Encyklopedia Gier Top Gry Daty premier Beta testy Screeny Redakcja poleca Katalog firm Słownik PC PS4 PS3 Xbox One Xbox 360 Switch Andro iOS
They Are Billions
They Are Billions
They Are Billions Game Box

Najciekawsze materiały do: They Are Billions

They Are Billions – survivalowy RTS wzbudzający miliard emocji
They Are Billions – survivalowy RTS wzbudzający miliard emocji

przed premierą16 stycznia 2018

Światowa premiera 2019. Mogłoby się wydawać, że motyw zombiaków w grach wideo jest już wyeksploatowany do granic deweloperskiej przyzwoitości. They Are Billions oferuje za to nietypowe podejście do gatunku RTS-ów.

They Are Billions z 50-godzinną kampanią – kosztem opóźnienia premiery gry
They Are Billions z 50-godzinną kampanią – kosztem opóźnienia premiery gry

wiadomość18 stycznia 2019

Studio Numantian Games stale rozwija znajdującą się we wczesnym dostępie steampunkową strategię They Are Billions. Sukces, jaki osiągnęła gra, przełożył się na decyzję o rozbudowie kampanii fabularnej. Niestety wydłuży to czas produkcji.

They Are Billions - patch 0.8 z nowymi budynkami i opcjami
They Are Billions - patch 0.8 z nowymi budynkami i opcjami

wiadomość5 maja 2018

Znajdująca się we wczesnym dostępie strategia They Are Billions została zaktualizowana do wersji 0.8. Patch przyniósł nowe budynki w postaci drogich, ale bardzo przydanych tzw. Sześciu Cudów, rozbudował listę burmistrzów i wprowadził kilka pomocnych opcji.

They Are Billions otrzymało patch 0.6 z polską wersją językową
They Are Billions otrzymało patch 0.6 z polską wersją językową

wiadomość29 stycznia 2018

Studio Numantian Games opublikowało patch 0.6 do survivalowego RTS-a They Are Billions. Wzbogaca on grę m.in. o polską wersję językową oraz wybuchające beczki.

Gry strategiczne 2019 roku. W tym roku warto być pecetowym strategiem
Gry strategiczne 2019 roku. W tym roku warto być pecetowym strategiem

artykuł17 stycznia 2019

To będzie dobry rok dla cyfrowych generałów. Prezentujemy pokaźną listę najbardziej obiecujących, naszym zdaniem, tytułów strategicznych, w które zagramy w 2019 roku.

They Are Billions - screen - 2017-06-01 - 346857 They Are Billions - screen - 2017-06-01 - 346856 They Are Billions - screen - 2017-06-01 - 346855 They Are Billions - screen - 2017-06-01 - 346854 They Are Billions - screen - 2017-06-01 - 346853 They Are Billions - screen - 2017-06-01 - 346852

Komentarze Czytelników

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
11.11.2017 14:58
drenz
56
Generał

RTS od twórców Xulimy. Dobrze, że studio ma się ok, ale szkoda, że jednak zamiast kolejnej odsłony przygód Gaulena zajmują się tworzeniem powyższej gry. Oznacza to, że jeśli LOX 2 kiedykolwiek wyjdzie to po 2020 roku...

16.11.2017 14:45
👎
odpowiedz
3 odpowiedzi
ExEM_PL
27
Centurion
2.0

Fajnie to wygląda na skrinach jednak w gameplay'u jest zupełnie inaczej , gra ciężka nie w taki sposób by była ciężka ale ekonomia jest strasznie chora , nie da się prowadzić normalnie eko bo cały czas czegoś brakuje np. elektryki a jak mam postawić słup elektryczny jak nie mam na niego surowców a by postawić budynek który jest niezbędny do postawienia słupa muszę mieć słup elektryczny co za patologia aż brak mi słów... sama walka jest ciężka produkcja chyba robiła to na złośc wraz z erą ciężkiego difficuly który nadciąga. Za mało wojska by dać rade tym hordom mury pękają w szwach po 5-6 sek od ataku zombie poprostu brak słów i jeszcze nie wiem jakim cudem nie mam kampanii tylko 4 scenariusze a by je prześć muszę odblokować pierwszy który jest tak cholernie ciężki że przestałem w to grać i nadodatek bugi jak po porażce musiałem kompa resetować. Polecam lepiej czekać na Age of empires 4 to będzie prawdziwa strategia RTS zresztą jak cała seria każdy producent strateg powinien czerpać przykład z Age jak robić strategię.

post wyedytowany przez ExEM_PL 2017-11-16 14:46:44
09.01.2018 15:31
2
marcban
40
Pretorianin

"nie da się prowadzić normalnie eko bo cały czas czegoś brakuje np. elektryki a jak mam postawić słup elektryczny jak nie mam na niego surowców a by postawić budynek który jest niezbędny do postawienia słupa muszę mieć słup elektryczny"

Witaj w rzeczywistym świecie :-)

20.01.2018 22:04
strazio18
5
Junior

marcban tu się zgodzę z tb też narazie jakoś nie chętnie podchodzę do gry parę razy pograłem ale jak nie nie ekonomia to znowu za szybko idą fale że nawet nie można w spokoju się przygotować :D

19.04.2018 08:53
pantego
3
Junior

Zmiejsz sobie poziom trudności, jeśli nie dajesz rady to nie jest to wina gry :)

08.01.2018 00:31
👍
1
odpowiedz
1 odpowiedź
kajter
28
Chorąży
9.0

Gra zdobywa topową oglądalność na Twitchu, a tu w komentarzach jedyna ocena to 2.0 ... ciekawostka :D
W kazdym razie, @ExEM_PL, nie jestem pewien czy na pewno grałeś w tę samą grę o której tu mówimy, bo bardziej odpowiednia ocena to coś pomiędzy 8... a ...10. Ale na pewno nie 2.

Dla mnie 9/10. Polecam! :)

16.01.2018 10:23
maciokoki
35
Konsul

w jakich komentarzach? ja tu widzę tylko 1 komentarz z oceną 2.0 osoby która nawet w to nie grała

10.01.2018 00:41
odpowiedz
1 odpowiedź
D.a.r.k.ELF
13
Pretorianin
9.0

Gra jest ogromnym hitem na Steam oraz u polskich youtuberów, jest bardzo rozbudowana i cały czas ulepszana.. rozmawiałem z twórcami jak to rozmawiam z wieloma hitowych niezależnych gier i niedługo mają wyjść nowe języki w tym polski :) Nic tylko brać i wielka szkoda że Gry-Online więcej nie recenzuje i nie pisze o takich godnych polecenia niezależnych tytułach! 9/10!

post wyedytowany przez D.a.r.k.ELF 2018-01-10 00:41:41
14.10.2018 12:55
Shadi92
16
Legionista

Przecież Hed miał o tym odcinek Samca Alfa

12.01.2018 12:25
👍
odpowiedz
cycu2003
173
Legend

Fajna gra, wygląda jak za starych czasów i gra się tak samo dobrze mimo że to jeszcze beta

15.01.2018 23:06
👍
odpowiedz
Soulcatcher
215
ATLAS
9.5

doskonała!

20.01.2018 20:39
odpowiedz
mysticwaver
30
Chorąży
8.5

8.5/10 - to chore, ta gra jest świetna mimo, że to dopiero EarlyAccess i jest tylko jeden tryb :D

20.01.2018 21:23
😃
odpowiedz
Darat
100
Mr Paranoico
9.0

Mapa 4 na 140 % ... FOR THE HUMAaaahhhghahg ...

23.01.2018 20:27
odpowiedz
Doniczkapl
20
Pretorianin

A ja mam problem z 20% na 1szej mapie, chyba sie starzeje.

26.01.2018 11:19
odpowiedz
vin324pl
17
Legionista

Jaką macie taktykę na ostatnią falę , bo normalnie to armagedon jest ...
Zawężenie bazy i rozwalenie zabudowy poza ścisłym centrum przed natarciem ?
Bo bronić ponad połowę powierzchni rozdrobnioną załogą mi się nie udaje ....

15.02.2018 13:13
odpowiedz
vin324pl
17
Legionista

Gdzie gra zapisuje ogólny postęp ( chodzi mi o odblokowane mapki) ?

07.07.2018 20:54
odpowiedz
ErtyWorld
37
ErtYwek
6.0

To chore wersja 0.8 czyli blisko pełnej. A produkt nie grywalny.
Nie wiem może po prostu stres nie jest dla mnie generalnie nie lubie gier w izometrycznych klimatach juz wolę jRPG'i.
Moje ocena to 4/10

03.11.2018 20:16
😢
odpowiedz
-mikamves-
4
Junior

Pomimo dobrego świeżego pomysłu i z początku gigantycznej miodności, gra (obecnie) ma tak wiele minusów i niedopracowań, że jest na dłuższą metę niegrywalna. Ekonomia jest dla mnie mocno niezrozumiała, pełna dziwacznych zależności. ZAWSZE czegoś brakuje, na każdym stadium rozwoju osady. Surowców jest mało, wydobycie jest mozolne, a potrzeba ich mnóstwo. Wielokrotnie się blokowałem w rozbudowie, co powodowało, że musiałem gdzieś zatrzymywać produkcję lub wręcz wyburzać lub wysyłać jednostki na pewną śmierć.

Zarządzanie budynkami i jednostkami to zgroza. Bardzo często nie można ich znaleźć (szczególnie na późniejszych etapach rozgrywki), nawet gdy są zaznaczone. Brakuje wygody i dopracowania znanego mi np. z Age Of Empires 2 czy nawt ciut lepszego z Age Of Mythology. Np. chcą zaznaczyć 8 wież widocznych na ekranie muszę je pojedyńczo z shitem kliknąć, co na dodatek nie jest łatwe, co dopiero wygodne. Dwuklikiem zaznaczają się wszystkie wieże na całej mapie (sic !) mimo, że ich nie widać, zamiast tylko tych widocznych. Parę razy przez to, wypuściłem wszystkie jednostki z całej mapy, żeby potem mozolnie je wyszukiwać i obsadzać z powrotem wieże. Nie można też ustawić na przyszłość punktów zbornych, żeby jednostka wiedziała gdzieś iść po zburzeniu wieży. Wszędzie jest ku..sko ciasno (grałem tylko na wrzosowiskach), a dodatkow większość budynków (jesli nie wszystkie) ma ograniczenia dotyczące sąsiedztwa innych budowli, a największe jeśli oba są tego samego typu. Przy tej ciasnocie i nieładzie, bardzo mi brakowało możliwości obracania mapy.

Długo mógłbym jeszcze wymieniać wady, ale napiszę tylko, że wisienką na torcie jest absurdalnie wysoki i mega niesprawidliwy poziom trudności. Już samo losowanie proceduralnie generowanie mapy może przesądzić o naszej przegranej, już po kilkunastu minutach gry. Głupia niezauważona (właśnie przez izometrię) dziura w płocie może nas bezpowrotnie pogrążyć (zombiaki opanowując kolejne budynki powodują zarazę, która rozrzestrzenia się błyskawicznie), bo nie ma czegoś takiego wczytanie wcześniejszego sejwa (chyba, że będziemy wychodzic z gry co jakiś czas i kopiowac foder z sejwami) .

Najlepsze jednak jest na końcu rozgrywki. Ja miałem wytrzymać 100 dni na 100% poziomie trudności. Jakoś udało mi się przeżyć w stanie nienaruszonym (tzn, naprawiałem wszystko po każdy ataku) 92 dni po czym nastąpił kilkunastokrotny wzrost poziomu trudności, gdzyż zamiast jednej fali zombi (nadchodzącej z określonego kierunku co 8-10 dni i za każdym razem większej), pojawiły się 4 gigantyczne fale z każdej strony plus całe mnóstwo zombi, z całej mamy, których nie zdażyłem zabić. Dodam jeszcze, że cała mgła wojny ustąpiła, co zaskutkowało spadkiem FPSów z 60 do jakiś 12-15. Wynik był taki, że praktycznie patrzyłem tylko jak zombiaki rozjechały mnie bezproblemowo w jakies 2 minuty. Kilkanaście godzin trudnej rozgrywki spuszczone do kibla w spektakularnym 120 sekundowym szturmie. Satysfakcja gwarantowana. :(

Podsumowując, według mnie gra ma bardzo duży potencjał wnosząc powiew świeżości w gatunku RTS-ów, jednakże autorzy, wiele aspektów rozgrywki muszą zmienić, usunąć bądź ulepszyć. Dużo przed nimi pracy because they are billions ;) (tych rzeczy do poprawy)

post wyedytowany przez -mikamves- 2018-11-03 20:20:17
03.11.2018 20:24
odpowiedz
1 odpowiedź
gro_oby
165
Senator

To jest gra typu survival nie wybaczajaca błędów, więc nie oczekuje że nie będzie ci brakować surowców. Co więcej jak za trudna według ciebie zmień stopień trudności aż się nauczysz grać.

05.11.2018 18:05
-mikamves-
4
Junior

Przy następnej próbie już wygrałem. Trzeba po prostu na początku szybko budować więcej domów (namiotów) i ciągnąć elektryczność, żeby dość szybko odgrodzić się na obszarze jakichś 25% mapy, a nie zagarniać teren małymi kęsami. Potem już jest z górki, ale też wymagająco. Po prostu musiałem zmienić swoje "Ejdżowe" nawyki dotyczące ekspansji i defensywy. Pozostaje teraz pytanie: co dalej w kwestii dalszej rozgrywki? Skoro znalazłem strategię, która dała mi wygraną, to czego mam dalej szukać w tej grze? Fakt są jeszcze ze 3 mapy, no ale będę dążył do nich do tego samego, bo to działa, a śrubowanie wyników dla jakichś tam punktów w ogóle mnie nie bawi.

Odwołuję jedną wadę co do dziur np. pomiędzy skałami a murem. Jest tryb (ŚPM) pozwalający na wychwycenie takich budowniczych niedopracowań.

Co spadku FPS-ów to znacznie lepiej było, jak przed ostatecznym atakiem, wyczyściłem całą mapę z zombiaków.

05.11.2018 18:05
odpowiedz
-mikamves-
4
Junior

Przy następnej próbie już wygrałem. Trzeba po prostu na początku szybko budować więcej domów (namiotów) i ciągnąć elektryczność, żeby dość szybko odgrodzić się na obszarze jakichś 25% mapy, a nie zagarniać teren małymi kęsami. Potem już jest z górki, ale też wymagająco. Po prostu musiałem zmienić swoje "Ejdżowe" nawyki dotyczące ekspansji i defensywy. Pozostaje teraz pytanie: co dalej w kwestii dalszej rozgrywki? Skoro znalazłem strategię, która dała mi wygraną, to czego mam dalej szukać w tej grze? Fakt są jeszcze ze 3 mapy, no ale będę dążył do nich do tego samego, bo to działa, a śrubowanie wyników dla jakichś tam punktów w ogóle mnie nie bawi.

Odwołuję jedną wadę co do dziur np. pomiędzy skałami a murem. Jest tryb (ŚPM) pozwalający na wychwycenie takich budowniczych niedopracowań.

Co spadku FPS-ów to znacznie lepiej było, jak przed ostatecznym atakiem, wyczyściłem całą mapę z zombiaków.

post wyedytowany przez -mikamves- 2018-11-05 18:07:01
Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze