Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tworzenie drużyny | Drużyna w Neverwinter Nights 2 Gniew Zehira poradnik Neverwinter Nights 2: Gniew Zehira

Ostatnia aktualizacja: 27 sierpnia 2019

Tworzenie drużyny

Na początku musisz stworzyć cztery postacie, które stanowią trzon drużyny. W dalszej części gry będziesz mógł dołączać do niej jednego lub dwóch (jeżeli Twoja postać posiada atut Dowodzenie) z kilku spotkanych podczas przygody towarzyszy. Drużynę można wykreować na wiele sposobów i nie ma jednego idealnego. Wszystko zależy od preferencji i doświadczenia gracza. Moim zdaniem warty polecenia, świetnie się sprawdzający i chyba najbardziej uniwersalny jest model zalecany przez twórców: wojownik, mag, łotrzyk, kleryk. Dodatkowo przy takim wyborze postaci można zaraz na początku gry dołączyć Umoję (druida) , który doskonale uzupełni drużynę. Podczas tworzenia postaci dobrze jest również przydzielić im różne charaktery, ponieważ część możliwości w grze jest przeznaczona jedynie dla dobrych lub złych bohaterów.

W Gniewie Zehira duży nacisk położony jest na posiadane przez postacie umiejętności. Są one wyjątkowo często wykorzystywane zarówno podczas rozmowy jak i w trakcie podróżowania po mapie świata. Wygląda to w taki sposób, że np. spotkany przez Ciebie handlarz oferuje magiczny pierścień, a jedna z Twoich postaci z rozwiniętą umiejętnością Czaroznawstwo jest w stanie powiedzieć, że to nie jest magiczny przedmiot. Handlarz przyznaje się do błędu i chce go sprzedać za niższą cenę, ale kolejny z Twoich bohaterów z rozwiniętą umiejętnością Wycena mówi, że to zwykły pierścień i nie jest tyle wart. Zaś na mapie świata, przykładowo postać z umiejętnością Sztuka Przetrwania porusza się szybciej niż pozostali. Warto więc podzielić umiejętności między czterech tworzonych bohaterów w taki sposób, aby się nie dublowały i, aby te cztery postacie posiadały łącznie jak największą ilość rozwiniętych umiejętności. W ten sposób będziesz pewien, że zawsze masz dostępną maksymalną ilość sposobów na rozwiązanie różnych sytuacji. Możesz też przyjrzeć się towarzyszom, którzy szybko do Ciebie dołączą (Umoja, Inshula, Lastri) , wybrać jednego z nich (polecam Umoję ), zobaczyć jakie umiejętności ma rozwinięte i nie przydzielać ich tworzonym postaciom, zakładając, że dołączysz danego towarzysza do drużyny.