Metro Exodus - poradnik do gry

Metro Exodus - poradnik do gry

Metro Exodus - poradnik do gry

Radioaktywna podróż. Poradnik do Metro Exodus to pełna solucja zawierająca wszystkie zadania główne i poboczne. Nasze porady pomogą Ci przeżyć każdą porę roku, poznać wszystkie frakcje, bronie i modyfikacje. Znajdziesz tu również lokalizację wszystkich znajdziek i sekretów.

Poradnik do Metro Exodus odkryje przed Tobą wszystkie sekrety ukryte w nowej produkcji studia 4A Games. W naszym poradniku znajdziesz praktyczne porady, informacje i podpowiedzi, które ułatwią ci poznanie zasad gry. W tym poradniku przede wszystkim znajdziesz bardzo szczegółowy opis przejścia wszystkich misji fabularnych. Dodatkowo w rozdziale FAQ znajdziesz odpowiedzi na wszystkie nurtujące cię pytania odnośnie gry.

Na pierwszych stronach poradnika znajdziesz Porady na start, które ułatwią ci pierwsze godziny z produkcją. Przygotowaliśmy również liczne informacje dotyczące broni oraz walki, aby ułatwić poznawanie najważniejszych mechanizmów gry. W poradniku znajdziesz również stronę o sterowaniu, która ułatwi ci pierwsze chwile z grą. Nie zabrakło jeszcze rozbudowanej działu o trofeach do uzyskania, z wyszczególnieniem najtrudniejszych osiągnięć do odblokowania.

Bardzo duże znaczenie mają w grze wybory i pewne nieoczywiste decyzje, które oczywiście szczegółowo opisaliśmy w naszym poradniku. Możesz zadecydować o losie Kniazia w Wołdze, Damira w Morzu Kaspijskim i Alosza w Tajdze. Ma to przełożenie na finał gry w Martwym Mieście. Omówiliśmy, jak uzyskać poszczególnie zakończenia gry, jak sprawić, żeby wszyscy członkowie załogi dotrwali z nami do końca gry i jakie są kryteria zdobycia poszczególnych zakończeń.

Dział sekretów zawiera mapy, które pomagają zlokalizować najważniejsze miejsca i zadania poboczne w lokacjach takich jak Wołga, Morze Kaspijskie, Tajga, czy Jamantau. Z naszym przewodnikiem nie ominiesz żadnych dzienników, warsztatów, pocztówek, czy ulepszeń do twojego akcesorium. Wyszczególniliśmy lokacje najważniejszych znajdziek, takich jak ulepszenia do pancerza, maski przeciwgazowej czy lokacji gadżetów takich jak strzałka kompasu.

Wiele miejsca przeznaczyliśmy również na bogato ilustrowaną solucję, która poprowadzi cię przez wszystkie lokacje w grze, omówi najważniejsze walki, etapy skradankowe i ułatwi ci ukończenie gry. Metro Exodus posiada 5 poziomów trudności - Czytelnik, Łatwy, Normalny, Trudny i Stalker Trudny - wyższe poziomy trudności potrafią naprawdę stanowić niesamowite wyzwanie, nawet dla weteranów gatunku fps.

Jako, że Metro Exodus należy do gier wymagających przygotowaliśmy dokładne wymagania sprzętowe, w których znajdziesz nie tylko rozpiskę wymagań, ale również liczne porady pozwalające na zwiększenie fps w grze. Dzięki płynnej rozgrywce będzie grało ci się o wiele łatwiej i będziesz miał znacznie większe szanse na przetrwanie w zniszczonym świecie. Na stronie dotyczącej wymagań sprzętowych znajdziesz również informację dotyczące RTX Nvidii.

Metro Exodus w pigułce

Metro Exodus to trzecia odsłona cyklu FPS-ów wydanych przed studio 4A Games. Tak jak wcześniejsze części cyklu gra wzorowana jest twórczością Dmitrija Głuchowskiego. Zadaniem gracza jest ponowne wcielenie się w Artema i przemierzenie Rosji zniszczonej wojną nuklearna. Będziesz miał okazję zwiedzić lokacje takie jak: Moskwa, Wołga, Morze Kaspijskie, Tajga, Jamantau, czy Martwe miasto.

W Metro Exodus Artem wraz z towarzyszami opuszcza tunele metra i wybiera się na wyprawę w poszukiwaniu nowego domu. Cała kampania opowiada historię trwającą dwanaście miesięcy. W tym czasie gracz będzie mógł zobaczyć zmieniające się pory roku i ich wpływ na otaczający go świat. Wszystko, przemierzając świat różnymi pojazdami, w tym kluczowym środkiem transportu - pociągiem Aurora.

W odróżnieniu od poprzednich odsłon cyklu, w grze będziemy mogli obserwować dynamiczną pogodę oraz cykl dnia i nocy. Dodatkowo działania gracza mają wpływać na żywotność towarzyszy, co oznacza, że sami będziemy mogli zdecydować kto przeżyje tę podróż, a kto nie. Los Kniazia, Damira i Aloszy jest w naszych rękach - zależnie od naszego postępowania zobaczymy różne zakończenia gry.

Porady na start

Przygotowaliśmy dla was bardzo rozbudowany rozdział Porad na start przygody z Metro Exodus. Warto do niego zajrzeć, by dowiedzieć się najważniejszych informacji i porad związanych z grą. Oto garść najważniejszych rad:

  1. Ucieczka często jest bardziej wskazana niż walka
  2. Celuj w głowę wrogów
  3. Masz wpływ na los niektórych towarzyszy
  4. Uważaj na punkty karmy
  5. Wiatrówka jest dobra na słabszych wrogów
  6. Czyść broń i regularnie odnawiaj zapasy
  7. Wykonuj poboczne zadania
  8. Zmieniaj porę dnia pod aktualne zadanie
  9. Do raz odwiedzonych lokacji nie możesz wrócić
  10. Nie spiesz się w walce
  11. Eksploruj świat
  12. Zbieraj surowce
  13. Możesz powtórzyć rozdziały z menu gry
  14. Granaty i koktajle Mołotowa nie są zbyt efektywne
  15. Na otwartych mapach korzystaj z karabinów snajperskich
  16. Zwiedzaj pociąg i słuchaj radia

Solucja Metro Exodus

Sporo miejsca w naszym poradniku zajmuje bogato ilustrowana solucja Metro Exodus. Krok po kroku, opisaliśmy najważniejsze momenty i trudne elementy w grze. Nasz opis przejścia zawiera przewodnik po wszystkich lokacjach w grze: Moskwa, Wołga, Jamantau, Morze Kapijskie, Tajga i Martwe Miasto. Opisaliśmy podróż Artema przez wszystkie pory roku: Zimę, Wiosnę, Lato, Jesień. Omówiliśmy najważniejsze walki, liczne momenty skradania się, lokalizacje najważniejszych celów, czy zawarliśmy cenne porady, które pozwolą przejść dany etap gry.

  1. Moskwa - Wizyta w kanałach, Podróż z Anną po mieście, Wewnątrz wrogiej bazy, Wrogi pociąg.
  2. Zima - Zima - Aurora.
  3. Wołga - Pierwsze kroki w nowej lokacji, Ucieczka z cerkwi, Poszukiwanie Kresta, Na ratunek Annie, Hangar z wielką rybą, Wyprawa po wagon, Kradzież łodzi w porcie, Baza kultystów
  4. Wiosna - Wiosna - Aurora
  5. Jamantau - Wizyta w bunkrze
  6. Morze Kaspijskie - Poszukiwanie samochodu, Stara latarnia morska, Wyprawa po mapy satelitarne, Wyprawa po wodę, Strzelanina w obozie, Forteca Barona.
  7. Lato - Lato - Aurora
  8. Tajga - Pierwszy kontakt z tubylcami, Pojmanie i wioska pionierów, Obozowisko bandytów i cmentarz, Kradzież łodzi i wizyta u Admirała, Droga na tamę i spotkanie z Aloszą.
  9. Jesień - Jesień - Aurora
  10. Martwe Miasto - Droga do metro, Metro i odnalezienie chłopca, Kryjówka Kirilla i wyprawa po lekarstwo, Przeprawa łódką, Halucynacje i ślepe bestie.

Sekrety i ważne miejsca na mapie

W Metro Exodus będziesz miał okazję przemierzyć następujące lokacje: Moskwa, Wołga, Jamantau, Morze Kaspijskie, Tajga i Martwe Miasto. Każda lokacja jest zgoła różna od pozostałych, oferuje inną historię i nowe sekrety do odnalezienia. Przygotowaliśmy w naszym poradniku kompletny spis sekretów, misji pobocznych i najważniejszych miejsc, które warto odwiedzić w poszczególnych miejscach. Dzięki naszym rozdziałom dowiesz się, jak odnaleźć pluszowego misia, gitarę, strzałkę wskazującą kolejny cel misji, gogle z termowizją i inne opcjonalne sekrety.

Przykładowe nazwy dzienników w grze: Naderwany notatnik, Teczka pacjenta, Zakurzony dziennik, Lista zakupów, Notatka Szury, Oficjalny list, Notatka Służbowa, Oficjalne pismo, Raport, Spleśniały dziennik, Przemoczona Notatka, Gruby Rejestr.

Zaznaczyliśmy na mapach położenie kryjówek, warsztatów, ulepszeń do zbroi, maski przeciwgazowej, czy dalsze ulepszenia gadżetów. Wiele stron przeznaczyliśmy również na szczegółowy opis znajdziek w grze: dzienników i kartek pocztowych, które łatwo przeoczyć w grze. Koniecznie odwiedź nasze rozdziały, by ukończyć Metro Exodus na 100%.

Wybory i zakończenia gry

W Metro Exodus co jakiś czas natkniesz się na nieoczywiste wybory, które determinują przebieg niektórych rozdziałów przygód i tym samym - mają wpływ na zakończenie historii Artema. W naszej solucji omówiliśmy następujące wybory:

  1. Wybory związane z fanatykami i kupcami w Wołdze. Zależnie od tego, czy wybrałeś wariant skradankowy, czy agresywny - wpłynie to na los Kniazia.
  2. Niewolnicy w Morzu Kaspijskim - wybory te przekładają się na los Damira i temu, czy mężczyzna będzie kontynuował nam w dalszej drodze.
  3. Trzeci kluczowy wybór ma miejsce w Tajdze, gdzie zależnie od naszego nastawienia do lokalnych grup, nasze działania wpłyną na los Aloszy.

Ponadto, gra podsumowuje nasze dobre i złe uczynki, co ma przełożenie na obejrzenie dobrego/złego zakończenia w finale gry. Co zrobić, by obejrzeć poszczególne zakończenia? Przeczytaj nasze rozdziały

Najczęściej zadawane pytania

Dział FAQ odpowiada na najczęściej zadawane pytania związane z grą Metro Exodus. Skompletowaliśmy zagadnienia, które naszym zdaniem są kluczowe do gry. Przejrzyj kolejne rozdziały, by dowiedzieć się wszystkiego o grze i rozwiać potencjalne wątpliwości, związane z poszczególnymi aspektami tytułu.

  1. Jak zdobywać amunicję?
  2. Jak zdobywać filtry do maski przeciwgazowej?
  3. Jak zdobywać surowce?
  4. Czy w grze jest szybka podróż?
  5. Czy mogę wracać do wcześniejszych lokacji?
  6. Jak sprawdzić jakie są aktualne cele?
  7. Jak bronić się przed bestiami w łódce?
  8. Jak zdobyć ulepszenia do pancerza, hełmu i maski przeciwgazowej?
  9. Jak czyścić broń?
  10. Czym różnią się od siebie poziomy trudności?
  11. Co oznacza liczba w prawym dolnym rogu?
  12. Jak zmienić porę dnia i czym różni się dzień od nocy?
  13. Jak otworzyć zamknięte drzwi?
  14. Czy Artem ginie w Metro Exodus?

Metro Exodus to prequel czy sequel?

Historia Metro Exodus toczy się w 2036 roku, czyli dwa lata po wydarzeniach Metro: Last Light. Gra opowiada historię toczącą się po zakończeniu Metro: Last Light - Redemption. Podobnie jak w poprzednich dwóch częściach cyku gracz wciela się w bohatera nazwanego Artem. Tym razem ucieka on z metra wraz ze swoimi towarzyszami.

Artem, wraz ze swoimi towarzyszami, przemierza zniszczone ziemie za pomocą lokomotywy nazwanej "Aurora". Poszukują oni miejsca, w którym będą mogli rozpocząć nowe życie. Cała historia rozgrywa się w ciągu jednego roku, począwszy od ostrej zimy.

Czy w Metro Exodus można grać w trybie kooperacji?

Nie, Metro Exodus jest produkcją dla pojedynczego gracza.

Jak długie jest Metro Exodus?

Gra Metro Exodus trwa ok. 20 godzin. Czas ten można wydłużyć, zbierając wszystkie znajdźki, poszukując sekretów, czy po prostu próbując przeżyć. Wyższe poziomy trudności bardzo podbijają trudność gry i znacząco wydłużają czas zabawy w świecie Metro.

Jak to możliwe, że Artem żyje?

Metro Exodus opowiada historię dziejącą się po dobrym zakończeniu gry Metro: Last Light. Dobre zakończenie wygląda następująco: Artem zostaje powstrzymany przed użyciem detonatora. W okolicy pojawią się Cienie i rozprawiają się z Korbutem oraz podległymi mu żołnierzami. Jeśli jednak wybrałeś złe zakończenie, w którym Artem poświęca swoje życie i umiera, nie będzie ono brane pod uwagę. Historia w grze Metro Exodus opowiada o przygodzie bohatera dziejącej się po opuszczeniu moskiewskiego metra.

Czy Metro Exodus ma otwarty świat?

Świat w grze Metro Exodus podzielony jest na kilka różnych etapów. Gra nie jest sandboxem, z ogromną otwartą mapą. Kilka z etapów to typowo linowe poziomy, inne to duże mapy, które można w miarę swobodnie eksplorować. Świat w Metro Exodus zmienia się nie tylko pod względem pór roku, ale również pod wpływem cyklu dnia i nocy. Od momentu dotarcia do Wołgi, gracz może zmieniać porę dnia, gdy uda się spać.

Jak poruszać się pomiędzy lokacjami?

Artem przemierza zniszczone ziemie za pomocą lokomotywy nazwanej "Aurora". Dzięki niej będziesz mógł przemieszczać się do kolejnych części świata. W Aurorze znajdziesz również swoich towarzyszy i będziesz miał okazję wejść w dodatkowe interakcje z załogą. Poza Aurorą, w grze jest również kilka dodatkowych pojazdów (np. samochód UAZ) , które można wykorzystać w niektórych lokacjach.

Czy w grze występują pojazdy?

Podróżując po większych mapach, dostępnych w grze, można natrafić na różnego rodzaju pojazdy. Ułatwiają one poruszanie się po terenie. Wiele z nich jest unikatowa dla danego regionu - w Wołdze będziesz mógł poruszać się np. wózkiem pociągowym, a na Morzu Kaspijskim samochodem.

Pamiętaj, że ryk silnika może przyciągnąć uwagę mutantów oraz ludzi.

Trofea i osiągnięcia

W Metro Exodus możesz zdobyć platynowe trofeum na Playstation 4. Na stronach naszego poradnika przeczytasz, jak zdobyć wszystkie trofea i osiągnięcia w grze. Wiele z nich jest dość trudna do zdobycia i możliwa do wykonania tylko raz (np. trofeum Wędkarz, z wielką rybą). W razie niepowodzeń, trofeum przepada - warto więc sięgnąć do naszego opracowania, by bezstresowo odblokować wszystkie osiągnięcia w grze.

Jakie edycje posiada Metro Exodus i co one zawierają?

Cena - 195 PLN - Metro Exodus - poradnik do gry

Metro Exodus - Edycja Standardowa zawiera:

  1. Pełną wersję gry.

Cena - 195 PLN.

Metro Exodus - Edycja Złota zawiera:

  1. Pełną wersję gry,
  2. przepustkę na dodatki.

Cena - 289,99 PLN.

Metro Exodus - Edycja Limitowana Aurora zawiera:

  1. Pełną wersję gry;
  2. przepustkę na dodatki;
  3. steelbook;
  4. 32-stronnicowy artbook;
  5. metalowe pudełko z obrazkiem pociągu Aurora, którym będziemy podróżowali w grze.

Cena - 359,90 PLN na PC oraz 399,90 PLN na konsolach.

Metro Exodus - Spartan Collector's Edition zawiera:

  1. Statuetkę prezentującą Artema walczącego z potworem,
  2. nieśmiertelnik,
  3. dwie naszywki,
  4. cztery pocztówki,
  5. pełną wersję gry.

Cena - 244,99 Euro.

Metro Exodus - Artyom Edition zawiera:

  1. Stalowy pojemnik na amunicję,
  2. maskę gazową z filtrem,
  3. zapalniczkę,
  4. zegarek Nixie,
  5. gra w edycji limitowanej,
  6. mapa,
  7. nieśmiertelnik,
  8. certyfikat własności podpisany przez Dmitrija Głuchowskiego oraz prezesa 4A Games Andrieja Prochorowa.

Powstało jedynie 10 sztuk. Można je zdobyć na tej stronie.

Zamówienia przedpremierowe edycji standardowej oraz Złotej zapewniają:

  1. W przypadku wersji PC - cyfrowy artbook i soundtrack.
  2. W przypadku edycji na Xbox One - pełną wersję Metro 2033 Redux.
  3. W przypadku edycji na PlayStation 4 - dynamiczny motyw bazujący na zimowym świecie gry.

Wymagania sprzętowe

Minimalne wymagania sprzętowe Metro Exodus:

  1. System operacyjny: Windows 7 64-bit
  2. Procesor: Intel Core i5-4440 3.1 GHZ
  3. Pamięć RAM: 8 GB
  4. Karta graficzna: GeForce GTX 670 / Radeon HD 7870
  5. Wymagane miejsce na dysku HDD: 59 GB
  6. Pamięć karty graficznej: 2 GB

Zalecane wymagania sprzętowe:

  1. System operacyjny: Windows 10
  2. Procesor: Intel Core i7-4770K
  3. Karta graficzna: GeForce GTX 1070, RTX 2060 lub AMD RX Vega 56 (8 GB VRAM)
  4. Pamięć RAM: 8 GB
  5. Wymagane miejsce na dysku HDD: 59 GB

Wymagania sprzętowe do gry w najwyższych ustawieniach:

  1. System operacyjny: Windows 10
  2. Procesor: Intel Core i9-9900K
  3. Karta graficzna: GeForce RTX 2080Ti (11 GB VRAM)
  4. Pamięć RAM: 16 GB

Metro Exodus a Steam

W tym momencie nie ma możliwości zakupu gry Metro Exodus na platformie Steam - Metro Exodus - poradnik do gry

W tym momencie nie ma możliwości zakupu gry Metro Exodus na platformie Steam. Na tym serwisie będziemy mogli uruchomić tylko wersję gry zakupione przed premierą. Platforma studia Epic Games będzie miała roczną wyłączność na cyfrową sprzedaż tytułu. Wszystkie klucze dostępne w pudełkowej wersji gry na PC posiadają kod aktywacyjny na platformę studia Epic Games.

Więcej na ten temat przeczytasz na dedykowanej stronie tego poradnika.

Informacje o Metro Exodus - poradnik do gry

Autorzy : Natalia N.Tenn Fras, Grzegorz Alban3k Misztal

Poradnik zawiera : strony: 108, ilustracje: 597 , mapy i obrazki z oznaczeniami: 8.

Poradnik do gry

Ostatnia aktualizacja : 13 lutego 2019, odwiedź Poradnik do gry

Opis przejścia

Ostatnia aktualizacja : 13 lutego 2019, odwiedź Opis przejścia

Mapy, sekrety i ulepszenia

Ostatnia aktualizacja : 13 lutego 2019, odwiedź Mapy, sekrety i ulepszenia

Popularne strony w Metro Exodus - poradnik do gry

Komentarze Czytelników (35)

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
17.02.2019 22:53
3
mistrzuniu98
2
Junior

Wołga | Ulepszenia i interesujące miejsca w Metro Exodus.
Brakuje ulepszenia hełmu, które znajduje się w obozie bandytów przy trasie kolejowej prowadzącej z wagon do Aurory

18.02.2019 00:14
Karbulot
3
odpowiedz
Karbulot
9
Legionista

Dopiszcie w tym poradniku, że zanim gracz zacznie zadanie: "Kradzież łodzi w porcie" na poziomie Wołga, niech pozałatwia wszystkie swoje sprawy. A dokładniej zrobi zadania poboczne, pozbiera ulepszenia, pocztówki i notatniki. Po wykonaniu bowiem zadania z łodzią, automatycznie przenosi nas do następnego, po czym zakańcza się ten etap. Innymi słowy, nie ma później szans, aby sobie pobiegać po Wołdze. Niestety gra o tym nie informuje, a brak wielokrotnych slotów na zapis gry uniemożliwiają, wczytania wcześniejszego sejwa. Pod tym względem olbrzymi błąd gry.

19.02.2019 12:07
e_rickson
1
odpowiedz
1 odpowiedź
e_rickson
18
Chorąży

GRYOnline.plRedakcja

Dziękujemy za słuszne uwagi, już niedługo pojawią się one w poradniku.

20.02.2019 23:42
A.l.e.X
1
odpowiedz
A.l.e.X
127
Alekde

W Wołdze wszystko już pozbierałem, warto napisać też że np. kiedy odwiedzamy cerkiew i nie podniesiemy pocztówki ze strychu to już jej nie podniesiemy bo droga będzie zablokowana. Można np. w poradniku oznaczyć kiedy co można zebrać.

post wyedytowany przez A.l.e.X 2019-02-20 23:46:17
22.02.2019 12:42
1
odpowiedz
Spuki27
8
Legionista

Mam pytanie. Ikony czaszki z mapy znikają po przeszukaniu miejsca? Niby w podpowiedziach jest, że w legowiskach potworów znajdę lepszą broń , ale w żadnym legowisku żadnej broni nie ma, zupełnie nic. Tylko kilka potworów ;/

22.02.2019 22:01
1
odpowiedz
mistrzuniu98
2
Junior

Kryjówki i warsztaty na Morzu Kaspijskim

Na mapie brakuje dwóch kryjówek

23.02.2019 01:29
1
odpowiedz
3 odpowiedzi
strasznny18
7
Junior

Śmierć Kniazia była tak głupia że szok. Oberwał dosłownie w bok boku strzał w to miejsce nigdy nie kończy się czymś poważniejszym niż ewentualnym zakażeniem rany.

23.02.2019 03:12
Karbulot
1
odpowiedz
Karbulot
9
Legionista
Wideo

Google noktowizyjne nie zaliczają się do 12 ulepszeń wymaganych do zdobycia osiągnięcia. W lokacji Morze Kaspijskie jest jeszcze jedno ulepszenie, konkretnie pancerza, mieści się niedaleko ulepszenia do lornetki, w prawym dolnym rogu mapy. Znajduje się w jaskini.

Proszę zobaczyć to na filmie:
https://www.youtube.com/watch?v=j8QADSllwVI&t=458s

post wyedytowany przez Karbulot 2019-02-23 03:14:44
23.02.2019 10:38
XboxOneS
1
odpowiedz
4 odpowiedzi
XboxOneS
13
Gry łączą a nie dzielą !

Warto dodać że w wołdze, w budynku gdzie wykonywaliśmy zadanie poboczne związane z ratowaniem niewolników znajduję się ulepszenie do pancerza.

23.02.2019 20:37
1
odpowiedz
abramsek.pl
1
Junior

jakie aktywności poboczne?

27.02.2019 20:39
1
odpowiedz
1 odpowiedź
metrofan
1
Junior

Mam pytanie dotyczące poziomu trudności Stalker-trudny. Czy jest na tym poziomie trudności szybki zapis?

27.02.2019 23:01
pieterkov
👎
1
odpowiedz
1 odpowiedź
pieterkov
90
Generał

System moralności jest idiotyczny. Zabiłem ledwie paru wieśniaków, bo na mnie wpadli i zaczęli strzelać, kilkadziesiąt ogłuszyłem i puściłem wolno z klatek, a ostatecznie dostałem złe zakończenie rozdziału. Zgodnie z poradnikiem zabicie nawet 1 osoby skreśla cały rozdział. Absurd jakiś.

post wyedytowany przez pieterkov 2019-02-27 23:03:40
01.03.2019 23:44
kolafon
😉
1
odpowiedz
1 odpowiedź
kolafon
37
Abatur

A propos misji pobocznej na Morzu Kaspijskim we wraku statku, gdzie mamy uwolnić niewolników. W poradniku jest napisane, że opancerzonego wroga nie da się ogłuszyć, a tymczasem mnie się udało, więc jest to jak najbardziej możliwe. Gram na poziomie trudnym.

03.03.2019 14:49
odpowiedz
zanonimizowany397876
12
Legionista

Brakuje jednego dziennika w Moskwie. Podczas ataku pancernika , przed samą lokomotywą, zaraz za wkm - em , po prawej stronie.
Aha, no i na mapie Wołgi, karta pacjenta ,nie pacjęta.

post wyedytowany przez zanonimizowany397876 2019-03-03 15:05:33
07.03.2019 08:24
stumm190
odpowiedz
1 odpowiedź
stumm190
3
Legionista

Na morzu Kaspijskim jest poboczna misja polegająca na uwolnieniu niewolników ze statku. Oczyściłem statek ze wszystkich przeciwników i otworzyłem klatkę z niewolnikami.
Niestety - nie wiem czemu - misja jest niezaliczona. Znacznik cały czas jest na czerwono.
Na statku jest więcej niewolników do uratowania?

07.03.2019 12:19
odpowiedz
zanonimizowany1243598
14
Centurion
Wideo

Zapraszam na serie staram się robić wszystkie misje poboczne i sprawdzać cały teren https://www.youtube.com/watch?v=i5nYarGDfzc&list=PLI2HRQC_mAWRR220zl2NRZ5DKhYTw79KD

08.03.2019 00:37
1
odpowiedz
szef504
76
Centurion

Kolejna bzdura powtarzana na kazdym portalu:
„Gdzie znajdę prawdziwego Barona?”
To jest zwykly uzurpator, podstawka Saula zeby zastapic po cichu prawdziwego barona ktory siedzi sobie w wiezy. Prawde wyjawia w momencie potraktowania go kolba w pysk.

20.04.2019 18:01
Kontener na ....
1
odpowiedz
Kontener na ....
9
Legionista

Jak aktywować zmianę pory dnia? Jak idę do łóżka to pokazuje się opcja do wybrania ale mogę wybrać tylko wstanie z łóżka

20.06.2019 16:47
Matleys
odpowiedz
Matleys
22
Legionista

Słuchajcie nie mogę w tej misji wejść do drezyny dlaczeog?? nie pojawia mi się opcja wejścia do środka.... co robić?

11.07.2019 22:33
odpowiedz
Mm2000
1
Junior

Czy ktoś wie jak wyjsc z drezyny ? Jestem w niej i gdy chce przestawic tory nie moge wyjsc, probowalem juz wszystkich kombinacji przyciskow (xbox one s) jesli ktos wie napiszcie

15.08.2019 19:38
Mrwrobelos
odpowiedz
Mrwrobelos
20
Ojciec Boguta

Super gra, właśnie ukończyłem. Dodam tylko od siebie, że trzeba zrobić wszystkie misje poboczne związane z niewolnikami w levelu Morze Kaspijskie. Ja pominąłem jedną dźwignię najprawdopodobniej gdzie mogłem otworzyć klatki przez co Damir został.

16.09.2019 22:34
odpowiedz
Mindcrasher0204
1
Junior

W misji Forteca Barona dojeżdżam do Damira i Giul. Powinna się aktywować misja, a oni stoją na cysternie i się nie ruszają...czy coś konkretnie musi się wydarzyć by się ruszyli?? Z góry dzięki za pomoc

post wyedytowany przez Mindcrasher0204 2019-09-16 22:38:04
14.10.2019 01:34
Qui-Gon Jinn Borderlands
📄
odpowiedz
Qui-Gon Jinn Borderlands
3
Chorąży

Ta misja jest zbugowana. Nie zabiłem ani jednego tubylca. Kluczowe (te powyższe) trzy misje zrobiłem po cichu i bez zabijania, a mimo to Kniaź umarł... I widzę w internecie, że nie tylko ja tak miałem.
Poszperałem trochę i okazało się, że jak na początku rozdziału (wjeżdżając pociągiem do lokacji) oddamy losowe strzały to z automatu mamy złe zakończenie.
Jak zwykle twórcy nie potrafią ogarnąć zakończeń ze swoimi dziwnymi mechanikami wyborów...

Dodaj swój komentarz
Wszystkie Komentarze
Metro Exodus - screen - 2019-01-24 - 390650Metro Exodus - screen - 2019-01-24 - 390649Metro Exodus - screen - 2019-01-24 - 390648Metro Exodus - screen - 2019-01-24 - 390647Metro Exodus - screen - 2019-01-24 - 390646Metro Exodus - screen - 2019-01-24 - 390645Metro Exodus - screen - 2019-01-24 - 390644Metro Exodus - screen - 2019-01-24 - 390643Metro Exodus - screen - 2019-01-24 - 390642