Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 1 czerwca 2004, 13:09

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - testujemy przed premierą - Strona 7

Oto przed Wami kolejna cześć beta-testu World of Warcraft, czyli gry typu MMO osadzoną w świecie WarCraft'a a stworzoną przez znaną chyba każdemy firmę Blizzard.

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

W pobliżu tego właśnie miasta otrzymałem interesujące zadanie, które chciałbym Wam opisać. Właściwie to zaczęło się ono jeszcze w Razor Hill, gdzie Orgnil Soulscar poprosił mnie o odnalezienie Margoza (szaman) i porozmawianie z nim odnośnie kultystów grupy Burning Blade. On natomiast pokierował mnie do znajdującej się na północy jaskini Skull Rock. Miałem tam zlikwidować kilku kultystów i zdobyć parę sztuk pewnych przedmiotów. Na moich ustach pojawił się uśmiech, gdyż zarówno jaskinię, jak i kultystów znalazłem i wybiłem dość szybko. Powróciłem więc do szamana. Okazało się, że moc tych przedmiotów jest zbyt duża, aby Margoz mógł je zbadać. Otrzymałem więc informację, że może zrobić to Warlock Neeru Fireblade. Odnalazłem go w „Cleft of Shadow” w Orgimmarze.

Przyniesiony przeze mnie przedmiot potwierdził obawy i lęki, które Neeru Fireblade posiadał już od dłuższego czasu. Po wielkiej wojnie z demonami Płonącego Legionu, w społeczności Orków dało się wyczuć źródło demonicznych mocy. Jak się okazało, byli to właśnie kultyści Burning Blade. Dalsze informacje odnośnie tej sprawy otrzymałem u asystenta Warlocka, postaci Ak'Zelotha w posterunku Uzzeka w Far Watch Post. Moim zadaniem było zniszczenie potężnego narzędzia Płonącego Legionu - Demon Seed. Ak'Zeloth przygotował specjalne kamienie, które umieszczone w pobliżu opisywanego narzędzia, przerwą jego połączenie z przedstawicielami Legionu. Kamienie te były jednak nietrwałe i na wykonanie questu miałem jedynie 30 minut. Jak poinformował mnie asystent Neeru „Demon Seed” znajdować się miało na wzgórzu Dreadmist. Tak było w rzeczywistości - po pokonaniu dużej grupy kultystów udało mi się zbliżyć w okolice urządzenia. Użyłem kamienia i w kilka chwil później połączenie z Legionem zostało przerwane:

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?

Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi
Graliśmy w Escape from Tarkov – to nie jest gra dla słabych ludzi

Przed premierą

Escape from Tarkov zapowiada się na najbardziej realistyczny symulator przebywania na nieprzyjaznym terenie. Mechanizmy zabawy są bardzo proste – największe przeszkody czają się zupełnie gdzie indziej.