Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gran Turismo Sport - poradnik do gry

Gran Turismo Sport - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dźwięk opon i słuchanie samochodu w Gran Turismo Sport Gran Turismo Sport poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 12 lutego 2018

Ten rozdział poświęciliśmy dwóm ważnym poradom - słuchaniu swojego auta oraz konstystencji.

Słuchaj swojego samochodu

W symulatorze wyścigowym dźwięk jest równie ważny, co obraz. Jeśli słyszysz, że twoje opony piszczą na zakrętach, to znaczy że zwalniasz, zdzierasz je i tracisz czas. Staraj się jeździć tak, by opony piszczały na łukach jak najmniej, robiąc odpowiednie korekty kierownicą i gazem. O oczywistym wrzucaniu wyższego biegu zanim silnik zacznie się dusić na maksymalnych obrotach przypominamy tylko dla porządku.

Choć bez problemu na tym szybkim łuku możemy po wyjściu z zakrętu trzymać się prawej strony, lepiej będzie dojechać do przeciwnej, lewej krawędzi, gdzie znajdziemy tarkę i pomocniczy pachołek i dopiero skierować się na prawo przed następną szykaną. Dzięki temu opony mniej się zużyją, a droga samochodu będzie bardziej płynna i naturalna. Przez cały czas będzie nabierał prędkości, zamiast tracić ją na pozostanie przy prawej krawędzi. - Dźwięk opon i słuchanie samochodu w Gran Turismo Sport - Gran Turismo Sport - poradnik do gry
Choć bez problemu na tym szybkim łuku możemy po wyjściu z zakrętu trzymać się prawej strony, lepiej będzie dojechać do przeciwnej, lewej krawędzi, gdzie znajdziemy tarkę i pomocniczy pachołek i dopiero skierować się na prawo przed następną szykaną. Dzięki temu opony mniej się zużyją, a droga samochodu będzie bardziej płynna i naturalna. Przez cały czas będzie nabierał prędkości, zamiast tracić ją na pozostanie przy prawej krawędzi.

Konsystencja głupcze!

Z angielskiego consistency. To mądrze brzmiące słowo oznacza w świecie wyścigów nie gęstość benzyny, a konsekwentne uzyskiwanie podobnych czasów okrążeń jeden po drugim i generalnie jest to jedna z najważniejszych rzeczy podczas wyścigu. Mamy o wiele większe szanse wygrać długie zawody (przy krótkich dziennych nie ma to dużego znaczenia), gdy wszystkie nasze okrążenia będą miały zbliżony czas, zamiast jednego bardzo szybkiego i kilku wolniejszych z błędami tuż po nim.

Dobra konsystencja umożliwi Ci maksymalne skupienie się wyłącznie na walce z przeciwnikami, a nie z torem, samochodem i samym sobą. To instynktowne pokonywanie trasy, w którym odruchowo zaczynamy hamować i przyspieszać we właściwych momentach bez robienia błędów, a obraz toru jest wręcz wyryty w naszym umyśle. Niestety droga do najlepszej konsystencji to długi, mozolny trening jednym samochodem na tym samym torze, aż do właściwych wyników.