autor: Piotr Siejczuk
World of Warcraft - testujemy przed premierą - Strona 10
Oto przed Wami kolejna cześć beta-testu World of Warcraft, czyli gry typu MMO osadzoną w świecie WarCraft'a a stworzoną przez znaną chyba każdemy firmę Blizzard.
Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry
Zdolności Przetrwania - Gotować można tylko przy ogniskach, dlatego właśnie wymyślono tę zdolność. Przy użyciu drewna i podpałki można własnoręcznie rozpalić ognisko w najbardziej wymyślnym miejscu suchego lądu. Nie trzeba więc szukać innego, aby przygotować strawę. Ponadto ogniska przygotowane przez naszą postać na pewien czas dają premię do szybkości regeneracji życia i many.
Górnictwo - Służy do wydobywania dobrodziejstw ziemi: rud metali, klejnotów, kamieni szlachetnych. Żyły tych minerałów znajdują się głównie pod powierzchnią ziemi, w niebezpiecznych jaskiniach. Czasami jednak zdarza się, że można znaleźć je także na powierzchni. Pomocna w szukaniu minerałów jest zdolność, dzięki której przez 3 minuty (pierwsza ranga zdolności) na mapie uwidocznione są złoża (punkty złotego koloru). Oprócz samego wydobycia, górnicy mogą przetapiać zdobyte surowce na czynnik, który kowale i inżynierowie będą mogli użyć w czasie wykonywania broni.
Kowalstwo - Pozwala tworzyć pancerze oraz bronie. Do tego potrzebne będą jednak minerały, które zdobyć można przy użyciu opisanego powyżej górnictwa. Jest wiele przedmiotów, w posiadanie których wejść można jedynie wykonując je osobiście, bądź też kupując od kowali. Takich itemów nie sposób zdobyć ani w sklepach, ani przy ciałach zabitych przeciwników.