Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Pozostałe lokacje (cz.3) | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

22. Zapomniana krypta

0 - Pozostałe lokacje (cz.3) | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Sarkofag - Klejnot

2. Sarkofag - Magiczny pierścień (odporność na zimno 30)

3. Sarkofag - Proca (premia do ataku +1, nieograniczona ilość pocisków +1k6 od ognia)

4. Sarkofag - Klejnoty

5. Sarkofag - Klejnot

6. Sarkofag - Kostur +3 (premia do pancerza +2, można nią rzucać czary Wyładowanie Łańcuchowe, Kula Ognia, Niematerialne Oblicze)

7. Sarkofag - Miecz półtoraręczny +1, +3 przeciwko Chaotycznym

8. Rycerz Śmierci

W środku zostaniesz zaatakowany przez sporą liczbę nieumarłych . Zabij ich oraz znajdującego się w ostatniej komnacie Rycerza Śmierci , a następnie przeszukaj wszystkie sarkofagi. Znajdziesz w nich kilka cennych i potężnych przedmiotów .

23. Gorąca jaskinia

0 - Pozostałe lokacje (cz.3) | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Król Karagg

2. Kapłan Gigantów

3. Stojak na broń - Kosa +3

4. Stojak na broń - Krótki miecz +1 (zatruty, odbiera przeciwnikowi Wytrzymałość), halabarda +3

5. Tomy - Przepisy

W jaskini spotkasz dwie osoby, z którymi możesz porozmawiać - Pozostałe lokacje (cz.3) | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

W jaskini spotkasz dwie osoby, z którymi możesz porozmawiać. Pierwszą jest Kapłan Gigantów , którego możesz wypytać o to kim jest, a drugą Król Karagg . Rozmowa z Królem może prowadzić do walki i jeżeli chcesz coś więcej w tej lokacji zrobić to zaatakuj gigantów . Kiedy już zabijesz ich wszystkich przeszukaj zwłoki Króla . Znajdziesz przy nim 9985 $ oraz magiczne buty (swoboda ruchu oraz możliwość rzucenia czaru Ciało z Kamienia) . Zabierz jeszcze broń ze stojaków oraz leżące niedaleko nich przepisy i opuść to miejsce.

24. Jaskinia gnoli (V)

Wróg: Gnole

Zdobycz: Ciało wodza - Buława bojowa +2

25. Zatoczka piratów (V)

0 - Pozostałe lokacje (cz.3) | Wybrzeże Mieczy w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira - Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

0. Mapa świata

1. Dowództwo piratów

2. Skrzynia - Klejnoty, rapier +1

3. Mistyczne ogniwo

4. Zakładnicy - Nie można nic z nimi zrobić.

W tej lokacji będziesz musiał zmierzyć się z piratami . Przebij się przez nich i dojdź do ich przywódców . Rozmowa z nimi nie przyniesie większych efektów i skończy się walką. Warto przeszukać zwłoki piratów ponieważ znajdziesz przy nich między innymi: włócznię +2 (dodatkowe obrażenia od elektryczności 1k4), rapier +2, krótki łuk +2 . Zabierz jeszcze zawartość skrzyni i energię z Mistyczne ogniwo o ile jesteś w trakcie zadania (Neverwinter): Supeł w splocie .

26. Jaskinia pustelnika-malaryty (V)

Wróg: Szalony Pustelnik, straszliwe borsuki

Zdobycz: Ciało Pustelnika - Topór bojowy +3, zbroja łuskowa +3

Skrzynia - Magiczne zwoje, magiczny totem

Na końcu jaskini zobaczysz także poświęcone w ofierze ciało. Nie możesz z nim zrobić nic oprócz przyjrzenia się mu.