Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Dark Souls III - opis przejścia i sekrety

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Tancerka z Mroźnej Doliny | Bossowie w Dark Souls 3 poradnik Dark Souls III

Ostatnia aktualizacja: 10 września 2019

Tancerka z Mroźnej Doliny

Walka z Tancerką rozpoczyna się automatycznie, gdy pokonasz trzech Władców Popiołów i zostaniesz przeniesiony do katedry. Porozmawiaj z Emmą i zabierz od niej Misę ślubów, a następnie podejdź do figury za ołtarzem, aby aktywować cutscenkę.

Tancerka jest mało odporna na ciemną energię, dlatego też zaklęcia związane z tym efektem będą przeciwko niej bardzo użyteczne. Ponadto możesz też spróbować zadać Tancerce negatywny efekt krwawienia, przy użyciu odpowiedniej broni lub zaklęcia (np. Podgryzanie Dorris). Jeśli chodzi o obronę przyda się zbroja chroniąca przed ogniem oraz czarną energią (w drugiej fazie walki).

Przeciwnik potrafi niepozornie poruszać się wokół gracza, agresywnie atakując w niespodziewanym momencie. - Tancerka z Mroźnej Doliny | Bossowie w Dark Souls 3 - Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
Przeciwnik potrafi niepozornie poruszać się wokół gracza, agresywnie atakując w niespodziewanym momencie.

Tancerka jest niepozornym przeciwnikiem, który niby porusza się powoli, jednakże potrafi bardzo szybko wyprowadzić potężne uderzenia mieczem. Z tego powodu staraj się cały czas chodzić wokół niej, aby w przypadku ataku móc wykonać unik i wylądować za jej plecami, co otworzy Ci drogę do własnych ataków. W pierwszej fazie walki jest to znacznie łatwiejsze, gdyż Tancerka nie jest za bardzo agresywna (daje to duże pole do popisu magom, którzy z powodzeniem mogą trzymać ją na dystans, chowając się i biegając między kolumnami).

Uważaj głównie na jeden atak, który może Cię sporo kosztować - złapanie. Gdy zbyt długo będziesz pozostawał przed Tancerkę może ona spróbować chwycić Cię swoją prawą dłonią, a następnie nadziać prosto na miecz. Atak ten zadaje kolosalne obrażenia (prawdopodobnie będzie to przynajmniej połowa Twojego paska zdrowia), przez co wystrzegaj się go jak tylko możesz (pozostawaj z tyłu i odsuwaj się natychmiast, gdy boss podniesie swoją dłoń).

Atakuj głównie od tyłu, obchodząc Tancerkę. - Tancerka z Mroźnej Doliny | Bossowie w Dark Souls 3 - Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
Atakuj głównie od tyłu, obchodząc Tancerkę.

W drugiej części (ok. połowa paska życia Tancerki) przywoła ona dla siebie drugi miecz, a jej ataki staną się jeszcze szybsze i bardziej zabójcze (wirowanie z dwoma mieczami). W tej fazie walki podejście do niej może być znacznie trudniejsze - wykorzystaj kolumny, które zapewnią Ci osłonę i staraj się atakować maksymalnie dwoma uderzeniami, po skończonym ataku Tancerki. Ponadto musisz koniecznie uciekać przed jednym zabójczym atakiem - serią ciosów, prawdziwym "tańcem" z dwoma mieczami. Uniknięcie czy zablokowanie wszystkich uderzeń jest niemożliwe, po prostu, gdy tylko zobaczysz, że Tancerka unosi swoje bronie nad głowę uciekaj na drugi koniec sali, aby schować się i przeczekać ten atak. Jako mag uważaj podczas trzymania dystansu, gdyż w tej fazie Tancerka może pokonać spory dystans wykonując skok, połączony z atakiem obszarowym.

Sekwencyjne zamachy w drugiej fazie walki są niemożliwe do zablokowania lub uniknięcia w całości - uciekaj i chowaj się za kolumnami. - Tancerka z Mroźnej Doliny | Bossowie w Dark Souls 3 - Dark Souls III - opis przejścia i sekrety
Sekwencyjne zamachy w drugiej fazie walki są niemożliwe do zablokowania lub uniknięcia w całości - uciekaj i chowaj się za kolumnami.

Walka w większości polega na unikaniu ciosów bossa i szukaniu okazji do ataku pomiędzy jej własnymi combosami. Jako mag możesz spróbować zadać Tancerce duże obrażenia, wykorzystując do tego czary związane z ciemną energię lub zaaplikować krwawienie. W przypadku walki wręcz możliwe jest również chowanie się za kolumnami, aby przeczekać najgorsze ataki. Jeżeli nie chcesz się narażać możesz w ten sposób spróbować prowadzić całą walkę, wychylając się w odpowiednim momencie i wyczekując na przerwę pomiędzy atakami Tancerki.

Uwaga: Walka z tym bossem może również zostać aktywowana dużo wcześniej, niż po zabiciu trzech Władców Popiołów. Aby to zrobić przy pierwszym spotkaniu z Emmą porozmawiaj z nią, a następnie zabij. Podejdź z misą do ołtarza, a cutscenka zostanie załączona w ten sam sposób. Pokonanie Tancerki na tak wczesnym etapie będzie jednak znacznie trudniejsze. Możesz jednak wykorzystać do tego NPC-ów przyzywanych na walkę z Vordtem (ich znaki przywołania są właśnie przed wejściem na arenę z Vordtem, jednakże możesz ich przyzwać i wrócić z nimi do Tancerki. Jeżeli tak zrobisz nie będą dostępni później do przywołania po raz drugi).

Nagroda: Dusza tancerki, 45 000 dusz

Lokalizacja: Wysoka Ściana Lothric (pojawia się po zabiciu trzech Władców Popiołów, zostaniesz tutaj przeniesiony automatycznie).