Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 1 czerwca 2004, 13:09

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - testujemy przed premierą - Strona 4

Oto przed Wami kolejna cześć beta-testu World of Warcraft, czyli gry typu MMO osadzoną w świecie WarCraft'a a stworzoną przez znaną chyba każdemy firmę Blizzard.

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

Jedno z zadań, jakie otrzymałem w Thunder Bluff (jego zleceniodawcą był Melor Stonehoof) było związane z leżącą na wschód od Mulgore krainą Barrens. Otrzymałem polecenie porozmawiania z osobą Jorna Skyseera - znajdował się on w obozie Taurajo - najdalej wysuniętym na zachód posterunkiem Orków.

Jorn Skyseer polecił mi udać się do głównego miasta Barrens, tj. Crossroads. Ostrzegł mnie jednak, aby nie zbaczać z drogi prowadzącej do tej miejscowości, gdyż czekają tam na mnie bardzo potężne stworzenia. Faktycznie, tak właśnie było, dlatego wolałem nie sprawdzać swojej wytrzymałości z silniejszymi od siebie potworami. Po trwającym dłuższą chwilę biegu trafiłem do celu swojej podróży:

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.