Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm SłownikAkcjiPS4XONE
Okładka Red Dead Online (XONE)

Red Dead Online

Moduł sieciowy gry Red Dead Redemption 2, udostępniony przez firmę Rockstar Games jako darmowe rozszerzenie. Red Dead Online korzysta ze świata oraz zawartości opracowanych na potrzeby kampanii fabularnej, dodając do nich elementy sieciowe.

To jest dodatek do gry Red Dead Redemption 2.

Akcji | TPP | sandbox | western | multiplayer | TPS | strzelanki | XIX wiek

Red Dead Online to wieloosobowa gra akcji będąca zarazem modułem sieciowym Red Dead Redemption 2. Za powstanie obu odpowiada studio Rockstar Games.

Mechanika gry

Red Dead Online opiera się na podobnym schemacie, co wydane wcześniej Grand Theft Auto Online. Twórcy wykorzystali zawartość opracowaną na potrzeby Red Dead Redemption 2, uzupełniając ją o elementy wieloosobowe. Gracze trafiają więc do Ameryki u schyłku ery Dzikiego Zachodu, mając do dyspozycji rozległy obszar pełen ciekawych miejsc i postaci niezależnych oraz liczne aktywności. Te ostatnie uwzględniają zarówno fabularyzowane misje, jak i klasyczne tryby wieloosobowe, a w grze znalazły się atrakcje zarówno dla fanów kooperacji, jak i rywalizacji. Pojawia się też kilka zapożyczeń z trybu multiplayer oryginalnego Red Dead Redemption.

Kwestie techniczne

Red Dead Online korzysta z identycznej oprawy audiowizualnej, co podstawowe Red Dead Redemption 2. Gra jest dostępna za darmo dla nabywców podstawowej wersji gry, ale funkcjonuje jak całkowicie oddzielna produkcja.

Zobacz pełny opis gry

Tryb gry: multiplayer   Tryb multiplayer:   Internet    

Oczekiwania czytelników: 6,8 / 10 na podstawie 52 głosów czytelników.

Gry podobne do Red Dead Online

Wymagania wiekowe Red Dead Online

18+

Wrażenia z bety Red Dead Online – chaos i drożyzna

Recenzja 4 grudnia 2018, 14:04

System honoru to dobra mechanika, która jak na razie ma niewielkie znaczenie, a mogłaby kształtować praktycznie cały tryb gry swobodnej. Zamiast ciułania dolarów gracze wybieraliby poprzez swoje czyny rolę stróżów prawa, zwykłych traperów lub bezdusznych bandytów – ryzykujących wtedy więcej, ale mogących zdobyć jednorazowo większe łupy. Honor determinowałby rodzaje misji i aktywności na mapie, a także ilość zdobywanej gotówki. Fani łowiectwa mogliby natomiast działać bez ciągłej groźby PvP, a zarabialiby na dostarczaniu graczom skór i jedzenia.

XONE
PS4