Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Neuro Hunter - poradnik do gry

Neuro Hunter - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

[Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter poradnik Neuro Hunter

Ostatnia aktualizacja: 28 października 2019

Misja ta jest dość złożona, więc opiszę ją dokładnie krok po kroku. Polega na otworzeniu windy prowadzącej do kolonii biologów znajdującej się w pokoju lekarskim.

Część pierwsza: Otworzyć windę do lokacji generatora

1 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Winda do generatora.

2. Pokój Bronsky'ego.

Doc dał nam klucz do pokoju lecznicy po wykonaniu misji 14 - teraz wystarczy ponownie zakraść się do kwatery Bronsky'ego (2) i wziąć ze skrzyni klucz do windy, oznaczonej P01. Sama winda znajduje się na tyłach szpitala - w pokoju lecznicy (1) .

2 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
3 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

Część druga: Skontaktować się z korporacją

4 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Winda.

2. Bloki skalne.

Wychodzimy z windy (1) i uwaga - tu czeka nas spora bitwa - dwa biomutanty, nieopodal dwaj wyłupiastoocy, jeszcze dalej cancerusi oraz jeden bliper. Eksterminacja tych dwóch ostatnich nie będzie konieczna, bowiem musimy się przedostać jedynie do (2) . Tam, przy blokach skalnych, nawiążemy przez krótkofalówkę kontakt z korporacją - dowiemy się, że naszym kolejnym celem będzie rozmowa z Toadstoolem. Przez windę zjeżdżamy z powrotem do kolonii więźniów.

5 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
6 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

Część trzecia: Toadstool

7 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Winda do kolonii karnej.

2. Toadstool.

3. Kathryn.

4. Winda do laboratoriów wojskowych.

W celu skontaktowania się z Toadstoolem udajemy się do kolonii górniczej. Z (1) ruszamy prosto do (2) , kryjówki Toadstoola. Facet opowie nam co nieco o sobie i da klucz do laboratoriów wojskowych (4) . Oprócz tego, napomknie też o poziomie jaskiń, znajdujących się niżej, pod ziemią. Wchodzimy do windy (4) , wcześniej jednak rozmawiamy z Kathryn (3) .

8 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
9 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

Część czwarta: Laboratoria wojskowe

10 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Winda.

2. Cyber bitwa.

3. Terminal.

Celem tej misji jest przebrnięcie z windy (1) przez hordy potworów do pomieszczenia (2) . Największą bolączką będą Rezectorzy - humanoidalne bestie, szybkie i bezwzględne. Tu trzeba mieć oczy dookoła głowy oraz dobrą broń - na tym poziomie będzie można znaleźć karabin. Po dojściu do (2) wygrywamy tam cyber bitwę (tym samym dezaktywując wieżyczki obronne), po czym udajemy się wprost do terminala (3) . Stamtąd kopiujemy klucz do kolonii biologów i opuszczamy laboratoria wojskowe.

11 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
12 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

Część piąta: Dostęp do kolonii biologów

13 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Cyber bitwa.

2. Strażnik.

Przez lecznicę w kolonii więźniów możemy już się przedostać windą do obozu biologów. Najpierw jednak trzeba będzie stoczyć cyber bitwę w kabinie w (1) , tuż po wyjściu z windy. Pozwoli to na dezaktywację wieżyczek strażniczych. Po wygraniu bitwy wkraczamy do pomieszczenia (2) , gdzie czeka nas rozmowa ze strażnikiem.

14 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
15 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

Część szósta: Próbka biomutanta ponownie

16 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry

 

Legenda:

 

1. Strażnik.

2. Ram Hendrikson.

Podczas rozmowy ze strażnikiem (1) oznajmiamy, że zostaliśmy przysłani do Rama Hendriksona, aby przekazać mu próbkę biomutanta od Doc'a. Ram przyjdzie po nas i w zamian za próbkę zaakceptuje nas jako nowego członka kolonii - od teraz Ram'a będziemy mogli spotkać w (2) .

17 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry
18 - [Misja 16] Kolonia biologów | Neuro Hunter - Neuro Hunter - poradnik do gry