Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gran Turismo Sport - poradnik do gry

Gran Turismo Sport - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Korzystaj z całego toru! Gran Turismo Sport Gran Turismo Sport poradnik, porady

Każdy tor niezależnie od szerokości ma jedną, idealną linię (miejsacmi różniącą się od tej żółtej w grze) pozwalającą na uzyskanie szybkich czasów. W każdy zakręt musimy wejść od właściwej strony, a wychodząc najczęściej przejedziemy się po tarce/kolorowym krawężniku. Jeśli możesz zmieścić się zawsze na czarnej asfaltowej części, to na pewno wleczesz się z prędkością furmanki!

Wychodząc z początkowej sekcji zakrętów na torze Nurburgring GP nie powinniśmy trzymać się prawej strony, ale wyjechać szeroko na lewy krawężnik i przejechać dalej po zielonym utwardzeniu poza właściwym torem. To jedno z miejsc, które decyduje o tym, czy osiągniemy dobry czas. Widok czarnych śladów po zdartych oponach też powinien nam podpowiedzieć gdzie warto najeżdżać. - Korzystaj z całego toru! Gran Turismo Sport - Gran Turismo Sport - poradnik do gry
Wychodząc z początkowej sekcji zakrętów na torze Nurburgring GP nie powinniśmy trzymać się prawej strony, ale wyjechać szeroko na lewy krawężnik i przejechać dalej po zielonym utwardzeniu poza właściwym torem. To jedno z miejsc, które decyduje o tym, czy osiągniemy dobry czas. Widok czarnych śladów po zdartych oponach też powinien nam podpowiedzieć gdzie warto najeżdżać.

Wykorzystuj pachołki lub niebieskie wirtualne znaczniki oznaczające miejsca wejścia i wyjścia oraz apex zakrętów (środek zakrętu na wewnętrznej stronie toru),! Zaliczając je (mijając tuż obok) masz pewność, że jedziesz właściwą, najszybszą trasą, samochód najmniej traci prędkość, a opony mniej się zużywają. Zobacz gdzie na torach umieszczono dodatkowe tarki (betonowe kratownice na trawie), które zwykle oznaczają, że wypychane siłą odśrodkową samochody najeżdżają tam przy najszybszych okrążeniach lub wchodząc w zakręt mogą na nich "ściąć" trochę toru.

Skręcanie spacerowe i wyścigowe

Bądź też rozważny - najazd na niektóre wysokie krawężniki, zwłaszcza na torze Nordschleife, często wytrąca samochód z toru jazdy. Małe zahaczenie kołem podczas przyspieszania również może skończyć efektownym spinem (obrotem). Na każdym torze musisz też wyczuć, jak bardzo możesz najechać na krawężnik nie dostając kary czasowej. Czasem różnica pomiędzy idealnym, najszybszym najazdem, a tym niedozowolnym jest bardzo mała.

Na krawężnikach trzeba uważać - nie zawsze zapewnią szybsze okrążenie