Poradniki do gier Kody i trainery Nowe poradniki Popularne Współpraca Nielimitowany dostęp
Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks

Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

Pobierz Poradnik do Gry PDF, ePUB lub iBooks
SPIS TREŚCI

M3 Nadoret - miasto | Mapy w Drakensang The River of Time poradnik Drakensang: The River of Time

Ostatnia aktualizacja: 8 sierpnia 2019

M3 Nadoret - miasto

1 - M3 Nadoret - miasto | Mapy w Drakensang The River of Time - Drakensang: The River of Time - poradnik do gry

1. Brama zachodnia

2. Brama północna

3. Brama wschodnia

4. Brama południowa

5. Karczma "Pod Skocznym Jeleniem" - na początku gry będzie tam przesiadywać Ardo.

6. Świątynia Praiosa - spotkasz w niej Alrika i otrzymasz od niego zadanie Z6. Alrik szuka modlitewnika. W świątyni znajduje się również deont Irian, który jest jeden z adresatów paczek z zadania Z2. Paczki kramarza Olbina.

7. Jaskinia - wejście do podziemi miasta. To tam znajduje się arena walk.

8. Szczurzy dom - pojawia się podczas zadania Z10. Szczurzy dom.

9. Strażnicy bram (zachodniej, północnej i wschodniej) - związani z zadaniem Z14. Symbole czterech wichrów.

10. Plotkara, Praczka, Gaduła - doradzą Ci jak dojść do Moodlemasha podczas zadania 2Ł. Dokończ trening.

11. Brat Emmeran - jest tutaj tylko w momencie, w którym przybędziesz po raz pierwszy do Nadoret. Spotkasz go później na Wyspie Zapomnienia.

12. Strażnik miejski Rabig - zleca zadanie Z3. Przynieś piwo. Jest też związany z zadaniem Z14. Symbole czterech wiatrów.

13. "Bełkoczący" Brin i Cordo "Pyszałek" - związani z zadaniem Z5. Auralia i jej wywar.

14. Żebrak Siwowłosy - związany z zadaniem 6. Zbierz informacje na temat piratów.

15. Strażnik miejski - pszczelarz - pojawia się po zadaniu 8. Nocna misja. Związany z zadaniem Z17. Szalony pszczelarz.

16. Kramarz Olbin - zleca zadanie Z2. Paczki kramarza Olbina.

17. Rządca Bornhelm - zleca zadanie Z4. Listy gończe. Jest również jednym z adresatów paczek z zadania Z2. Paczki kramarza Olbina.

18. Krawiec Marcusi - zleca zadanie Z9. Elegancka pani. Jeden z adresatów paczek z zadania Z2. Paczki kramarza Olbina.

19. Alchemiczka Auralia - zleca zadanie Z5. Auralia i jej wywar. Związana z zadaniem Z23. Szkodniki.

20. Otto "Krętacz" - związany z zadaniami Z15. Trolle przy moście, Z23. Szkodniki oraz Z40. Źródło zarazy.

21. Kapitan portu - jest tu na początku gry. Zaraz po przybyciu do Nadoret wskaże Ci drogę do Twojego nauczyciela.

22. Ardo i kapitan Delbrack - pojawią się przy porcie po zadaniu 9. Informacje Gerlinga na temat piratów.

23. Kowal Tarno - związany z zadaniem Z18. Głupi wół.

24. Odo Bickerbold - związany z zadaniem Z4. Listy gończe.

25. Bodo Bickerbold - związany z zadaniem Z4. Listy gończe.

26. Mamuśka Bickerbold - związana z zadaniem Z4. Listy gończe.

30. Kapitan Nirulf - związany z zadaniem 2W. Dokończ trening oraz Z20. Przy świetle księżyca.

31. Pastuch - zleca zadanie Z11. Pastuch.

32. Wolters Claas - porozmawiaj z nim, aby wejść do Gildii Złodziei. Możesz się tam dostać jeżeli masz Cano w drużynie lub sam jesteś złodziejem.

Po zadaniu głównym 13. Myto to za mało:

27. Poganiacz Hayo - zleca zadanie Z18. Głupi wół.

28. Mieszczanin Kostan - zleca zadanie Z19. Szczurołap.

29. Włodarz Enno z Vardock - zleca zadanie Z22. Podróżnik.

Po zadaniu 33. Ukryta przystań:

33. Rusałka i brat Emmeran na targu niewolników - aby wywołać tę sytuację (zadanie Z27. Handel niewolnikami w Nadoret) , trzeba wcześnie wykonać zadanie Z16. Wyspa rusałek.