Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gran Turismo Sport - poradnik do gry

Gran Turismo Sport - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Dobry start w Gran Turismo Sport Gran Turismo Sport poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 12 lutego 2018

Kilka porad, które przydadzą się w czasie startu:

Dobry start w Gran Turismo Sport

Start w wyścigach jest lotny i automat najpierw sam prowadzi samochód przez pewien dystans, a dopiero po odliczeniu do trzech przekazuje Ci stery. W zależności od miejsca uzyskanego w kwalifikacjach, może to być dość niekorzystne miejsce, np. krawężnik czy środek wolnego zakrętu. Jeśli będziesz podczas przekazywania sterów trzymał wtedy gaz wciśnięty do deski, może się zdarzyć, że samochód straci przyczepność i obróci się już w pierwszej sekundzie wyścigu. Na zakrętach pamiętaj też, by mieć odpowiednio przygotowaną kierownicę/gałkę, obróconą we właściwą stronę, by samochód nie pojechał prosto i nie przestrzelił łuku.

Potrenuj pierwszy zakręt tuż po lotnym starcie!

Pierwszy zakręt wyścigu często jest inny niż na drugim okrążeniu i dalszych. To przez to, że podczas lotnego startu samochody jadą z niewielką prędkością i do pierwszego zakrętu zbliżasz się o wiele wolniej niż normalnie, przez co punkt hamowania będzie też trochę dalej. Warto potrenować i wyczuć ten punkt, by już na początku nie stracić cennych sekund, a co gorsza, nie być uderzonym przez kierowców z tyłu.

Podczas wjazdu do pit-stopu musimy podjąć szybką decyzję o zmianie opon, a potem o ilości tankowanego paliwa. - Dobry start w Gran Turismo Sport - Gran Turismo Sport - poradnik do gry
Podczas wjazdu do pit-stopu musimy podjąć szybką decyzję o zmianie opon, a potem o ilości tankowanego paliwa.

Autopilot na wszelki wypadek

Jeżeli podczas wyścigu sieciowego nagle zdarzy się potrzeba, że będziesz musiał mimo wszystko odejść od telewizora, wciśnij przycisk opcji na padzie, a autopilot przejmie kontrolę nad Twoim samochodem. Nie będą to najszybsze okrążenia na świecie, ale auto nie wjedzie w piach i nie stanie nagle na torze. Zawsze będziesz mógł przejąć stery i wrócić do walki. Nie spowoduje to też przypadkowej kraksy w razie wyczerpania baterii w kontrolerze.