Fallout: Profity cz.2
Aktualizacja:
Pierwszy w kolejce ![]() | Poziom postaci: 3 Cechy główne: Percepcja: 6 | Ilość poziomów do wyboru : 3 Działanie : Dodaje 2 punkty do współczynnika inicjatywy. |
Erudycja ![]() | Poziom postaci: 6 Cechy główne: Inteligencja: 6 | Ilość poziomów do wyboru : 3 Działanie : Dodaje 2 punkty do wydania na umiejętności przy awansach na kolejne poziomy. |
Empatia ![]() | Poziom postaci: 6 Cechy główne: Perepcja: 7 Inteligencja: 5 | Ilość poziomów do wyboru : 1 Działanie : Potrafisz okreslić poziom reakcji osób, z którymi prowadzisz dłuższe rozmowy. |
Odkrywca ![]() | Poziom postaci: 9 Cechy główne: Żadne | Ilość poziomów do wyboru : 1 Działanie : Większa szansa na odkrycie Lokacji Specjalnych. |
Szybkie zdrowienie ![]() | Poziom postaci: 6 Cechy główne: Wytrzymałość: 6 | Ilość poziomów do wyboru : 3 Działanie : Otrzymujesz dodatkowy punkt współczynnika regeneracji. |
Dziecko kwiat ![]() | Poziom postaci: 9 Cechy główne: Wytrzymałość: 5 | Ilość poziomów do wyboru : 1 Działanie : Zyskujesz bonus 50% do odporności na chemię oraz cierpisz połowę mniej, gdy jesteś zatruty. |
Znajdywacz skarbów ![]() | Poziom postaci: 6 Cechy główne: Szczęście: 8 | Ilość poziomów do wyboru : 1 Działanie : Znajdujesz więcej pieniędzy w szafkach, skrzynkach, regałach czy biurkach, niż zwykle. |
Przyjazny wróg ![]() | Poziom postaci: 6 Cechy główne: Percepcja: 4 | Ilość poziomów do wyboru : 1 Działanie : W czasie walki twoi przyjaciele podświetleni są na zielono, a wrogowie - na czerwono. |
Duch ![]() | Poziom postaci: 6 Umiejętności: Skradanie: 60% | Ilość poziomów do wyboru : 1 Działanie : Umiejętność Skradania wzrasta o 20%. |
Uzdrowiciel ![]() | Poziom postaci: 3 Cechy główne: Percepcja: 7 Zręczność: 6 Inteligencja: 5 Umiejętności: Pierwsza pomoc: 40% | Ilość poziomów do wyboru : 3 Działanie : Dodaje od 2 do 5 punktów uzdrowienia podczas korzystania z umiejętności Pierwsza pomoc lub Leczenie. |
Leci! ![]() | Poziom postaci: 6 Cechy główne: Żadne | Ilość poziomów do wyboru : 3 Działanie : Dodaje 2 punkty Siły podczas korzystania z broni miotanych. |
Komentarze czytelników
@Brylanteiro
Dawno grałem i właśnie przechodzę. Też miałem problem bo nie pamiętałem. Musisz w barze poczekać do północy i nic nie robić. Będzie tam facetka i gościu z czach. Z 3 osób z czach będzie 2. Bo jak będzie 3 to tego 3 nie pytaj bo wyjmie strzelbę i rozstrzela wszystkich. Poczekaj stojąc po prostu a zobacz jak gościu z czach ręką uderza kelnerkę. Po akcji zagadujesz barmana: więcej informacji i co to za typy. Idziesz do przywódcy czach i pytasz o przyłączenie i potem mówisz żeby poczekał. Lecisz do strażnika za bramą (nie przy bramie) na początku złomowa i mówisz mu co i jak i organizujecie zasadzkę.
Tego nigdy nie miałem. Ale może ty w tej zasadzce nie trafiłeś kogoś z czach a barmana. Wczytaj poprzedni zapis. Fallouty stare by grać trzeba mieć po kilka savów z różnych przedziałów czasowych i lokalizacji. Nie wiadomo który się przyda gdy coś spartolimy.
C odo poradnika to miałem z clicka wersje i poradnik do dupy tam był w wordzie czy notatniku. Wiele zadań ominąłem itd. Stare gry mają to do siebie że trzeba było pisać na kartce itd. Bo nie było za rączkę ale i też informację w rozmowach była konkretniejsze itd. Dlatego człowiek czytał wszystkie rozmowy i wiedział o świecie gry.
A teraz? Parę zdań osoby i to jest rozmowa z npc`ami :P
Mam pewien problem. Posiadam Fallout 1 ze strony GOG.COM w wersji 1.2. Statystyki bohatera ustawiłem identycznie jak to jest pokazane w poradniku jednak po awansie do 2 poziomu nie mam możliwości ustawienia punktów Ręcznej broni palnej na 75%, Otwierania zamków na 63% a Retoryki na 75%. Po prosu brakuje mi punktów. Jest to błąd poradnika czy robię coś źle?
Dzięki Patryk rojo za ten poradnik
hehe, no czasami poradnik się przydaje, chociaż fakt, do współczesnych gier rzadziej są potrzebne :P
Właśnie po raz któryś zaczynam swoją przygodę z Falloutem (zawsze coś mi uniemożliwiało rozpoczęcie na dobre gry). Teraz mam nadzieję przejść całą grę i mam w pogotowiu dwójkę. Tylko, że zacząłem grę, udałem się do
Te wszystkie nowe gry nauczyły mnie zupełnie innego myślenia, już się odzwyczaiłem od tego, że trzeba się było kiedyś natrudzić i napocić w grze. Krócej mówiąc, zacząłem
Co te nowe gry robią z myśleniem? W ogóle na to nie wpadłem... No cóż, teraz przynajmniej wiem, ile muszę "włożyć" od siebie do gry. ;)
EDIT: O, pyknął mi level na GOLu - powolutku się rehabilituję. :D
land6r mam rację!
to co jest po [ Opis przejścia ] Nekropolis (2) powinno się nazywać [ Opis przejścia ] Krypta 13 a nie 15
Mam wielki problem z misją Neal'a w złomowie (z ta urną) mianowicie gdy robimy z Larsem zasadzkę na Czachy to Neal zawsze strzela do mnie że niby mam jego urnę a ja ją przekazuję Vinniemu i wtedy Strażnicy zamiast lać Czachy leją Neal'a . Proszę o pomoc moje gg to 15802442
Posiadam sagę Fallout. "Poradnik" ogranicza się do porad ogólnych i o wiele bardziej przypomina instrukcję.
Poprawcie ta kryptę 15 bo albo nikt nie czytał tego poradnika albo wszyscy zapomnieli gdzie jest krypta 15.
Kurde na co tu taki poradnik skoro można za free dostać kupując Fallout SAGA lub gdzieś w internecie znaleść.
ROJO --> mimo wszystko poradnik wyczesany.
Świetny poradnik(chociaż przeczytałem z ciekawości bo Fallouta przeszedłem dawno, ale za niedługo chyba kolejny raz mnie najdzie ochota na przejście), miło że ktoś z Gry-Online jeszcze gra i robi poradniki do takich gier :) Dzięki.
land6 - Zgadza się, ale jest to trochę nagięcie zasad. Takie lipne levelowanie, hmmm sam rozumiesz. Z Falloutem tak nie można:-)
Komin - Mi też to zajęło jakos tak, może nawet 30 minut + bez strzelania. Jest to jednak (tak jak nazwałem jeden z rozdziałów) - KASTRACJA Fallouta.
gdzies na youtube jest filmik w przyspieszonym tepie jak w chyba 40 minut przejsc gre
filmik sprzed kilku dobrych lat
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.











