Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

Kompania Piechoty | Trzecia Rzesza - Jednostki w Company of Heroes 2 poradnik Company of Heroes 2

Ostatnia aktualizacja: 5 sierpnia 2019

Kompania Piechoty

Grenadierzy (240ZL, 6LP) - Kompania Piechoty | Trzecia Rzesza - Jednostki w Company of Heroes 2 - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Grenadierzy (240ZL, 6LP)

Podstawowa piechota. Lepsza od Poborowych, ale w starciu z elitarną piechotą sowiecką na otwartym polu dostanie srogie baty. Używaj głównie do przejmowania terytorium. Staraj się zawsze zapewniać im wsparcie z ckm-u. Mogą zostać ulepszeni o karabin MG 42(60A) by solidnie wzmocnić zadawane obrażenia.

Zdolności:

- Strzał z Panzerfausta (25A). Prosta i skuteczna broń na lekko opancerzone czołgi wroga. Minusem jest mały zasięg.

- Wystrzelenie granatu nasadkowego (20A). Granat z bardzo dużym opóźnieniem i niskimi obrażeniami. Nadrabia szerokim polem rażenia. Używaj głównie w starciu z Poborowymi, ale tylko pod warunkiem, że nie są w ruchu.

- Apteczka polowa(30A, wymaga weterana). Leczy wybrany oddział, nie można użyć na sobie.

Ckm MG-42 (240ZL, 6LP) - Kompania Piechoty | Trzecia Rzesza - Jednostki w Company of Heroes 2 - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Ckm MG-42 (240ZL, 6LP)

Świetna broń defensywa lub do zapewniania wsparcia grenadierom. Większy zasięg i damage niż rosyjski. Niestety znacznie wolniejszy i bardziej podatny na wpadnięcie w ręce wroga z racji tylko trzy osobowej załogi. Zawsze dbaj o zabezpieczenie skrzydeł.

Zdolności:

- Amunicja przeszywająca(15A, wymaga weterana). Przez 20 sekund karabin będzie zadawał większe obrażenia pobliskiej piechocie.

Załoga moździerza GrW 34 (240ZL, 6LP) - Kompania Piechoty | Trzecia Rzesza - Jednostki w Company of Heroes 2 - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Załoga moździerza GrW 34 (240ZL, 6LP)

Szybszy od sowieckiego, ale z mniejszą obsługą, więc podatniejszy na utratę. Idealna broń, jeśli wiesz gdzie dokładnie znajdują się jednostki wroga.

Zdolności:

- Ogień zaporowy. Sprawdzi się, jeśli wiesz gdzie znajdują się wojska wroga.

- Zasłona dymna. Wystrzeliwuje trzy pociski dymne blokujące pole widzenia.

- Ostrzał przeciwartyleryjski (wymaga weterana). Moździerz automatycznie będzie ostrzeliwał artylerię wroga znajdującą się w zasięgu.

Snajper (360ZL, 9LP) - Kompania Piechoty | Trzecia Rzesza - Jednostki w Company of Heroes 2 - Company of Heroes 2 - poradnik do gry

Snajper (360ZL, 9LP)

Świetny do ściągania piechoty i obsługi dział z dalekiej odległości. Strzela szybciej i mocniej, niż ruski, ale jest sam, więc dużo łatwo go stracić. Zawsze powinien być ubezpieczany.

Zdolności:

- Pocisk wybuchowo-zapalający (45A, wymaga weterana). Więcej niż przyzwoity pocisk. Dodatkowo może ogłuszyć pobliskich żołnierzy unieruchamiając ich, co przydaje się zarówno w ofensywie, jak i defensywie, gdy snajper musi uciekać.