35. LAN
Wielka Encyklopedia Gier GRYOnline.pl
Strona 35. Najpopularniejsze gry o tematyce LAN.
Wyszukaj gatunek/tematykę gry ?
Przeszukaj Encyklopedię po gatunkach i tagach. Każda gra ma jeden główny gatunek: Akcji, Bijatyki, Logiczne, Przygodowe, RPG, Sportowe, Strategiczne, Symulacje, Towarzyskie, Wyścigi, Zręcznościowe. Możesz wyszukać wiele tagów oraz wybrać gry na konkretne plaftormy i szeregować wyniki według ocen lub daty wydania.

America: No Peace Beyond the Line
Strategiczne 15 stycznia 2001
Odkrywaj, podbijaj, broń się, buduj i stwórz w ten sposób na nowo historię Ameryki. Gra ta to typowy RTS, który pozwoli graczowi przejąć kontrolę nad jedną z czterech nacji i doprowadzić do jej dominacji nad pozostałymi.

Midtown Madness 2
Wyścigi 22 września 2000
Druga cześć znanej serii zręcznościowych wyścigów samochodowych stworzonych przez giganta z Redmond. Ponownie rozbijamy się po zatłoczonych ulicach tętniących życiem metropolii w postaci San Francisco i Londynu. Autorzy przygotowali dziesięć nowych samochodów i ciężarówek do wyboru, w sumie dających nam dwadzieścia maszyn.

Icewind Dale: Serce Zimy
RPG 21 lutego 2001
Pierwszy dodatek do gry cRPG Icewind Dale. Krainy Dalekiej Północy znów potrzebują naszej pomocy, tym razem w odparciu ataku okrutnych i nie znających litości Barbarzyńców. Poza nową kampania rozszerzenie oferuje ulepszony interfejs oraz masę nowych potworów, przedmiotów i zaklęć.

Demise: Podziemia Dejenol
RPG 28 stycznia 2000
Demise: Podziemia Dejenol jest grą z gatunku cRPG, której akcja osadzona została w pełnym magii, fantastycznym uniwersum. Gracz kieruje poczynaniami bohatera, który samotnie lub razem z wierną drużyną wyrusza do pełnego niebezpieczeństw labiryntu, by wykonać zadanie powierzone mu przez władcę miasta. Deweloperzy ze studia Artifact Entertainment zadbali o wciągającą rozgrywkę, pozwalającą na kilkaset godzin zabawy.

Catan: Pierwsza Wyspa
Strategiczne 26 kwietnia 2001
Kolekcja zawierająca cyfrowe wersje dwóch pozycji - karcianej i planszowej - z uniwersum popularnej gry stołowej Osadnicy z Catanu (Catan). Za stworzenie konwersji odpowiada studio Exozet, a za wydanie - United Soft Media.

Europa 1400: The Guild
Strategiczne 18 października 2002
Europa 1400: The Guild to gra strategiczna z elementami cRPG, wyprodukowana przez ekipę deweloperską 4Head Studios. Gracz wciela się w mieszkańca jednego z europejskich miast u schyłku średniowiecza, a jego celem jest wykonywanie rozmaitych zadań przypisanych do wybranej przez siebie profesji (np. zostanie burmistrzem, dorobienie się fortuny na handlu, czy założenie arystokratycznej dynastii). Twórcy położyli duży nacisk na zgodność z historycznymi realiami.

Prince of Qin
RPG 22 sierpnia 2002
Gra akcji cRPG przenosząca nas dwadzieścia dwa wieki wstecz, w okres ostatnich 20 lat panowania dynastii Qin, kiedy to jako książe Fu Su walczymy o odzyskanie prawowitego tronu Cesarstwa Chińskiego.

Kozacy: Sztuka Wojny
Strategiczne 21 lutego 2002
Pierwszy oficjalny dodatek do gry Kozacy: Europejskie Boje, strategii czasu rzeczywistego od ukraińskiego studia GSC Game World odtwarzającej realia XVII i XVIII wieku. Rozszerzenie Sztuka Wojny przede wszystkim rozbudowuje zawartość przeznaczoną dla pojedynczego gracza, choć nie zabrakło w nim szeregu zmian w trybie multiplayer. Do najważniejszych nowości należą dwie grywalne nacje: Bawarczycy i Duńczycy.

Terminator 3: War of the Machines
Akcji 2 grudnia 2003
Terminator 3: War of the Machines to bazująca na motywach filmu gra akcji z widokiem z perspektywy pierwszej osoby (FPP), stworzona przez studio Clever's Development. Gracze wcielają się w słynnego terminatora model T-101 i stają do walki z maszynami, pragnącymi dokonać zagłady ludzkości. Twórcy zadbali o to, by fabuła gry wzbogacała historię przedstawioną w filmie o nowe wątki.

Freedom Force vs the 3rd Reich
RPG 10 marca 2005
Kontynuacja taktycznego cRPG rozgrywanego w czasie rzeczywistym. Gra opowiada, niezwykłych przygodach rozmaitych superbohaterów, którzy przenoszą się w czasie do okresu II Wojny Światowej (1939-1945), aby zmieść powierzchni Ziemi nazistowską III Rzeszę i pokonać superzłoczyńcę imieniem Blitzkrieg.

WarCraft II: Battle.net Edition
Strategiczne 30 marca 1999
Ostateczne wydanie jednej z najsłynniejszych strategii czasu rzeczywistego w dziejach elektronicznej rozrywki, która pojawiła się pierwotnie w marcu 1995 roku. Warcraft II: Battle.net Edition oferuje pełną zawartość gry podstawowej Warcraft II: Tides of Darkness oraz wydanego rok później dodatku Beyond the Dark Portal (choć w planach twórców znajdowały się też dwa dodatkowe pakiety misji).

Forsaken
Akcji 30 kwietnia 1998
Trójwymiarowa strzelanina z widokiem z pierwszej osoby w postapokaliptyczej stylistyce. Gracze wcielają się w gotowego na wszystko łowcę, którzy przemierza zniszczoną Ziemię w poszukiwaniu cennych przedmiotów. Produkcja oferuje, obok trybu dla pojedynczego gracza, też liczne opcje zabawy wieloosobowej.

Wings of Honour
Symulacje 6 września 2003
Wings of Honour to osadzony w realiach I wojny światowej symulator lotniczy, wyprodukowany przez studio deweloperskie firmy City Interactive. Gracze mają okazję sprawdzić swoje umiejętności pilotażu dwu- i trójpłatowców w dwudziestu obszernych misjach. Zależnie od indywidualnych preferencji model fizyki lotu może być mniej lub bardziej realistyczny.

Doom Collector's Edition
Akcji 15 listopada 2001
Kolekcjonerskie wydanie jednej z najsłynniejszych serii strzelanin FPS, zapoczątkowanej w 1993 roku przez studio id Software pod wodzą Johna Carmacka i Johna Romero. Poszczególne części serii koncentrują się na zmaganiach głównego bohatera z zastępami piekielnych istot, które w wyniku prowadzonych w tajnej marsjańskiej bazie eksperymentów przedostały się przez portal czasoprzestrzenny do naszego wymiaru.

Ś.W.I.N.I.A.
Strategiczne 4 grudnia 2001
S.W.I.N.E. to zabawna strategia czasu rzeczywistego, której tematem jest wojna pomiędzy dwoma państwami: świń i królików. Gracze mogą się wcielić w dowódcę armii jednej z walczących stron i swym geniuszem taktycznym doprowadzić ją do zwycięstwa.

Reflux
Strategiczne 28 lutego 1998
Strategia czasu rzeczywistego stworzona przez nasz rodzimy zespół Metropolis. Uratuj Ziemię przed zagładą! Weź udział w zmaganiach pomiędzy dwoma przeciwnikami. Ten, kto wygra będzie miał szansę przeciwstawić się Obcym i zetrzeć się z nimi na śmierć i życie.

Władca Bulionu
Zręcznościowe 2 maja 2002
Kontynuacja niezwykle popularnej gry zręcznościowej Kurka Wodna. Tym razem nadlatują szalone ptaki zakażone wirusem ASE i aby uniknąć globalnej epidemii, muszą jak najszybciej zostać zestrzelone.

Lords of the Realm III
Strategiczne 14 marca 2004
Lords of the Realm III jest trzecią odsłoną serii gier strategicznych z elementami RPG, stworzonej i rozwijanej przez studio Impressions Games. Akcja osadzona została w okresie Średniowiecza, a gracz przejmuje kontrolę nad jednym z ówczesnych państw i stara się doprowadzić do jego rozkwitu oraz dominacji. W przeciwieństwie do wcześniejszych odsłon cyklu, rozgrywka w Lords of the Realm III toczy się wyłącznie w czasie rzeczywistym (RTS).

Kurka Wodna: Wielkanocne Jaja
Zręcznościowe 19 marca 2002
Wielkanocna odsłona popularnej serii zręcznościówek firmy Topware. Tradycyjnie kursor myszki jest celownikiem, a naszym zadaniem jest zestrzeliwanie pojawiających się ekranie kurek. h. Do dyspozycji mamy trzy rodzaje broni: pistolet, śrutówkę i bomby.

KISS Psycho Circus: The Nightmare Child
Akcji 18 lipca 2000
KISS Psycho Circus: The Nightmare Child to wyprodukowana przez studio Third Law Interactive pierwszoosobowa strzelanina (FPS) w psychodelicznym klimacie. Akcja gry osadzona została w piekielnym świecie Psycho Circus, a gracz wciela się w jednego z członków zespołu KISS i rusza do walki ze sługami tytułowego Dziecięcia Koszmaru.

Silent Hunter II: Symulator u-boota z II wojny światowej
Symulacje 7 listopada 2001
Silent Hunter II: WWII U-Boat Combat Simulator to kontynuacja wydanej w 1996 roku symulacji okrętu podwodnego. Produkcją gry zajęła się ekipa studia Ultimation. Gracze mają okazję wcielić się w kapitana u-bota i wziąć udział w słynnej bitwie o Atlantyk z okresu II wojny światowej. Twórcy zadbali o realistyczne wrażenia dowodzenia łodzią podwodną, w czym pomocne były konsultacje z admirałem Erichem Toppem.

Submarine Titans
Strategiczne 28 lipca 2000
Submarine Titans jest strategią czasu rzeczywistego (RTS) wyprodukowaną przez studio Ellipse. Akcja gry osadzona została w przyszłości. W wyniku zderzenia Ziemi z kometą ludzkość musiała schronić się w głębinach morskich. Gracze kierują poczynaniami jednej z trzech dostępnych frakcji - Białe Rekiny, Czarne Ośmiornice lub Silikoni (obcy), starając się przejąć kontrolę nad planetą.

Screamer 4x4
Wyścigi 4 grudnia 2000
Screamer 4x4 to przygotowany przez ekipę deweloperską studia Clever's Development symulator rajdów terenowych. Gracz ma okazję usiąść za kierownicą kilkunastu licencjonowanych terenówek i wziąć udział w emocjonujących wyścigach na 60 urozmaiconych trasach. Atutami gry są m.in. oprawa wizualna 3D, zmieniające się pory dnia i warunki atmosferyczne oraz rozbudowany tryb multiplayer.

Space Empires IV
Strategiczne 9 listopada 2000
Space Empires IV to czwarta odsłona cieszącego się sporym uznaniem cyklu strategii turowych w realiach science-fiction. Gracz obejmuje kontrolę nad jedną z międzygwiezdnych cywilizacji, a jego zadaniem jest osiągnięcie dominacji we Wszechświecie. Gra, stworzona przez studio Malfador Machinations przy współudziale deweloperów z Shrapnel Games, odznacza się dużą złożonością i adresowana jest głównie do doświadczonych graczy.