Odwiedź Kurtza | Jatka w Whitechapel
Aktualizacja:
Odwiedź Kurtza

W tym momencie panowie zauważą, że ktoś jest w chacie grabarza (na lewo od rozkopanego przed chwilą grobu). Idź tam i otwórz drzwi chaty.

W rozmowie z chowającymi się w niej urwisami możesz spróbować albo mediacji, albo zastraszenia - w obu przypadkach otrzymasz adres Kurtza (Batty Street 8 lub Batty Street, obok kupca winnego), jednak zastraszenie dzieciaków jest jednym z warunków odblokowania osiągnięcia za konsekwentny szantaż.


Opuść cmentarz, a po spotkaniu z księciem Woodville'em (automatycznie) maszeruj na podany przez małych uliczników adres. Batty Street to pierwsza przecznica po prawej, idąc w górę głównej ulicy.

Wędruj nią do samego końca, gdzie ostatnie drzwi po prawej otwórz kluczem znalezionym w ukrytej w grobie kochanków skrzynce.

W mieszkaniu przyjrzyj się zwłokom mężczyzny, niewątpliwie Kurtza. Zwróć uwagę na bandaż na jego prawej dłoni. Rozetnij go przy pomocy scyzoryka lub nożyczek - przekonasz się, że mężczyźnie brak kawałka wskazującego palca (w tym momencie wyświetli się tabela dedukcyjna, którą na razie pomiń).

Zauważ też ranę na lewej dłoni - to ugryzienie psa, oraz na lewym przedramieniu, a także na brzuchu i twarzy.

Obejrzyj także prawą nogę Kurtza, na której również ma paskudną ranę. Rzuć przy okazji okiem na któryś z jego butów - rozmiar 9.

Zbadaj też potwornie okaleczonego psa leżącego na lewo od mężczyzny - jego prawą przednią nogę i dwie rany na tułowiu.

Podobne rany odnajdziesz na ciele psa leżącego po prawej, tyle że na jego lewym boku i dwu kończynach.

Przy sofie (po lewej) dostrzeż kawałek zakrwawionej gazety.

Obróć ją na drugą stronę. Przyjrzyj się jej, Holmes ustali, że to wczorajsze wydanie, że było w nią zawinięte mięso, którym nakarmiono psy, i znajdzie na niej resztki winogron.

Zauważ też stojące przy sofie puste psie miski.

Na podłodze, na wprost drzwi, obok przewróconego krzesła leży taca. Zbadaj jej zawartość.

Zlokalizuj na niej mały palnik, małe spalone kulki i fajkę o dziwnym zapachu - Holmes skonstatuje, że mężczyzna palił opium.
0
- Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry
- Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry
- Jatka w Whitechapel
- Wyjaśnij kwestię skalpela | Jatka w Whitechapel
- Zweryfikuj zebrane dowody na cmentarzu | Jatka w Whitechapel
- Zdobądź więcej informacji o mordercach biskupa | Jatka w Whitechapel
- Spenetruj szopę | Jatka w Whitechapel
- Odkryj, co bandyci schowali na cmentarzu | Jatka w Whitechapel
- Odwiedź Kurtza | Jatka w Whitechapel
- Trzecia tabela dedukcyjna (1) | Jatka w Whitechapel
- Wykonaj sekcję zwłok; Trzecia tabela dedukcyjna (2) | Jatka w Whitechapel
- Dostań się do zamkniętego pomieszczenia | Jatka w Whitechapel
- Unieszkodliw strażnika | Jatka w Whitechapel
- Jatka w Whitechapel
- Testament Sherlocka Holmesa - poradnik do gry
Komentarze czytelników
piel Junior
Bardzo dobry poradnik wyjaśniający wszystko, co należy zrobić. Z nim gracz nie zginie o ile się zatnie i będzie potrzebował pomocy przy pokonaniu zagadek w tej rewelacyjnej przygodówce. Dobra robota.
Kayleigh_ Centurion

Oooo... Dziękuję. :) Naprawdę miło zostać docenionym. Pozdrawiam. :)
Kayleigh_ Centurion

Dzięki. ;) Gra faktycznie świetna, a i poradnik - mam nadzieję - się przydaje.
Cainoor Legend

Przydał się kilka razy, dobra robota. A gra naprawdę fajna :)
Zabrania się kopiowanie jakichkolwiek obrazków, tekstów lub informacji zawartych na tej stronie. Strona nie jest powiązana i/lub wspierana przez twórców ani wydawców. Wszystkie loga i obrazki są objęte prawami autorskimi należącymi do ich twórców.
Copyright © 2000 - 2025 Webedia Polska SA wszelkie prawa zastrzeżone.