Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Gran Turismo Sport - poradnik do gry

Gran Turismo Sport - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Jakie asysty w Gran Turismo Sport? Gran Turismo Sport poradnik, porady

Ostatnia aktualizacja: 12 lutego 2018

GT Sport oferuje cały wachlarz pomocy w prowadzeniu samochodu, jeśli jednak myślimy o realnym konkurowaniu z innymi, musimy z nich mądrze korzystać. Od razu możemy wyłączyć wszystkie sztuczne wspomagacze wymyślone przez twórców w opcjach "Autopilot", to samo dotyczy zapobiegania obracaniu samochodu czy stabilności - każde z nich znacznie nas spowolni, pozwalając tylko na grzeczną przejażdżkę dla relaksu.

Realizm kontra asysty - Jakie asysty w Gran Turismo Sport? - Gran Turismo Sport - poradnik do gry

Realizm kontra asysty

Korzystanie z ABSu i kontroli trakcji TCS nic nie ujmuje realizmowi. W jednych seriach są one dozwolone, w innych nie, ale akurat w klasie Gr.3, w której najczęściej się ścigamy, są one obecne i w rzeczywistości. Drugą sprawą jest niedoskonałość silnika fizycznego Gran Turismo, który nie pozwala regulować ważnych ustawień kontrolera. Nie zmienimy czułości operowania gazem i hamulcem ani nie ustawimy martwych stref, przez co prowadzenie samochodu bez ABS i TCS jest nieco trudniejsze niż powinno - zwłaszcza na zwykłym padzie.

ABS - system zapobiegający blokadzie kół w czasie hamowania, możemy ustawić tylko przed wyjazdem na tor i sami musimy się przekonać, jak sobie radzimy bez niego i na jednym z dwóch ustawień. Wielu graczy wybiera pełne działanie lub "słabe" i również potrafi wykręcać dobre czasy.

Tak wygląda brak opanowania samochodu z wyłączoną kontrolą trakcji:

TCS (kontrola trakcji) - możemy nią swobodnie manipulować z kokpitu podczas jazdy. Jej działanie zapobiega uślizgowi kół podczas przyspieszania, mamy więc większe szanse, że w mocnym aucie nie wylecimy wtedy z toru, a samochód nie zaliczy "spina", czyli się nie obróci. Dzieje się to jednak kosztem szybkości - bez TCS mamy szanse opuścić zakręt z większą prędkością. Z drugiej strony TCS chroni nasze opony przed szybkim zdarciem podczas długich wyścigów, a to może zapewnić nam lepszą przyczepność przez dłuższy czas.

Zostało jeszcze 61% zawartości tej strony, której nie widzisz w tej chwili ...

... pozostała treść tej strony oraz tysiące innych ciekawych materiałów dostępne są w całości dla posiadaczy Abonamentu Premium

Abonament dla Ciebie