autor: Piotr Siejczuk
World of Warcraft - testujemy przed premierą - Strona 6
Oto przed Wami kolejna cześć beta-testu World of Warcraft, czyli gry typu MMO osadzoną w świecie WarCraft'a a stworzoną przez znaną chyba każdemy firmę Blizzard.
Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry
Szybko jednak nadrobiłem stracone życie konsumując posiadane w plecaku pożywienie. Najtrudniejszym elementem tego zdania było odnalezienie wyjścia z tej lokacji (było to swego rodzaju kanion) - korytarze były kręte, niejednokrotnie łączyły się ze sobą, co sprawiało, że momentami gubiłem orientację. Jednak po kilku chwilach udało mi się dotrzeć do Uzzeka, który w zamian za dostarczone przedmioty ofiarował mi poradnik, dotyczący umiejętności obronnych (przydatnych w walkach player vs player; chociaż równie dobrze sprawdzających się w pojedynkach ze zwykłymi stworzeniami). Po wykonaniu tego questu udałem się do Crossroads. Otrzymałem kilka znacznie ciekawszych niż poprzednio zadań i postanowiłem dokonać bardziej szczegółowej eksploracji Barrens w celu ich wykonania. Pomógł mi w tym Sigmar, który w beta testach bierze udział jako członek programu Fan Site, z ramienia jednego z polskich serwisów fanowskich o tematyce World of WarCraft. Za czas, który poświęcił mi na wspólną rozgrywkę, chciałbym mu serdecznie podziękować. No i oczywiście czekam na kolejne spotkanie;). W Barrens spędziłem jeszcze trochę czasu. Później udałem się do Duratoru, w kierunku stolicy krainy, miasta Orgimmar:
Szczerze mówiąc, to nie lubię aż takich rozmiarów lokacji. Znajduje się tu tak dużo różnego rodzaju sklepów i budynków oraz poziomów, iż chwilami zastanawiałem się, w którym kierunku iść, aby wydostać się poza bramy miasta ;) Zabawne? Być może tak, jednak mi do śmiechu nie było, kiedy zapomniałem, którędy mam wyjść...