reprezentująca gatunek strzelanin, których akcję oglądamy z lotu ptaka. Pod względem ogólnej koncepcji program nawiązuje do takich klasyków jak Raiden, Swiv czy Raptor: Call of the Shadows.

PC

Super Mario Galaxy
Super Mario Galaxy

Zręcznościowe 12 listopada 2007

Słynny wąsaty hydraulik pojawił się już w kilkudziesięciu grach, dostępnych na wszystkie możliwe konsole firmy Nintendo. W związku z premierą nowej stacjonarnej konsoli Wii, ojciec gier z serii Mario, czyli Shigeru Miyamoto, sprawił graczom niemałą niespodziankę: wysłał swojego bohatera w kosmos!

Wii