Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia Poradnik Dawn of War III

Ostatnia aktualizacja: 9 maja 2017

Trzynasta misja kampanii dla pojedynczego gracza, podczas której ponownie kierować będziesz frakcją Eldarów. Podczas tej misji walczyć będziesz wyłącznie z siłami frakcji Eldarów, a twoim celem będzie aktywowanie jednostki elitarnej.

Zadania główne:

Warunek zwycięstwa:

  • Twoje siły muszą przetrwać - jeśli stracisz wszystkie jednostki, misja zakończy się porażką.

Dotrzyj do Bramy Kolosa (Reach the Colossus Gate)

Początek misji wymaga jedynie dotarcia do bramy. - Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Początek misji wymaga jedynie dotarcia do bramy.

Na początku misji otrzymasz dostęp do dwóch jednostek elitarnych - Machy i Ronahna - oraz dwóch oddziałów Wyjących Banshee, dwóch Ponurych Mścicieli i jednego Mrocznych Żniwiarzy. Twój cel jest banalnie prosty - musisz po prostu dotrzeć do znacznika ulokowanego przy południowym krańcu mapy. Nie ma tutaj ani jednego wroga, wyślij więc tam oddziały, by wywołać scenę przerywnikową i otrzymać nowy cel.

Zniszcz urządzenia zakłócające (Destroy the Disruptors)

Pierwsze urządzenie zakłócające. - Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Pierwsze urządzenie zakłócające.

Twoim nowym celem jest zniszczenie trzech urządzeń zakłócających. W pierwszej kolejności wyślij wojska na wschód, by wyeliminować znajdujące się tam siły wroga. Gdy tam dotrzesz, otrzymasz także poboczne zadanie, które wymagać będzie uratowania wojsk Eldarów - o czym za moment. Skieruj jednostki w stronę pobliskiego znacznika misji. Oczyść okolicę z wrogów, a następnie spróbuj zaatakować urządzenie zakłócające. Nie będzie można go zniszczyć w ten sposób, jednak na ekranie pojawi się informacja, by wysłać Machę we wskazane miejsce. Zrób to, a następnie aktywuj zdolność specjalną, klikając na ikonkę nad głową bohaterki.

Pierwsza grupa oddziałów, którą można uratować. - Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Pierwsza grupa oddziałów, którą można uratować.

Jeden zakłócacz za tobą, jednak w tym momencie zignoruj kolejne. Udaj się teraz na północ, w stronę srebrnego znacznika, który wskazuję pozycję wojsk Eldarów, które możesz uratować. Załatw strzegących je przeciwników, a następnie rozbij barierę, która ich więzi. Po tym dołączy do ciebie kilka dodatkowych oddziałów.

Drugi zakłócacz. - Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Drugi zakłócacz.

Udaj się teraz mniej więcej na środek mapy. Stąd skieruj się w stronę drugiego srebrnego znacznika, który znajdziesz przy zachodniej krawędzi mapy. Ponownie wybić musisz wszystkich znajdujących się tam wrogów, a następnie rozbić barierę, by oswobodzić wojska. Teraz pozostało już tylko skierować się w stronę drugiego urządzenia zakłócającego, które znajdziesz w północnej części mapy. Wybij wrogów, a następnie wyślij Machę do wskazanego miejsca, by ponownie aktywować jej zdolność specjalną. Zainicjuje to scenę przerywnikową.

Aktywuj Upiornego Rycerza (Activate The Wraithknight)

Wyślij budowniczego, by rozpocząć naprawę generatora. - Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Wyślij budowniczego, by rozpocząć naprawę generatora.

Po odzyskaniu kontroli nad wojskami, otrzymasz nowy cel, by aktywować Upiornego Rycerza. By to uczynić, musisz naprawić cztery generatory przy pomocy budowniczych Eldarów, Piewców Upiorytu (Bonesinger). Wyślij jednego budowniczego do generatora wskazanego przez znacznik, by rozpocząć naprawę. Niestety, można naprawiać tylko jeden generator jednocześnie. Pilnuj całego procesu, a gdy naprawa się zakończy, wyślij budowniczego, by zajął się kolejnym.

Warto wysłać Wyjące Banshee, by te zniszczyły Bramy Pajęczego Traktu, które przywołują posiłki wroga. - Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Warto wysłać Wyjące Banshee, by te zniszczyły Bramy Pajęczego Traktu, które przywołują posiłki wroga.

W czasie, gdy naprawiane będą generatory, twoja baza atakowana będzie przez siły Eldarów. Wojska nadciągać będą z pobliskich Bram Pajęczego Traktu (Webway Gate). W pierwszej kolejności zregeneruj swoje wojska. Następnie podziel armię na dwie części - w jednej niech znajdą się wyłącznie Wyjące Banshee (Howling Banshee), a w drugiej reszta. Wykorzystaj drugą grupę, by odpierać ataki wroga, a Wyjące Banshee skieruj do niszczenia wspomnianych Bram Pajęczego Traktu. Gdy je zniszczysz, wróg przez kilkadziesiąt sekund nie będzie w stanie wezwać posiłków. Po mniej więcej minucie pojawią się nowe bramy, które znów trzeba będzie niszczyć. W ten sposób znacznie ułatwisz sobie misję, gdyż ataki wroga będą znacznie mniej dotkliwe.

Po ukończeniu naprawy dwóch generatorów, od południa zaatakuje grupa wroga, w skład której wchodzić będzie Władca Upiorów (Wraithlord). To potężna jednostka do walki wręcz, która, jeśli jej nie powstrzymasz, zdziesiątkuje twoją armię. Wyślij w jej pobliże twoje jednostki elitarne i Wyjące Banshee, a jednostki walczące z dystansu trzymaj na odległość. Skoncentrowany ogień na tym wrogu sprawi, że padnie on na ziemię w ciągu kilkunastu sekund. Następnie skup się na obronie bazy, a gdy naprawione zostaną wszystkie generatory, rozpocznie się kolejna scena przerywnikowa.

Użyj Tarczy Upiornego Rycerza by odbić Wiązkę (Use the Wraithknight's Shield to Reflect the Beam)

Gdy generatory zostaną naprawione, do armii dołączy potężna jednostka elitarna, Upiorny Rycerz Taldeer. - Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Gdy generatory zostaną naprawione, do armii dołączy potężna jednostka elitarna, Upiorny Rycerz Taldeer.

Po scenie przerywnikowej dołączy do ciebie (za Ronahna) nowa jednostka elitarna, Upiorny Rycerz Taldeer. To najpotężniejsza jednostka Eldarów, niezwykle silna i wytrzymała maszyna krocząca, która nie ma sobie równych w walce wręcz. Sama w pojedynkę jest w stanie zniszczyć średniej wielkości armię wroga. Otrzymasz też nowe zadanie - odbicia wiązki przy pomocy tarczy wspomnianej jednostki elitarnej.

Ustaw tarczę w stronę promienia. - Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Ustaw tarczę w stronę promienia.

Wyślij więc swoje jednostki do ostatniego urządzenia zakłócającego w południowo-zachodnim rogu mapy. Oczyść okolicę z wrogów, a następnie wyślij Taldeer do wskazanego miejsca. Teraz wystarczy tylko aktywować jej zdolność specjalną Tarcza Rozpraszająca (Scatter Shield) i ustawić jej kierunek w stronę wiązki lasera. Po chwili urządzenie wybuchnie, a ty otrzymasz ostatnie zadanie.

Wyeliminuj wrogów atakujących Bramę Kolosa (Eliminate Colossus Gate Attackers)

Przed dotarciem do bramy czeka cię walka z dużą grupą wroga. - Misja 13 - Przebudzenie olbrzyma | Kampania - opis przejścia - Warhammer 40,000: Dawn of War III - poradnik do gry
Przed dotarciem do bramy czeka cię walka z dużą grupą wroga.

Musisz wybić wszystkich wrogów atakujących Bramę Kolosa, tą samą, przez którą przeszły twoje wojska na początku misji. Wyślij wszystkie oddziały w stronę znacznika na mapie, jednak nie spiesz się za bardzo, gdyż po drodze czeka cię spora grupa wrogów, a na dotarcie i oczyszczenie okolicy masz mniej więcej 5 minut. Spokojnie wybij wrogów, następnie zbliż się do bramy i załatw wszystkie znajdujące się tam oddziały. Gdy to zrobisz, rozpocznie się kolejna scena przerywnikowa i misja dobiegnie końca.