
Data wydania: 16 lutego 2010
SOCOM: Fireteam Bravo 3 to kolejna część popularnej gry taktycznej. Kierowany przez gracza zespół komandosów przenosi się na zróżnicowane pola bitew i za pomocą kul oraz bomb stara się ukończyć przydzieloną misję.
Gracze
SOCOM: Fireteam Bravo 3 został przygotowany specjalnie z myślą o konsoli Playstation Portable. Zadania tego podjęli się ludzie z Sony Computer Entertainment we współpracy z dowództwem U.S. Naval Special Warfare. Właśnie ten fakt odróżnia trzeciego SOCOM’a od innych produkcji tego typu. Zawodowi żołnierze przez cały okres dewelopingu służyli cennymi radami i zdobytym doświadczeniem co bezsprzecznie widać podczas zabawy.
Fabuła Fireteam Bravo 3 wzorem poprzednich części skupia się wokół prawdziwych organizacji i wydarzeń. Nie ma tu miejsca na wyssane z palca bzdury bądź technologie rodem z Gwiezdnych Wojen. Tym razem oddział Fok musi odnaleźć i przesłuchać tajemniczego agenta KGB. Alexander Gozorow, gdyż tak ma na imię szpieg, najprawdopodobniej posiada dostęp do ważnych informacji dotyczących ataku nuklearnego na wielką skalę. Zagraża to całemu światu i wymaga natychmiastowej interwencji. Nie trudno się domyślić, że historia jest tylko pretekstem by przegonić gracza po najciekawszych lokacjach rozmieszczonych na całym globie
Kampania dla pojedynczego gracza składa się z szeregu uporządkowanych chronologicznie misji. Każde zadanie posiada kilka istotnych celów, które wymagają ukończenia by móc kontynuować zabawę. Istotne jest jednak to, że nie trzeba wykonywać je w przewidzianej przez twórców kolejności. O priorytetach zleceń decyduje wyłącznie gracz, który ma pełną swobodę działania. Kontrolowany przez niego oddział posiada dostęp do kilkudziesięciu typów broni opisanych wszelkimi statystykami. Każda z nich została stworzona na bazie prawdziwych odpowiedników i posiada rzeczywiste wady i zalety. Urozmaiceniem są pojazdy oraz wsparcie lotnicze dostępne po uzyskaniu wystarczającego poziomu Command Equity. W połączeniu z licznymi komandami i precyzyjnym sterowaniem owocuje to rozrywką na bardzo wysokim poziomie.
Siłą napędową każdego SOCOM’a jest tryb multiplayer. W tym wypadku dzięki Wi-Fi w zabawie bierze udział do 16 graczy. Dodatkową atrakcją jest możliwość przystąpienia do każdej z misji w trybie kooperacji. Zapewnia to tony adrenaliny w polewie składającej się z pracy zespołowej i indywidualnego profesjonalizmu. Oczywiście wszyscy gracze mogą porozumiewać się za pomocą voice chatu oraz korzystać z reszty dobrodziejstw gry przez sieć. W ich skład wchodzą medale przyznawane za niecodzienne osiągnięcia, tablice wyników oraz potyczki klanowe.
Autor opisu gry: Michał Zieliński
Platformy:
PlayStation PortablePolskie napisy
Producent: Slant Six Games
Wydawca: Sony Interactive Entertainment
Polski wydawca: Sony Interactive Entertainment Polska



10GIER
Seria taktycznych strzelanin z widokiem z perspektywy trzeciej osoby (TPP). Marka wykreowana została przez studio Zipper Interactive przy współpracy z Slant Six Games. Gry z cyklu SOCOM ukazują się wyłącznie na konsolach PlayStation.
Z nieoficjalnych informacji ujawnionych przez serwis Kotaku wynika, że firma Capcom zleciła zewnętrznemu zespołowi deweloperskiemu opracowanie nowej, sieciowej odsłony cyklu Resident Evil. Kolejną ekipą, która została w ten sposób wyróżniona przez Japończyków jest rzekomo kanadyjskie studio Slant Six Games.
gry
Piotr Doroń
2 listopada 2010 08:02
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj piszemy m.in. o premierze dema Supreme Commander 2 na X360, przenosinach producenta serii Battlefield, nowych elementach Metal Gear Solid: Peace Walker, debiucie Future Wars i pierwszego dodatku do Wings of Prey, a także zwolnieniach w Slant Six. Zapraszamy do lektury.
gry
Piotr Doroń
8 kwietnia 2010 12:40
SOCOM, czyli jedna z najpopularniejszych serii sieciowych strzelanin na konsole z rodziny PlayStation doczeka się jeszcze w tym roku kontynuacji. Na oficjalnym blogu, Jeremy Dunham z Zipper Interactive ujawnił, że trwają prace nad SOCOM 4.
gry
Adrian Werner
5 marca 2010 09:05
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: Xbox Live Arcade bez gier Midway, Lord British wraca do branży gier, europejskie daty premiery Ninety-Nine Nights II i MotoGP 09/10, kontrowersyjne kody w pudełku z SOCOM Fireteam Bravo 3 i inne. Zapraszamy do lektury.
gry
Piotr Doroń
18 lutego 2010 11:45
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: data premiery nowego SOCOM na PSP, europejski Dark Age of Camelot w rękach Mythic Entertainment, Scrap Metal 3D, nowe myszki Mad Catz, nowa gra twórców Split/Second i inne. Zapraszamy do lektury.
gry
Piotr Doroń
8 stycznia 2010 11:35
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: europejska premiera Twin Sector, zdjęcia z Blizzcon 2009, data debiutu trzeciego epizodu Tales of Monkey Island, demo Lost Planet 2 dla PS3, specjalny zestaw konsoli Xbox 360 i Halo 3: ODST i inne. Zapraszamy do lektury.
gry
Piotr Doroń
17 września 2009 14:04
„Wieści ze świata” to codzienna porcja krótkich wiadomości. Dzisiaj w menu: data premiery Dead Space Extraction na Wii, zapowiedzi Madballs i Def Jam Rapstar, premiera dema Fight Night Round 4, darmowa ścieżka dźwiękowa do Flock!, nowy SOCOM na PSP z kooperacją dla czterech osób i inne. Zapraszamy do lektury.
gry
Piotr Doroń
29 maja 2009 13:55
Koncern Sony ujawnił pierwsze informacje na temat trzeciej instalacji cyklu SOCOM: U.S. Navy SEALs: Fireteam Bravo. Produkcję opracuje studio Slant Six Games, które zastąpi na tym polu Zipper Interactive, dewelopera odpowiedzialnego za poprzedniego odsłony serii.
gry
Piotr Doroń
17 kwietnia 2009 08:40
Popularne pliki do pobrania do gry SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 3.
Wymagania sprzętowe gry SOCOM: U.S. Navy SEALs Fireteam Bravo 3:
PlayStation Portable
Wspiera:
karta pamięci 32 MB
Średnie Oceny:
Średnia z 152 ocen gry wystawionych przez użytkowników i graczy z GRYOnline.pl.