Polecamy Recenzje Przed premierą Publicystyka Warto zagrać Artykuły PREMIUM
Przed premierą 1 czerwca 2004, 13:09

autor: Piotr Siejczuk

World of Warcraft - testujemy przed premierą - Strona 6

Oto przed Wami kolejna cześć beta-testu World of Warcraft, czyli gry typu MMO osadzoną w świecie WarCraft'a a stworzoną przez znaną chyba każdemy firmę Blizzard.

Przeczytaj recenzję World of Warcraft - recenzja gry

Szybko jednak nadrobiłem stracone życie konsumując posiadane w plecaku pożywienie. Najtrudniejszym elementem tego zdania było odnalezienie wyjścia z tej lokacji (było to swego rodzaju kanion) - korytarze były kręte, niejednokrotnie łączyły się ze sobą, co sprawiało, że momentami gubiłem orientację. Jednak po kilku chwilach udało mi się dotrzeć do Uzzeka, który w zamian za dostarczone przedmioty ofiarował mi poradnik, dotyczący umiejętności obronnych (przydatnych w walkach player vs player; chociaż równie dobrze sprawdzających się w pojedynkach ze zwykłymi stworzeniami). Po wykonaniu tego questu udałem się do Crossroads. Otrzymałem kilka znacznie ciekawszych niż poprzednio zadań i postanowiłem dokonać bardziej szczegółowej eksploracji Barrens w celu ich wykonania. Pomógł mi w tym Sigmar, który w beta testach bierze udział jako członek programu Fan Site, z ramienia jednego z polskich serwisów fanowskich o tematyce World of WarCraft. Za czas, który poświęcił mi na wspólną rozgrywkę, chciałbym mu serdecznie podziękować. No i oczywiście czekam na kolejne spotkanie;). W Barrens spędziłem jeszcze trochę czasu. Później udałem się do Duratoru, w kierunku stolicy krainy, miasta Orgimmar:

Szczerze mówiąc, to nie lubię aż takich rozmiarów lokacji. Znajduje się tu tak dużo różnego rodzaju sklepów i budynków oraz poziomów, iż chwilami zastanawiałem się, w którym kierunku iść, aby wydostać się poza bramy miasta ;) Zabawne? Być może tak, jednak mi do śmiechu nie było, kiedy zapomniałem, którędy mam wyjść...

The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?
The Elder Scrolls VI - jaki powinien być następca Skyrima?

Przed premierą

Bethesda Softworks nie pozostawia nam złudzeń – upłynie jeszcze dużo czasu, zanim The Elder Scrolls VI trafi do naszych rąk. Jednak od premiery Skyrima minęło już prawie pięć lat, więc to pytanie samo ciśnie się na usta: czego oczekujemy od jego następcy?

Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4
Path of Exile 2 będzie wielkim zagrożeniem dla Diablo 4

Przed premierą

Największy rywal Diablo obrał kurs kolizyjny i planuje pokrzyżować plany Blizzarda. Path of Exile 2 to w zasadzie całkiem nowa gra i wygląda na to, że na rynku gier hack’n’slash dojdzie do pojedynku samców alfa o przewodnictwo w stadzie.

Elveon - przed premierą
Elveon - przed premierą

Przed premierą

Gods: Kraina Nieskończoności nie było może wielkim hitem, ale też nie było kompletną porażką. Czy to samo, słowiańskie spojrzenie na RPG, wsparte silnikiem Unreal 3 i kilkoma dobrymi pomysłami, może przynieść Elveonowi sukces?