Pomarańczowe pachołki w Gran Turismo Sport
Aktualizacja:
Podwójne pachołki na trasie to o wiele bardziej użyteczne wskaźniki miejsc hamowania przed zakrętem, ale nie polegaj na nich w 100 procentach. Niektóre łuki da się pokonać hamując trochę dalej, więc ryzykujesz wtedy, że ktoś po prostu uderzy Cię od tyłu nie ze swojej winy. W paru miejscach podwójnych pachołków nie będzie w ogóle, mimo że hamowanie jest tam konieczne.
Częściej zdarza się jednak, że pachołki zostaną po prostu skoszone w trakcie walki na torze. Niektórzy kierowcy zwykle ląduje wtedy w piachu, przegapiając miejsce do użycia hamulca. Receptą na to (i jedyną właściwą metodą) jest używanie otoczenia toru jako wyznaczników miejsc hamowania. Zapamiętaj konkretne drzewa, początki kolorowych krawężników, obiekty zabudowy toru, a zawsze będziesz w stanie zwolnić do właściwej prędkości.
Uważaj też na pachołki leżące na drodze. Pechowy najazd na nie może się zakończyć efektownym opuszczeniem toru lub podrzuceniem samochodu w górę i stratą czasu. Unikaj ich jak dziur na rodzimych drogach.

0
- Gran Turismo Sport - poradnik do gry
- Poradnik do gry
- Wyścigi - porady praktyczne
- Powtórki w Gran Turismo Sport
- Samochód ma znaczenie w Gran Turismo Sport
- Kary czasowe w Gran Turismo Sport
- Korzystaj z całego toru! Gran Turismo Sport
- Dźwięk opon i słuchanie samochodu w Gran Turismo Sport
- Jak unikać kłopotów i wypadków w Gran Turismo Sport
- HUD w Gran Turismo Sport
- Pomarańczowe pachołki w Gran Turismo Sport
- Dobry start w Gran Turismo Sport
- Zjeżdżać do pit-stopu czy nie w Gran Turismo Sport?
- Wyścigi - porady praktyczne
- Poradnik do gry
Komentarze czytelników
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.