Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 1 czerwca 2004, 13:09

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - testujemy przed premierą - Strona 8

Oto przed Wami kolejna cześć beta-testu World of Warcraft, czyli gry typu MMO osadzoną w świecie WarCraft'a a stworzoną przez znaną chyba każdemy firmę Blizzard.

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

Wróciłem po swoją nagrodę i powędrowałem dalej. Spotkałem wtedy 15 poziomowego Taurena, który szukał pomocy przy wykonaniu jednego zadania. Był to jeden z tych niezbyt ciekawych questów, jakie na początku otrzymałem w Barrens. Spojrzałem więc do dziennika zadań i zorientowałem się, iż muszę jeszcze zabić wodza Quliboarów - co również było częścią tego zadania. Po stworzeniu drużyny wyruszyliśmy w okolice siedlisk Quliboarów. Zabicie wymaganych do ukończenia zadania pomniejszych podwładnych wodza nie było trudne. Sam uczyniłem to dużo wcześniej, nie mogłem jednak znaleźć samego wodza. Udało mi się to wraz z Thanorem, o którym już wspomniałem chwilę wcześniej. Podczas naszej późniejszej rozmowy okazało się, iż jest to Amerykanin, jednakże polskiego pochodzenia. Pomyślałem sobie, jaki ten świat mały ;) Oczywiście pozdrawiam! Zapewne spotkam się z nim już niebawem w czasie kolejnych zmagań w Azerothcie. Pora jednak przejść do nieco innego aspektu dzisiejszej relacji. Chciałbym opisać teraz kilka umiejętności handlowych, jakie udało mi się nauczyć podczas przemierzenia Mulgore, Barrens i Duratoru:

Kuśnierstwo – Umiejętność, pozwalająca zbierać z ciał zabitych potworów skóry, które później przy użyciu zdolności Wyprawianie Skór daje naszej postaci możliwość tworzenia różnego rodzaju skórzanych zbroi oraz innych elementów oręża obronnego. Skórzane elementy mogą stanowić także dodatkowy element zbroi wykonanych z metalu. Takie połączenie daje nam lepsze statystyki pancerza. Aby oprawić zabite stworzenie (oczywiście nie wszystkie się da) należy posiadać specjalny nóż przystosowany do tego typu działań.

Rybołówstwo - Bardzo ciekawa zdolność, szczególnie jeśli połączymy ją z gotowaniem. Ryby łowimy oczywiście przy użyciu wędki. Można do niej dołączyć specjalne przynęty, które na pewien czas zwiększają potencjał tej umiejętności. W zależności od lokacji w której wędkujemy, możemy złapać przeróżnego rodzaju ryby i stworzenia. Różnią się one wartością życia, które otrzymujemy po ich zjedzeniu. Czasami jednak zdarza się również tak, iż bardziej wytrwali wędkarze są w stanie złapać coś więcej, niż tylko rybę. A bywa, że pomimo oczekiwań nie złapiemy nic. Ja zarzucam wtedy swoją wędkę raz jeszcze i czekam, może tym razem na haczyk złapie się coś ciekawszego?

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.